Miksi mies kuvittelee, että valokuva lerssistä on hyvä pelinavaus?

gnjh
Mie oon niin tuskastunut tähän hommaan, ettei mitään rajaa. Toisaalta jo vähän naurattaakin. Toivon, ettei kukaan nainen lähettele mitään pimppikuviaan ukoille ekana yhteydenottona. Eikö ne oo yleensä sellasia pikkupoikia, jotka esittelevät vehjettä vieraillekin tai vetäsevät kotosalla housut poies, ei aikuiset miehet?!

Oisko ne murobbs -miehet yhtään arempia ja kiltimpiä?
Aika hurjaa. Mitenhän tää menis irl, jos tapais tuollaisen tyypin vaikka baarissa?
"Moi, mun nimi on Marja."
"Timppa. Tässä mun lerssikuva, soittele joskus. Laters!"
 
minä,
Mie oon niin tuskastunut tähän hommaan, ettei mitään rajaa. Toisaalta jo vähän naurattaakin. Toivon, ettei kukaan nainen lähettele mitään pimppikuviaan ukoille ekana yhteydenottona. Eikö ne oo yleensä sellasia pikkupoikia, jotka esittelevät vehjettä vieraillekin tai vetäsevät kotosalla housut poies, ei aikuiset miehet?!
Oisko ne murobbs -miehet yhtään arempia ja kiltimpiä?
Neuvoja asiantuntijalta:)
Dr.Phil listaa: Viisi pahinta deittailuvirhettä | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi
 
Älä sit niin kovasti enää hehkuta täällä kun viimeks... ettei käy taas nolosti.
Miehän en siulta lupia kysele. Meillä on yksi elämä. Miksi tunnettua onnellisuutta tarvitsisi peitellä onnen hetkellä vain siksi, että onni mahdollisesti päättyy? Sehän olisi kuin puolittaista elämää ja mie tykkään elää täydesti. Iloitsen, kun on ilon aika ja kun suren, niin voin itkeä myös julkisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Risto Reipas";26194899]Kelpaisinko minä arvon leidille. Olen suht raitis lahtelainen ja harrastan ulkoiluakin
[/QUOTE]
muisk, vanha tuttu :heart: oksentelit verta tossa vappuna Sykkeen kulmalla, ootko kunnossa??
 
[QUOTE="huh";26204121]Eikö se oo nyt jotenkin säälittävää isoon ääneen omalla naamakuvallaan huudella ympäri nettiä, että tarttee miestä? Epätoivoista?[/QUOTE]

Ei, jos ei ota ensimmäistä. Tuo voi olla kätevä keino saada tarpeeksi iso joukko kasaan josta voi valita parhaimman. Naisella voi toimia, miehellä tuskin :p
 
---
Noloa oli ehkä tuo NCM:n viesti tuolla foorumilla '' voi ei, en saa avatarkuvaa itsestäni laitettua, voisiko joku enemmän tekniikkaa tunteva mies auttaa minua?'' .

Lisää tuohon vielä lässyttävä ääni ja ripsien räpsyttely.

Hieman teeskentelyn makua nyt astrolabella, kun ottaa huomioon hänen palstahistoriansa...
 
"vieras"
Noloa oli ehkä tuo NCM:n viesti tuolla foorumilla '' voi ei, en saa avatarkuvaa itsestäni laitettua, voisiko joku enemmän tekniikkaa tunteva mies auttaa minua?'' .

Lisää tuohon vielä lässyttävä ääni ja ripsien räpsyttely.

Hieman teeskentelyn makua nyt astrolabella, kun ottaa huomioon hänen palstahistoriansa...
Vähän samaa itsekin ihmettelin. NCM on muuttunut jotenkin ihan hirveesti siitä mitä aikaisemmin oli, inhimillisemmäksi ehkä, mutta ei ole enää sama. Nainen jonka äo on yli 140 osaa varmasti liittää kuvansa foorumille ilman ison, vahvan miehen apua ;)
 
----
[QUOTE="vieras";26204746]Vähän samaa itsekin ihmettelin. NCM on muuttunut jotenkin ihan hirveesti siitä mitä aikaisemmin oli, inhimillisemmäksi ehkä, mutta ei ole enää sama. Nainen jonka äo on yli 140 osaa varmasti liittää kuvansa foorumille ilman ison, vahvan miehen apua ;)[/QUOTE]

En olekaan ainut, joka on tuon muutoksen huomannut :D Mutta kumpi näistä persoonista on feikki, vai onko kummatkin? Tai sitten astrolabe on käynyt lobotomiassa... Itse vasta aloittelin palstailua silloin joskus, kun NCM oli vielä muslimi tai juuri islamin jättänyt, mutta kyllä aikamoisia persoonanmuutoksia täällä palstalla saa seurata :D Ei siinä mitään, viihdettähän tämä myös on.
 
Juuuu
En olekaan ainut, joka on tuon muutoksen huomannut :D Mutta kumpi näistä persoonista on feikki, vai onko kummatkin? Tai sitten astrolabe on käynyt lobotomiassa... Itse vasta aloittelin palstailua silloin joskus, kun NCM oli vielä muslimi tai juuri islamin jättänyt, mutta kyllä aikamoisia persoonanmuutoksia täällä palstalla saa seurata :D Ei siinä mitään, viihdettähän tämä myös on.
Joka huomannut muutoksen. Perin outoa.
 

Yhteistyössä