Köh, ei tässä ketjussa tainnu olla kuin yksi joka ois suuttunut... Mut njuu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä ihme teitä naisia vaivaa?
Miks pitää olla tuollanen tosikko? Suuttua toiselle jostain vitsista josta itsekkin puhunut?
Köh, ei tässä ketjussa tainnu olla kuin yksi joka ois suuttunut... Mut njuu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä ihme teitä naisia vaivaa?
Miks pitää olla tuollanen tosikko? Suuttua toiselle jostain vitsista josta itsekkin puhunut?
Tuumasi vaan, että mikäs siinä, jos mä maksan. On kuulemma miettinyt, jos ottaisi jonkun desin molempien iloksi =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä sanoi?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mäkin ehotin eukolle....
vai saitko nyrkistä? niinkuin valitettava moni täällä vissiin tekisi.
ei sentäs ollut pihalle heittämässäAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Tuumasi vaan, että mikäs siinä, jos mä maksan. On kuulemma miettinyt, jos ottaisi jonkun desin molempien iloksi =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä sanoi?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mäkin ehotin eukolle....
vai saitko nyrkistä? niinkuin valitettava moni täällä vissiin tekisi.
Kai tiesit ettei mitkään silikonit ole ikuiset? eli varaudu 5-10 vuoden välein tekemään taas uusi leikkaus.Imetys ja raskaus kun on jättänyt jälkensä tisseihin. Eipähän tarvitsisi koskaan enää valittaa tissien ulkonäköä.
siis tiedät Helenan ja olet varma ettei ole missään vaiheessa korjailtu? ja kyllähän joillain saattaa kestää pidempään, toisilla taas lyhyemmän aikaa.Mm Helena Lindgrenillä ollut ainakin 15v nuo silarit.
Noita on kuule laiteltu jo niin paljon, että erikoisempaa itse asiassa olisi, jos et tuntisi ketään, jolla moiset on. Kaikki kun eivät ole niitä dd-palloja.Ei ne ole isot tissit, ne on TEKOTISSIT. Hävettäis ees tuntee moisia tekotursaita.
Tuntea? Eihän ne eläviä ole...Silarit on niin out. Tauskin ja Tauskin naisten juttuja, niin noloa laittaa jotkut muovipallot tissejen paikoille.
Ei ne ole isot tissit, ne on TEKOTISSIT. Hävettäis ees tuntee moisia tekotursaita.
Peniksen pidennys ja siihen on oikein jokin laitekkin olemassa .Mää heittäisin pahemman läpän, että voisi ennemmin laittaa hieman tekohauislihasta ja rintalihassilikoonia...