"Hastur"
Ensin voisi antaa pikkubanaaninPanaania sille :jees:
Ensin voisi antaa pikkubanaaninPanaania sille :jees:
aika "sulava liikkeinen" mies kyseessä ! ei varmaan pitäis nauraa mutta ei tälle voi mitäänHauskin esimerkki lienee tämä, kun muuan kaveri antoi duunivuoronsa mulle paperilapulla. Hän oli vaan unohtanut katsoa sen lapun kääntöpuolelle ensin; siellä näet oli erään naisen nimi, osoite, ovikoodi ja oikein kartta piirrettynä, että miten hänen luokseen mennään.
Minulta naiset ovat kysyneet kuvaa munasta, monet jopa ihan ekaks.
no just todellakin varmaan on kysynyt. oletkos ollut varma että ne ovat olleet naisia jotka kysyneet? tai pelleileet sun kanssa?Minulta naiset ovat kysyneet kuvaa munasta, monet jopa ihan ekaks.
Ei voi tietää. Mutta mitä on tuuminut tämä Sari 44 vuotta, joka on laittanut profiiliinsa lapsen kuvan?Kertokaas mitä tuumaa mies, joka laittaa kiinnostunut rastin profiilille: Sari 44vuotta, Suomi ja jonka kuvana on 7-vuotias saparopäinen tyttö Hello Kitty-ponnarein varustettuna jääkiekkoseuransa pelipaita päällä? :ashamed:
vielä hullumpaa kun tällä palstalla :O
sopivan hullua. miten sinne saa avatarkuvan ?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26199573:vielä hullumpaa kun tällä palstalla :O
Joo, nauroin kyllä itsekin tälle, kun huomasin. Epic fail, etten sanois.Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26196436:aika "sulava liikkeinen" mies kyseessä ! ei varmaan pitäis nauraa mutta ei tälle voi mitään
Joo, nauroin kyllä itsekin tälle, kun huomasin. Epic fail, etten sanois.
No hän on häärännyt paljon muutakin. Olen ollut mm. vessassa jemmassa, kun vihainen exä/rakastaja mikä lie paukutteli vihaisena sen miehen ikkunoita niin, että lasit helisi.Aika sulavaliikkeinen jannu todella.
joo kyllä se vaan on outoa ja kun tuntuu, että suurin osa muistakin naisista ajattelee näin.Tiedän että ovat olleet naisia. Osa on tosiaan saattanut pelleillä mun kanssa, mutta kuitenkin ovat pyytäneet munakuvaa. Tuntuuko susta oudolta, että nainen on kiinnostunut miehen sukupuolielimestä?