Miksi mustat (tällä palstalla) on niin kauhean korrekteja toisiaan kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä pystyn, itseasiassa en edes kirjoittele muuta kuin rekisteröityneenä. Tässä on vaan se juttu, että kirjoittelen niin vähän tänne, että harvemmin tulee hetkiä, jolloin tulisi tarvetta pään aukomiselle.

Ja voihan asiat nätistikin sanoa, vaikka olisi eri mieltä. Tosin itse en siihen aina pysty, ainakaan irl. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26279834:
En kai minä kenellekään mustalle noin ole sanonut? :saint:
Ja miten niin perustelemattomia - kun korkeintaan lepsalle noin olen sanonut ja se on aina perusteltua!

Minä kyllä tunnen kokeneeni vääryyttä sinun suunnaltasi :'(, mutta avaudun siitä joskus toiste - nyt pitää mennä nukkumaan maailma hyväksi!
saattaapa muuten hyvin olla että olet jättänyt perustelut vähemälle juurikin harmaiden osalta ja se on toisekseen ymmärrettävää

ja pyydän anteeksi jos olen perusteetta tehnyt vääryyttä (se töppösjuttu oli kyllä huumoriyritelmä)

niin hauskaa
Mustina ei uskalleta toista mustaa kritisoida, mutta harmaana kyllä lentää sanansäilä ja kerrotaan estoitta mitä ollaan mieltä kustakin nikistä.

Olkaa naisia ja tehkää se rohkeasti mustana.

Mitä pahaa voi tapahtua?

Eiväthän he mustana mitään pahaa sano, mutta harmaan haukkua räksyttävät. Kirjoitustyylistä huomaa.
Ovat pahempia, kuin me harmaat.

Ja sitten se ihme asenne mikä joillain on, että jos joku ei sano asioita mahdollisimman ilkeästi "ei ole munaa"?? Mun mielestä ihminen vaikuttaa heikolta jos asiat sanotaan sillä tavalla. Ihailen ihmisiä jotka osaavat esittää asiansa kylmän rauhallisena, selvästi varmoina ja asiallisesti. Tulee sellanen fiilis, että tuon täytyy olla todella älykäs ja viisas. Itse en siihen aina kykene, mutta yritän parhaani ja ehkä jonain päivänä olen sellainen.(toivon)
Alatyylisesti väittelevää ihmistä on aika vaikea arvostaa, tai arvostaa edes hänen mielipiteitään kovinkaan korkealle.

Ja tämä meni jo ohi aiheen, mutta sanoin sen silti kun tuli mieleen. HAH!

Lex
Jaa. En mie harmaannu kuin äärimmäisen intiimien kysymysten äärellä ihan vain siksi, koska olen täällä antanut itsestäni varsin tunnistettavia tietoja. Suojelen sillä esim. mieheni yksityisyyttä.

Kaksi kertaa olen palstalla hermostunut; toisen kerran jollekin harmaalle ja toisen kerran Katylinalle, ja molemmilla kerroilla kerroin kyllä mielipiteeni ihan omalla naamalla =)

[QUOTE="vieras";26279885]Tämä ketju nyt viimeistään todisti otsikon väitteen todenperäisyyden!

Myöntäkää pois, tämä palsta olisi kuolleen tylsä ilman harmaita+ Venakkoa... ! :D[/QUOTE]

Kukas musta sinä oot, paljasta heti!

On varmasti niitäkin jotka ei ole koskaan ollutkaan mustia. Mutta kyllä täällä on monta jotka loikkii harmaaksi heti kun tulee ahdistus.
Niin no varmaan jotkut sitäkin harrastavat, mutta aika typerää tollanen. Todellakin pitäisi pystyä omalla nimimerkillään sanomaan mitä on sanottavana.
Itselläni ainakin ne jutut mitä ei kehtaa mustana laukoa on sisällöltään sellaisia etten mä niitä harmaanakaan sanoisi, ragetan yksin mielessäni ja parempi niin. :D

"vieras"
Ja sitten se ihme asenne mikä joillain on, että jos joku ei sano asioita mahdollisimman ilkeästi "ei ole munaa"?? Mun mielestä ihminen vaikuttaa heikolta jos asiat sanotaan sillä tavalla. Ihailen ihmisiä jotka osaavat esittää asiansa kylmän rauhallisena, selvästi varmoina ja asiallisesti. Tulee sellanen fiilis, että tuon täytyy olla todella älykäs ja viisas. Itse en siihen aina kykene, mutta yritän parhaani ja ehkä jonain päivänä olen sellainen.(toivon)
Alatyylisesti väittelevää ihmistä on aika vaikea arvostaa, tai arvostaa edes hänen mielipiteitään kovinkaan korkealle.

Ja tämä meni jo ohi aiheen, mutta sanoin sen silti kun tuli mieleen. HAH!
HöpöHöpö. Jo vuosia ollut "trendinä" vittuilla ja aukoa päätä salakavalasti, rivien välistä, hymy naamalla. Parasta on naureskella vittuiltavalle jos ei vittuilua tajua kun se tarpeeksi ovelasti tehdään. Kuka osaa vittuilla poliittisesti korrektisti on monen ihailun kohteena.

Siksi nykyään arvostankin huomattavasti enemmän rehellistä ja suoraa "Haista sinä vittu"- mielipiteenkerrontaa.

[QUOTE="vieras";26279917]HöpöHöpö. Jo vuosia ollut "trendinä" vittuilla ja aukoa päätä salakavalasti, rivien välistä, hymy naamalla. Parasta on naureskella vittuiltavalle jos ei vittuilua tajua kun se tarpeeksi ovelasti tehdään. Kuka osaa vittuilla poliittisesti korrektisti on monen ihailun kohteena.

Siksi nykyään arvostankin huomattavasti enemmän rehellistä ja suoraa "Haista sinä vittu"- mielipiteenkerrontaa.[/QUOTE]
Kusipää, olet varmaan narsisti, läski, yh-sossupummi, sieluton elukka, rasisti ja eläinrääkkääjä. Happy? :stick: Ainniin ja tietysti huonoin äiti ever!
Jeeeee.

Miksei mustana voi sanoa jostain nikistä että se on idiootti tms. Mitä voi tapahtua?
no ei kai mitään erityistä mutta itse henkilökohtaisesti en saa sanottua suoraan, että nick X olis idiootti mutta voin kyllä väittää että hänen väitteensä Y on idioottimainen

enkä tarkoita Lunaticia erityisesti, olen useista asiosta kanssasi samaa mieltä

en pidä reiluna sitä että erimielisyyksien tullessa eteen puhallettaisiin harmaa pilvi ylle

jgsoks
Mä oon joskus miettiny et onko ne "nyt harmaana"-tyypit oikeasti edes ketään mustia, yrittävät vaan saada jotain lisämielenkiintoa jutuilleen tuolla tavoin..
No niinpä, aivan varmasti on vaan just sitä huomion hakemista kun laittaa että 'nyt harmaana' ja vielä mainitsee tyyliin yleensä oon mustana mutta tätä ei kehtaa silleen laittaa... Jos kirjottaa harmaana eikä halua tulla tunnistetuksi niin miksi haluaisi edes spekulointia siitä että kukahan musta toi on? :D

• Tykkää
Reactions: fortunate
Kepsis
no ei kai mitään erityistä mutta itse henkilökohtaisesti en saa sanottua suoraan, että nick X olis idiootti mutta voin kyllä väittää että hänen väitteensä Y on idioottimainen

enkä tarkoita Lunaticia erityisesti, olen useista asiosta kanssasi samaa mieltä

en pidä reiluna sitä että erimielisyyksien tullessa eteen puhallettaisiin harmaa pilvi ylle
Tuossa oli ainakin 6 riviä liikaa lunalle. tiivistä.

Yhteistyössä