Mies heitti ilmaan puoli tosissaan/leikillään ehdotuksen silikoneista

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitäs sitten, jos haluatkin vielä uuden vauvan jossakin vaiheessa? Taas kurpsahdat silikoneinesi. Ja jos ei sitten imetys onnistukaan?
Itselläni on arpiset ajokoiran korvat, tyhjät pussukat, mutta en maksaisi siitä, että saisin epäaidot tursakkeet itseeni, mitkä voi aiheuttaa taas muuta ongelmaa kuin vain ulkonäöllistä.

Kyllä minäkin suuttuisin, jos puoliksi tosissaan edes vitsiä heittäisi. Kyllä saa mun epätäydellinen kroppa kelvata tällaisenaan, kelpaa hänkin mulle omine "vikoineen". Tai inhimillisyyksineen.

Se on kuitenkin iso asia, iso ja kivulias leikkaus, josta voi koitua jos jonkinlaista komplikaatiota. Ja miten pitkään niitä silareita sitten käyttää, mummoikään asti? Entäs jos ne haluaakin poistaa, miltä sitten näyttää?

Jeps, kukin tehköön mitä lystää, mutta minä en silareita ottaisi. Enkä ilahtuisi noista semivitseistä.

en tunne
Silarit on niin out. Tauskin ja Tauskin naisten juttuja, niin noloa laittaa jotkut muovipallot tissejen paikoille.

Ei ne ole isot tissit, ne on TEKOTISSIT. Hävettäis ees tuntee moisia tekotursaita. :D

nyt 80C
Mies tosiaan heitti hieman huulena tuon ap:n lauseen.. Nyt mulla on ollut silikonit 2v ja laitettu Eiran sairaalassa Helsingissä. Kahden imetyksen jäljet tyystin kadonneet ja on uhkeat, mutta maltilliset.

no..
[QUOTE="mmmm";26228138]Kai tiesit ettei mitkään silikonit ole ikuiset? eli varaudu 5-10 vuoden välein tekemään taas uusi leikkaus.[/QUOTE]

Mm Helena Lindgrenillä ollut ainakin 15v nuo silarit.

höh, meki ollaan puhuttu asiasta miehen kanssa. mies nyt on aina suhteellisen tosissaan ollut maksamaan ne mulle.. muaki kiinnostais kyllä mutta en tiedä uskallanko ottaa? en vaan jaksa ymmärtää miten tässä ketjussa ihmiset tulee arvostelee toisia, tissit ne vaan on. ei mua ainakaan kiinnosta kellä on aidot ja kellä ei.

"vieras"
No meillä on myös leikitelty ajatuksella, että kunhan toinen lapsi saadaan ja imetykset alta pois, niin silikonit/rintojen kohotukset vähintäänkin. Ja olenpahan saanut lupauksen siihenkin, että jos kaikesta liikunnasta ja laihdutuksesta huolimatta vatsanahka jää röllyämään tuohon eteen, niin myös se voidaan käydä kirurgisesti kiristämässä. Joskus myös haaveissa kulmien kohotus, mutta se on sitten vaan ekstraa... ;)

En ymmärrä näitä kauneuskirurgian arvostelijoita. Jos on kerran rahaa ja halua, niin mitä se kauneuskirurgia ketään haittaa? Eli siitä vaan aloittaja, täällä tullaan toivottasvasti jossain vaiheessa perästä! :)

"vieras"
Silarit on niin out. Tauskin ja Tauskin naisten juttuja, niin noloa laittaa jotkut muovipallot tissejen paikoille.

Ei ne ole isot tissit, ne on TEKOTISSIT. Hävettäis ees tuntee moisia tekotursaita. :D
Tuntea? Eihän ne eläviä ole... :D

Ja kuulostaa kyllä oudolta kommentilta muutenkin, entä jos on esim. syövän takia laitettu rintaproteesit, hävettäiskö sittenkin? Minun mielestä jokaisen oma asia. Ja jos itsetunto nousee sen takia, että tissit sojottaa kerrankin ylöspäin tai edes eteen, niin go for it! ;) Ja kuka käskee laittamaan heti jotain mahdottoman isoja lolloja, mulle riittäis max C-kuppi ei yhtään yli.

"Merri"
Saapa laittaa kuka tykkää. Itse en uskaltais. Eikä ne koko ikää pysys.Jjoutuu niitä joskus vaihtamaan ja taas iso leikkaus. Pelottais, eikä kyllä olis rahaakaan, mutta en menis vaikka olis.

caehsrtj
Pakko kommentoida sen verran että, jos otat tissit, niin muistathan alkaa säästää rahaa mahdollisiin korjauksiin ja tuleviin tissien vaihto-operaatioihin. Silikonit kun ei taida olla ikuiset, paitsi kuolleilla.

Yhteistyössä