Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kaikki on ok ja laakari oli tosi mukava, se sanoi etta rokote toimii 98%, mutta koska olen nuori on 100% ja jos 6 annosta ei riita niin ne pistaa viela 1 tai 2 annosta ja sitten se on jo 100%. Ma olin niin stressaantunut, mutta se sanoi no stress anymore, vaan ole onnellinen, koska nyt pitaa koko hpv unohta. Se sanoi se on Suomessa 2-3v paasta he ainakin noin luulevat, kun ensiks pitaa latino Amerikka ensiks rokota. Kun Mel-2 on uudempi versio, kun Mel-1 joka on todella tehokas. Myos han kertoi sivuvaikutuksista, etta lihas sarky voi olla tai paa kipu ja heikko olo, mulla ei oikeastaan oo mitaan ehka vaan vasyttaa, mutta kun matka oli rankka veikan syy on se....

Tanaan katsoimme Mexicon, shoppailimme ja omg taalla niin hienot vaatteet, ma ostin vaikka mita, otin valokuvia ihmisten kanssa, taalla aika kivat ihmiset:), enka huomannut etta paikka olis erityisen vaarallinen. Kylla ihmisia on paljon ja poliisija ja vaikka mita, mutta silti liikuin vaikka missaan ilman ongelmia, jokainen kadulla yritta auttaa jos on eksyksissa. Huomenna mennaan katsomaan Mayojen paikka, missa on pyramideja:) se on 1t matka taalta Mexico citysta

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
Kiva juttu että homma on nyt alussansa. Mutta millä konstilla ne tarkistaa / lupaa, että 98 % tai 100% varmuudella hpv on sitten poistunut? Sehän on virus, jolle sinulla muodostuu vasta-aineita joka tapauksessa, jos sairastat ko virusta. Suomessakin voi sitä vastaan saada rokotteen, ennen kuin on siihen sairastunut ja silloin muodostuu niitä vasta-aineita. Mutta miten se ilmenee, että virus poistuu elimietöstä? Näkyyhän sekin aina, jos sinulla on ollut sikotauti tai vesirokko, niin vasta-aineineina verikokeessa ( jos sellaista joku tutkisi). Ihanaa jos tuollainen rokote on, joka poistaa viruksen, mutta pikkuisen hämmästynyt siitä lupauksesta olen.

Kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin:) Varmaan hienoa nähdä se Mayojen kylä!

Teille, jotka äidinkielenänne puhutte suomea, mutta ette aloituksesta ymmärrä mitään, suosittelisin ottamaan Venakon tekstit ihan tarpellisina ja tervetulleina aivojumppina

Aijemmat viestit meni vielä jotenkin läpi kun korvailit kirjaimia toisilla ja valittelit ettei kaikki kirjaimet siellä ole kuten meillä ;) Nyt on taas kotoista normi settiä ;) joten uskottavuus meni meksicosta sun muusta :D

[QUOTE="provo";26267231]Aijemmat viestit meni vielä jotenkin läpi kun korvailit kirjaimia toisilla ja valittelit ettei kaikki kirjaimet siellä ole kuten meillä ;) Nyt on taas kotoista normi settiä ;) joten uskottavuus meni meksicosta sun muusta :D[/QUOTE]

Usassa ja meksikossa on erinlaiset näppäimistöt jollet tiennyt.

Mites mies otti sen pippeliin rokottamisen?

Se on kyllä huuhaata että rokote on teholtaan 100 % (pelkäänpä vaan että rahastusta koko homma)... ja se että olisi Euroopassa 2-3 vuoden kuluttua. Jos firmalla joka rokotetta kehittää ei ole rahaa maksaa työntekijöilleen palkkoja, ei sillä myöskään ole rahaa kalliisiin tutkimuksiin jota lääkkeen markkinoille saamiseen vaaditaan.

[QUOTE="vieras";26268738]Mites mies otti sen pippeliin rokottamisen?

Se on kyllä huuhaata että rokote on teholtaan 100 % (pelkäänpä vaan että rahastusta koko homma)... ja se että olisi Euroopassa 2-3 vuoden kuluttua. Jos firmalla joka rokotetta kehittää ei ole rahaa maksaa työntekijöilleen palkkoja, ei sillä myöskään ole rahaa kalliisiin tutkimuksiin jota lääkkeen markkinoille saamiseen vaaditaan.[/QUOTE]

Ja missään ikinä koskaan kukaan ei tee vapaaehtoistyötä? Plus se, että tuo voi olla kannattava sijoitus tulevaisuutta ajatellen. Palkkana voi olla esim yhtiön osakkeita, jotka tulevaisuudessa ovat erittäinkin arvokkaita.

Maailmassa ei varmaan olisi ainuttakaan lääkettä tai hoitoa (tai mitään muitakaan saavutuksia), jos niitä kehittävillä ihmisillä olisi palstamamma-asenne, "Ei se kannata. Ihan huuhaata hei"

Täytyy ihmetellä miten joku uskaltaa ottaa Meksikossa yhtään mitään, varsinkaan rokotteita. Niin korruptoitunut ja mätä maa kuin olla voi.

Mutta pakkohan rokotteen on toimia, kun se maksaa maltaita... tätä Venakon logiikkaa.
Siinä taas viedään pässiä narussa niin että kopina käy.

Se toimii sillä tavalla, kun Hpv pääse elimistöön se poista E2 geeni tai muuta siitä ja saan pahan geenin E6 ja E7, tää rokote just poista E7 ja E6 geenin ja tulee takaisin se E2. Nyt kyllä tuntu niin kuin hän sanoi eli oireet, kipu joka paikassa, mutta se pitää olla siks kun elimistö alkoi nyt taistella siitä vastaan, se antoi onneks kipu lääkeitä:x, miehellä vaan ei mitään oireita, mulla niin kuin aina ihan kaikista

niin ja heillä tosissaan ei ole rahaa, että rokote pääse myyntiin joka paikaan, he kertoivat sen mulle tai se Mario Lopez kertoi, mutta monet haluavat heidän idean ostaa tai rokoten...., mutta tutkija joka on sen keksinyt halua pitää sen itsellä ja silti taistella, siks joku nyt rahoittaa siks se on Usa:ssa jooko vuoden lopussa tai alussa, jos kaikki menee putkeen

Onko se tää Mario Lopez?

MARIO%20LOPEZ%20MAG%2045.jpg

[QUOTE="öhöm";26270980]En kyllä uskaltaisi mihkään Mexicoon lähteä jotain omituisia hoitoja ottamaan. :O[/QUOTE]

minulla 2 tuttua jo sen osti:), mä myös ymmärrän kun täällä hoitoa on, se teke myös kun ihmisiäkin on täällä pikkusen enemmän.... Kylä myönnän pelottaa mua vieläkin, mutta kun tiedän että tutut olivat täällä niin rauhoitun taas....

Yhteistyössä