Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiistattoman upeaa käsityötähän nuo reborn-nuket ovat, mutta vaikka kuinka koetan niitä siitä näkökulmasta katsoa, ei voi välttyä kylmiltä väreiltä... Oikein aidonnäköistä reborn-nukkea katsoessa tulee jopa surulinen olo, kun tietää, ettei se ole oikea ihminen. Ikään kuin näköiskappale jostakusta, kuin muisto. Liian inhimillinen ollakseen herättämättä ristiriitaisia tunteita.
Hyvä pointti muutenööö eiks vauvat oo lapsia?
Onko tuollaisia nukkeja tehty aikuisten näköisiksikin?
Joskus voisin ottaa sohvalle koristeeksi miesnuken. Se olisi varmaan sisäsiisti.
Noista nukeista vielä...ihan hienoja ja upeaa käsityötä, sitä ei voi kiistää. Mutta nuket saa mun mielestä olla nuken näköisiä. Jos haluan oikean vauvan, niin teen sitten sellaisen, enkä osta oikean vauvan näköistä nukkea lievittämään vauvakuumettani, kun eihän se oo yhtään sama asia. Nukke on eloton esine.
Mua ehkä kammottaisi jos kotona olisi tuollainen "kuollut vauva"...tuon näköisiä mun näkemät kuolleet vauvat on meinaan olleet. Elottomia, mutta suloisia : /. Ja kylmiä. Ihan kylmiä.
On tehty aikuisia ja myös apinanukkeja niiden lisäksi.
Aikuisnukeista en nyt löydä kuvia, kun ovat harvinaisempia. Mutta olen nähnyt mm. vanhusreborn-nukkeja ja olivat nekin ihania. =)
Apinan voisin haluta
Olis niin siistiä työntää apinanukkea rattaissa, ja kun joku kurkkaa "vauvaa" niin voisi tyynesti vaan todeta, että tää meidän Alex on adoptoitu.
Mä voisin teettää sellaisen edesmenneestä naapurikyylästä, joka oli iso osa mun ja veljeni elämää aikoinaan.Kiva. Mies on töissä vanhainkodilla ja mietti jo että teettää yhdestä edesmenneestä asukkaasta sellaisen aidon kokoisen vanhusnuken ja tällää sen istumaan tohon sohvalle kun kutsuu työkaverinsa kylään.
Kiva. Mies on töissä vanhainkodilla ja mietti jo että teettää yhdestä edesmenneestä asukkaasta sellaisen aidon kokoisen vanhusnuken ja tällää sen istumaan tohon sohvalle kun kutsuu työkaverinsa kylään.
Mahtavaa, että meillä on noin empaattisia ihmisiä töissä vanhainkodilla kuin miehesi... Asiakas kuolee, niin hän vitsailee teettävänsä siitä nuken ja sitten voi naurattaa sillä työkaveriaan... Huhhuh, jotain rajaa sentään. Itse en olisi kehdannut kertoa tuota palstalla... Onnea vaan "hyvästä" miesvalinnastasi...
Empatia ja hyvä hoitajuus on yksi asia, siviilissä harrastettu huumori kokonaan toinen juttu.Mahtavaa, että meillä on noin empaattisia ihmisiä töissä vanhainkodilla kuin miehesi... Asiakas kuolee, niin hän vitsailee teettävänsä siitä nuken ja sitten voi naurattaa sillä työkaveriaan... Huhhuh, jotain rajaa sentään. Itse en olisi kehdannut kertoa tuota palstalla... Onnea vaan "hyvästä" miesvalinnastasi...