jos olet täällä pisteitä keräämässä niin mopo on lähteny hanskasta kokonaan. eikä vaan keuli enää.mummeliisa ja lilli antoi mulle joku päivä takasinpäin 5 pistettä naiseen että nyt keh taa keulia
puhumattakaan siitä että sain mopoon niin pitävät renkaat että sekin keulis jos osaisin ja uskaltaisin
Onko sulla lukihäiriö? Se on Lilii eikä lilli. Ettäs tiedät.mummeliisa ja lilli antoi mulle joku päivä takasinpäin 5 pistettä naiseen että nyt keh taa keulia
puhumattakaan siitä että sain mopoon niin pitävät renkaat että sekin keulis jos osaisin ja uskaltaisin
mitäs olet sanonu ?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26280600:ei asia ole ihan noin. on lauma mustia, jotka on niin fiksuja ja ystävällisiä muita kohtaan. ja luulen, että osa harmaista on sit just näitä mustia, jotka ei mustana sano pahasti, niin käyjvät sitten harmaana paukuttamassa. sitten on mustia, jotka sanoo mustana mitä ovat sanomassa, kuten minä.
Mä oon täälä aina mustana. Tai sit jos harmaana niin kirjotan nimimerkiksi eedla harmaana :saint:Mustina ei uskalleta toista mustaa kritisoida, mutta harmaana kyllä lentää sanansäilä ja kerrotaan estoitta mitä ollaan mieltä kustakin nikistä.
Olkaa naisia ja tehkää se rohkeasti mustana.
Mitä pahaa voi tapahtua?
Eikö tuossa ole kyseessä suuri massa vs. taaperoimettäjät (me vs muut)? Taaperoimetyksen vastustajat eivät minusta juurikaan poikkea massasta.Laumahenki.
Me vs. muut.
Yhteisöt ei toimi jos on hirveästi soraääniä, suurin osa haluaa kuulua joukkoon ja pyrkii olemaan mielin, ja karttaa konflikteja. Tästä syntyy sellainen myötäilykulttuuri, jossa mielipide peitetään ympäripyöreään diipadaapaan. Oikeasti ajatellaan vaikka että taaperoimetys on sairasta, mutta keskustelussa sanotaan ''jokainen äiti tuntee tietysti lapsensa parhaiten ja onhan se ihan kulttuurirelativististakin'' ja hymiö perään.
Tätä määki tuumasin....Miksi pitäisi kritisoida?
Joskus on minusta ihan aihettakin kritisoida toista, vaikka pahasti sanomisesta toiselle. En ajattele kritisoimisen olevan samaa kuin haukkuminen/mollaaminen.Tätä määki tuumasin....
Niinnojoo, mutta eikös tätäkin tapahdu jatkuvasti, mustien välilläkin. En mä nyt taas ymmärrä tätä yleistystä.Joskus on minusta ihan aihettakin kritisoida toista, vaikka pahasti sanomisesta toiselle. En ajattele kritisoimisen olevan samaa kuin haukkuminen/mollaaminen.
Voihan sitä jyrkästikkin kommentoida ilman että asiattomuuksiin menee henkilöä kohden.
ROTFLEhkä sivistystaso on mustilla korkeampi?