vieras
kun siis tilanne on se että meillä ylimääräistö rahaa jolle ei käyttöä sillä kaikki tarvittava ostettu ja säästössäkin on.
Hän heitti äsken ruokapöydässä puoli leikillään/tosissaan et mitäs jos hankittas sulle silikonit kunhan tää toinen vauva syntynyt ja imetykset loppu jne.
Siis mä olin vähän eka et :O häh??
Kuulemma ei mitään hillittömiä tekotissejä vain niinkuin nykyäänkin tai hieman isommat. Mulla on b-kuppi.
Täytyy myöntää et olen mäkin leikitellyt ajatuksella silikoneista ja olen miehelle sen sanonutkin
Imetys ja raskaus kun on jättänyt jälkensä tisseihin. Eipähän tarvitsisi koskaan enää valittaa tissien ulkonäköä.
Alan kyllä tosissaan miettimään tätä humoristista heittoa
Eli oisko jollain kokemusta silikoneista ja mitä kustantaa? Ja missä tehdään?
Hän heitti äsken ruokapöydässä puoli leikillään/tosissaan et mitäs jos hankittas sulle silikonit kunhan tää toinen vauva syntynyt ja imetykset loppu jne.
Siis mä olin vähän eka et :O häh??
Kuulemma ei mitään hillittömiä tekotissejä vain niinkuin nykyäänkin tai hieman isommat. Mulla on b-kuppi.
Täytyy myöntää et olen mäkin leikitellyt ajatuksella silikoneista ja olen miehelle sen sanonutkin
Imetys ja raskaus kun on jättänyt jälkensä tisseihin. Eipähän tarvitsisi koskaan enää valittaa tissien ulkonäköä.
Alan kyllä tosissaan miettimään tätä humoristista heittoa
Eli oisko jollain kokemusta silikoneista ja mitä kustantaa? Ja missä tehdään?