Mulla on ihan hirveän paha mieli. Olin täältä yhden palstalaisen miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26291440]Kun se rullahuuli nyt vaan ei ole komea ja itsekin voisit kauneusleikkauttaa vaikka koko naamas.[/QUOTE]
Rullahuulta tuo ei kyllä oo nähnytkään, ja mä en leikkauta mitään - tee sä lobotomia jos ahdistaa, ja ahdistaahan sua selkeästi taas kerran joku asia.

[QUOTE="vieras";26290689]Nimenomaan kännistä! Jurrissa tulee tehtyä muutakin älytöntä.[/QUOTE]

Toiset tekee toiset ei. Joillakin se kontrolli pysyy kännissäkin. Tietty sekaan mahtuu aina pari örveltäjää, joilla ei mitään tajuntaa parin ölpin/sidukan jälkeen.

[QUOTE="vieras";26291504]Kyllä tiedän kyseisen mamun ja tyrkylle en menis, vaikka olis viimeinen ukko Telluksella![/QUOTE]

Onko kukaan käskenyt sun mennä tyrkylle?

Ei kovin moni ehkä sun ukkosi luoksekaan tyrkylle menisi, vaan miksi pitäisikään?

Ehkä tiedät mieheni, ehkä et. Veikkaan jälkimmäistä, muutamasta syystä.

Ja mä veikkaan, että me kyllä pystytään jotenkuten elämään sen tiedon kanssa, että sä et menisi tyrkyttämään itseäsi mun miehelle. Koville se voi ottaa, mutta on tässä 11 v aikana varmaan pahemmassakin paikassa joskus oltu, ja silti selvitty.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26291529]Viinasta en niin känniin tule, että sekoaisin karvakäsiin![/QUOTE]

Pointti ei ollut karvakäsissä, vaan siinä että toisilla kontrolli pysyy kännissä. Olkoot kyse mistä tahansa.

"vieras"
Onko kukaan käskenyt sun mennä tyrkylle?

Ei kovin moni ehkä sun ukkosi luoksekaan tyrkylle menisi, vaan miksi pitäisikään?

Ehkä tiedät mieheni, ehkä et. Veikkaan jälkimmäistä, muutamasta syystä.

Ja mä veikkaan, että me kyllä pystytään jotenkuten elämään sen tiedon kanssa, että sä et menisi tyrkyttämään itseäsi mun miehelle. Koville se voi ottaa, mutta on tässä 11 v aikana varmaan pahemmassakin paikassa joskus oltu, ja silti selvitty.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! Piti oikeen editoida :D

[QUOTE="vieras";26291544]Tässä nyt ei puhuttu mun miehestäni. Sinulla sellaista ei edes ole.[/QUOTE]
Muistaakseni mulla on mies. Ollut jo aika kauankin tuo sama. Tai oli ainakin vielä jokunen tunti sitten...on se tietty ap:n matkaan saattanut karata.

Ja mehän puhutaan sun miehestä, mä puhuin jo. Kai siitä voi puhua, se on varmaan ihan todellinen aarre ja löytö, helmi kuten sinäkin? :)

[QUOTE="vieras";26291557]Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! Piti oikeen editoida :D[/QUOTE]
Me mustat voidaan editoida :). Korjata, lisätä...lällällää. Yritä nyt kestää sekin.

Ja oikeesti; luuletko, että mä ihan ehdottomasti haluaisin SINUN tyrkyttävän itseäsi mun miehelle? Ei ihan sovi tuo "se koira älähtää"- klisee nyt tähän :D

[QUOTE="vieras";26291581]Mieheni on kuollut ja sinä olet kusipää.[/QUOTE]
Tappoi itsensä, kun ei jaksanut rouvaansa. Ymmärrän ja otan osaa. Se selittänee osaltaan myös sinun kitkeryyttäsi ja katkeruuttasi (jota joku voisi kusipäisyydeksikin sanoa) :flower:

Etkä ole saanut edes karvakättä lohduttajaksi :(. Yksinäinen loppuelämä. Ei kuulosta kivalta. Mutta niin kai makaa kuin petaa, tai jotain.

"utelias"
No, kerro nyt uksota vähän enemmän. Ei oo reiluu, että tuut tänne kertomaan tollasta, etkä yhtään avaa yksityikohtia.
Kukas se oli? Missä päin Suomea? Mitä teitte? Mihin aikaan? Missä? Oliko mies hyvä? Entä komea? Liuta lapsia kotona? Kerros nyt jotain kun aloitit.

[QUOTE="vieras";26291632]Niin me harmaatkin.[/QUOTE]
Ettepä voi.

Ette te voi jälkikäteen lisätä viesteihinne mitään. Muokata niitä vaikka viikon päästä, kuten mustana voi.

Tottakai html:ää voi käyttää.

Yhteistyössä