Miksi mies kuvittelee, että valokuva lerssistä on hyvä pelinavaus?

Juu sä et näe, mutta voit varmaan ymmärtää, että osasta ihmisistä voi olla hieman kummallista, että vaikka tässä NCM:n tapauksessa aseksualisuuttaan hyvinkin esiintuonut henkilö onkin muutaman kuukauden palstatauon jälkeen miehiä metsästävä astrolabe :D

Henkinen kasvu sikseen, ensimmäisenä mieleen tulee epävakaa ja häilyvä persoona.
Ei minulle tule. Ihminen voi leikitellä tai sitten tutustua itseensä kokeilemalla erilaisia tapoja toimia tai ehkä jopa ajatella. Astrolabe tietää syyn toimintaansa, meidän on turha sitä arvailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26206567:
eikä edes kuulu muille.
Ja mie ensinnäkin peräänkuuluttaisin sitä, että palstapersoona on kuitenkin vain kapea katselmus jostain ihmisestä. Ei ihmisen tarvitse kuin vaihtaa painotustaan siinä miten palstalla tuo itseään esiin ja vaikuttaa muuttuneelta ihmisenä. Kuitenkaan en ole muuttunut minut oikeasti tuntevien silmissä lainkaan. Johtuen siitä, että IRL ihmisen moninaiset ulottuvuudet käyvät paremmin ilmi.

Ja palstalla on kyky tehdä myös virheellisiä päätelmiä, keksiä omaa hypeä väliin ja luoda juoruja. En katso järkeväksi lähteä suurella kampanjalla palstan höyrypäiden virheellisiä katsantokantoja vastaan, sitten saisin jonkun leiman todella äkkipikaisena ihmisenä, kohta olisin tiimarivihkoissa kenties väkivaltainen ja pian he muistaisivat aivan varmasti minun istuneen linnassa pahoinpitelystä. :)

Kaks korvaa on olemassa siks, että toisesta sisään ja toisesta ulos.
 
Ja mie ensinnäkin peräänkuuluttaisin sitä, että palstapersoona on kuitenkin vain kapea katselmus jostain ihmisestä. Ei ihmisen tarvitse kuin vaihtaa painotustaan siinä miten palstalla tuo itseään esiin ja vaikuttaa muuttuneelta ihmisenä. Kuitenkaan en ole muuttunut minut oikeasti tuntevien silmissä lainkaan. Johtuen siitä, että IRL ihmisen moninaiset ulottuvuudet käyvät paremmin ilmi.
Tuo on erittäin totta. Kuinka moni on niin yksiulotteinen että palstapersoona vastaisi kovin hyvin koko todellisuutta? En tarkoita että ihminen vetäisi täällä tiettyä roolia, mutta eri ympäristöissä ihmisestä tulee eri puolia esiin. Jollain toisella foorumilla minusta voi saada hieman erilaisen kuvan kuin täällä, IRL saa parhaimman kuvan.
 
Tuo on erittäin totta. Kuinka moni on niin yksiulotteinen että palstapersoona vastaisi kovin hyvin koko todellisuutta? En tarkoita että ihminen vetäisi täällä tiettyä roolia, mutta eri ympäristöissä ihmisestä tulee eri puolia esiin. Jollain toisella foorumilla minusta voi saada hieman erilaisen kuvan kuin täällä, IRL saa parhaimman kuvan.
Ja jokainen vähänkin vanhempien lasten isä/äiti tietänee, että lapsi käyttäytyy aivan eri tavalla kotona, kylässä, koulussa, kavereiden kesken, kun luulee ettei muut näe, partioleirillä jne.

Voin kuitenkin hyvin uskoa, että moni palstailija on kapeakatseinen ja yksiulotteinen ihminen, jolle ei koskaan tapahdu mitään. :D
 
pailakka
Mun kohdalla peli avataan yleensä siten, että sanotaan jotain tyyliin "joo, on ollut kyllä tosi hiljaista viime aikoina naisten kanssa." Sit alkaa ilmestymään näitä eri ritvoja kuvioon mukaan, kun aikaa kuluu.

Hauskin esimerkki lienee tämä, kun muuan kaveri antoi duunivuoronsa mulle paperilapulla. Hän oli vaan unohtanut katsoa sen lapun kääntöpuolelle ensin; siellä näet oli erään naisen nimi, osoite, ovikoodi ja oikein kartta piirrettynä, että miten hänen luokseen mennään.
Niinpä. Itse olen parisuhteessa, enkä tosiaankaan lähdössä kenenkään jampan mukaan, mutta kuvio on kyllä tuttu. Eipä siitä ole pitkäkään aika, kun eräs mies yritti lämmitellä suhdetta. Hän oli niin yksinäinen ja naiset pelottavia, eikä mitään suhteita ollut ollut herran aikaan. Onpa jännä, kun mulla oli jo sillä hetkellä tiedossa, että hällä oli parikin vakikaatoa olemassa.

Vähän ärsytti, ei se lähentymisyritys, eikä ne naiset vaan se, että hän valehteli. Ja vieläpä aivan turhaan.
 

Yhteistyössä