Mulla on ihan hirveän paha mieli. Olin täältä yhden palstalaisen miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Asiattomuuksiin saa vastata asiattomasti.

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön - ei ihan mene tuo aikaisemminkin kuultu leskiselitys enää läpi, ja toisekseen, ei leskeyskään oikeuta mitä tahansa sanomaan.
Ei tietenkään ja puhuttiin sulle tosi rumasti, mutta mulla loksahti nyt suu auki vaan... :O
Ehkä pitäis heittää teidän päälle vähän kylmää vettä niin jäähtyisi?

:xmas:

[QUOTE="utelias";26291725]Voisitteko nyt lopettaa nahistelun ja voisiko ap keventää sydäntään kertomalla meille jotain yksityiskohtia seikkailustaan? Vai menikö ap:lta pupu pöksyyn?[/QUOTE]
Sopii :)

Ap kertoi, ettei niillä ollut seksiä (tai näin mä ainakin tulkitsin). Laimeeta.

"aloittaja"
[QUOTE="utelias";26291725]Voisitteko nyt lopettaa nahistelun ja voisiko ap keventää sydäntään kertomalla meille jotain yksityiskohtia seikkailustaan? Vai menikö ap:lta pupu pöksyyn?[/QUOTE]
Ei mennyt pupu pöksyyn. Tuo ikävä tapaus sattui Turussa ravintola Haraldissa :(

"sipsi"
[QUOTE="aloittaja";26291763]Ei mennyt pupu pöksyyn. Tuo ikävä tapaus sattui Turussa ravintola Haraldissa :([/QUOTE]

Huh huh, ei ollut sitten meidän ukko *pitelee sydänalaansa* meiltä on Turkuun 800 km, ja kotona tuo on ollut koko ajan - kävi vaan naapurikaupungissa kaupalla päivällä.

Ai niin, no onhan se toki voinut levitoida vai oliko se meditoida itsensä tuonne länsirannikolle :(

Miten minä tämän asian nyt selvittäisin?

[QUOTE="vieras";26291823]Ravintolassa tehdään muutakin kuin ryypätään; esim. just syödään ja loppu ei kuulu sinulle.[/QUOTE]

Paikoissa, jotka sulkee ovensa suht aikaisin, harvemmin tapahtuu mitään skandaalinkäryistä.

Ja ap:hän kertoo juuri sen verran kuin haluaa :). Vai oletko sinä joku poliisi, joka määrää siitä(kin)?

"vieras"
[QUOTE="sipsi";26291819]Huh huh, ei ollut sitten meidän ukko *pitelee sydänalaansa* meiltä on Turkuun 800 km, ja kotona tuo on ollut koko ajan - kävi vaan naapurikaupungissa kaupalla päivällä.

Ai niin, no onhan se toki voinut levitoida vai oliko se meditoida itsensä tuonne länsirannikolle :(

Miten minä tämän asian nyt selvittäisin?[/QUOTE]
Jos sulla on vähänkään aihetta epäillä ja "pidellä sydänalaasi" niin jätä se sika!

"sipsi"
[QUOTE="vieras";26291837]Jos sulla on vähänkään aihetta epäillä ja "pidellä sydänalaasi" niin jätä se sika![/QUOTE]

Laitan nyt tilanteen tehotarkkailuun - änkeän joka ainoalle kauppareissulle mukaan!

[QUOTE="sipsi";26291819]Huh huh, ei ollut sitten meidän ukko *pitelee sydänalaansa* meiltä on Turkuun 800 km, ja kotona tuo on ollut koko ajan - kävi vaan naapurikaupungissa kaupalla päivällä.

Miten minä tämän asian nyt selvittäisin?[/QUOTE]

Käy autotallissa. Jos siellä on tämän näköinen laite, niin peli lienee selvä.

Yhteistyössä