Miksi mustat (tällä palstalla) on niin kauhean korrekteja toisiaan kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kusipää, olet varmaan narsisti, läski, yh-sossupummi, sieluton elukka, rasisti ja eläinrääkkääjä. Happy? :stick: Ainniin ja tietysti huonoin äiti ever!
Jeeeee.
:D
Mutta on tuokin parempi kuin kaunokielellä sokeroida se,vaikka sisältö onkin sama.
Ja hymiö perään.

:)

Jotenkin vain se harmittaa että henkilö joka osoittautuu melkoisen älykkääksi kyetessään melko sanavalmiiseen keskusteluun käyttää tuota älynlahjaansa niin typerästi toisen mitätöimiseen.

Mä kirjoitan aina mustana.

Siksi mut muistetaankin mainita aina kaikissa "vittumaisimmat nikit"- ketjuissa. Jos jaksaisi harmaantua, ja olla vahvasti jotain mieltä vain harmaana, niin saisi kiltin maineen...mutta en kaipaa sellaista :D

Lunatic
no ei kai mitään erityistä mutta itse henkilökohtaisesti en saa sanottua suoraan, että nick X olis idiootti mutta voin kyllä väittää että hänen väitteensä Y on idioottimainen

enkä tarkoita Lunaticia erityisesti, olen useista asiosta kanssasi samaa mieltä

en pidä reiluna sitä että erimielisyyksien tullessa eteen puhallettaisiin harmaa pilvi ylle
Sekin on jo ihme tällä palstalla. Ja ihan hyvä ihme, siitä piste.:flower:

"musta"
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26279973:
Kyllä mä ainakin ilmaisen mielipiteeni suoraan,oli kyseessä sitten musta tai harmaa tai vaikka pinkki. Ei mua kiinnosta ketä siellä nimimerkin takana on.
Sulla on liian pitkä nikki. :D
Äskenkin etusivulla sinun nikki oli viimeisen kirjoittajan kohdalla ja siinä luki
"AikaKaukanaTäydellisestä OLETKO RASKAANA?"

( Oletko raskaana on siitä etusivun sikiömainoksesta johon sun nikki tunkeutui.)

siitä saa pelkkää paskaa niskaan harmailta, kun uskaltaa mustana avautua... Se on tullut todettua moneen kertaan. Mutta en myöskään tilitä täällä harmaana, mutta jos mustana avaan suuni niin en enää niin kiihkeästi väittele kuin joskus ennen...

"vieras"
Heh, juu "minä ainakin sanon aina suoraan, kirjoitan myös aina mustana omana itsenäni" YEAH RIGHT. Viisi kertaa mietitte ennen vastaa-napin painallusta, että mitä ne nyt musta miettii, onko tässä liian tiukka sävy? (Anatoliasta kyllä uskon, ellei vaan feikkaa hyvin)

[QUOTE="suomi";26279764]No suomalaiset on tuollaisia. ei saa keskustella ja väitellä, pitää olla samaa mieltä kuin enemmistö.[/QUOTE]

Eri mieltä voi olla korrektistikin. Minulla ei ole tarvetta haukkua muita, ei ainakaan vielä ;)

• Tykkää
Reactions: Minna77
[QUOTE="vieras";26280051]Heh, juu "minä ainakin sanon aina suoraan, kirjoitan myös aina mustana omana itsenäni" YEAH RIGHT. Viisi kertaa mietitte ennen vastaa-napin painallusta, että mitä ne nyt musta miettii, onko tässä liian tiukka sävy? (Anatoliasta kyllä uskon, ellei vaan feikkaa hyvin)[/QUOTE]

en minä ainakaan mieti mitään, ei kukaan tunne mua, jos mä joskus täällä möläytän jotain sellasta että kaikki alkaa vihaamaan mua... Niin en sitten enää tule tänne vanhalla nikilläni :D

Yksi nikki on syyttänyt minua jo kohta vuoden harmaana kirjoittelusta ja hänen haukkumisestaan, mutta voi että kun hän nyt ei vaan ole tässä(kään) asiassa oikeassa. Kirjoitan joskus harmaana, mutta en jaksa, en pysty enkä viitsi haukkua ketään. Oman mielipiteen osaan sanoa rekkautuneenakin.

Itsellä kyllä joskus käyn kierroksilla jonkun älyttömästä kommentoinnista ja varsinkin siitä että sanotaan jotain paskamaista eikä sitten enää vaivauduta ketjuun uudestaan. Tätä harrastaa kyllä mustatkin, ei siinä.

"vieras"
Yksi nikki on syyttänyt minua jo kohta vuoden harmaana kirjoittelusta ja hänen haukkumisestaan, mutta voi että kun hän nyt ei vaan ole tässä(kään) asiassa oikeassa. Kirjoitan joskus harmaana, mutta en jaksa, en pysty enkä viitsi haukkua ketään. Oman mielipiteen osaan sanoa rekkautuneenakin.

Itsellä kyllä joskus käyn kierroksilla jonkun älyttömästä kommentoinnista ja varsinkin siitä että sanotaan jotain paskamaista eikä sitten enää vaivauduta ketjuun uudestaan. Tätä harrastaa kyllä mustatkin, ei siinä.
Veikkaan Riepua... yhteen aikaan syytti muakin.

Yhteistyössä