Sullahan oli se muru, jonka kanssa täälläkin kirjoittelitte toisillenne. Mummeliisan mukaan se suhde kukoistaa, tai ainakin pari viikkoa sitten vielä kukoisti, kun joku täällä kysyi.Ihan sama.
Joku kiltti insinöörityyppinen kotimies minulle, kiitos! Ei tuollaisia rivoja.
Kelpaisinko minä arvon leidille. Olen suht raitis lahtelainen ja harrastan ulkoiluakinMie oon niin tuskastunut tähän hommaan, ettei mitään rajaa. Toisaalta jo vähän naurattaakin. Toivon, ettei kukaan nainen lähettele mitään pimppikuviaan ukoille ekana yhteydenottona. Eikö ne oo yleensä sellasia pikkupoikia, jotka esittelevät vehjettä vieraillekin tai vetäsevät kotosalla housut poies, ei aikuiset miehet?!
Oisko ne murobbs -miehet yhtään arempia ja kiltimpiä?
Teen sen heti huomenna lounastauolla.Rekata kannattaa, vieraana näkee vain osan koko laudasta
Ja uudelle jäsenelle annettu ensitervehdys on varmasti ikimuistoinenRekata kannattaa, vieraana näkee vain osan koko laudasta
TervetuloaTeen sen heti huomenna lounastauolla.
No tämä :heart:Ja uudelle jäsenelle annettu ensitervehdys on varmasti ikimuistoinen
ylläpidon peenoreista kollaasi <3No tämä :heart:
Oon jo siel
Meinaat saada samantien kotiinkuljetuksen?Oon jo siel
No en tiijä. Aika ystävällinen vastaanotto oli kyllä! Huomenna jatketaan.Meinaat saada samantien kotiinkuljetuksen?
Panaania sille :jees:Kuka perkele täällä on eilen minuna esiintynyt?? Melkein kyllä arvaan! :|
Jep. Ja pippelikuvia lähettänyt.Kuka perkele täällä on eilen minuna esiintynyt?? Melkein kyllä arvaan! :|
Sun pitää rekata ittes tänne, niin sitten tietää kuka on kukinKuka perkele täällä on eilen minuna esiintynyt?? Melkein kyllä arvaan! :|