Kuka on vastuussa jos jotain sattuu kun naapurin lapsi tulee yksin meidän pihalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisten pihoille eikä toisten omaisuuteen kajota ilman lupaa! :O Ja vastuussa on sen lapsen vanhemmat, tuohan nyt on aivan selvä asia! Joka tapauksessa ilmoittaisin vanhemmille että tietäväthän vastuunsa, kaikki kun eivät edes tiedä missä lapsensa liikkuu.

[QUOTE="vieras";26172511]Oletko kuullut naapurisovusta?[/QUOTE]

Te naapureilta kaiken sallivat, kertokaa ihmeessä missä asutte niin mä muutan teidän naapuriin!

Teitähän ei luonnollisesti haittaa teidän trampoliinin ja muiden pihalelujen käyttö ilman lupaa, ette ole moksiskaan jos meidän grillimakkarat eksyvät teidän grilliin, anoppi lievittää reumaansa teidän pihapaljussa, jos unohdamme lapsemme teidän tontille niin te varmasti huolehditte myös heistä, hyvää hyvyyttään varmasti syötätte ja juotatte ne lapsukaiset siinä ohella, teidän wc on myös meidän wc ja sopiihan teille jos teidän upouusi robotti- ruohonleikkuri asuu kesän meidän pihalla. Siis ihan naapurisovun nimissä tietysti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Te naapureilta kaiken sallivat, kertokaa ihmeessä missä asutte niin mä muutan teidän naapuriin!

Teitähän ei luonnollisesti haittaa teidän trampoliinin ja muiden pihalelujen käyttö ilman lupaan, ette ole moksiskaan jos meidän grillimakkarat eksyvät teidän grilliin, anoppi lievittää reimaansa teidän pihapaljussa, jos unohdamme lapsemme teidän tontille niin te varmasti huolehditte myös heistä, hyvää hyvyyttään varmasti syötätte ja juotatte ne lapsukaiset siinä ohella, teidän wc on myös meidän wc ja sopiihan teille jos teidän upouusi robotti- ruohonleikkuri asuu kesän meidän pihalla. Siis ihan naapurisovun nimissä tietysti.
Mä muutan sinne myös samantien.

Ei tarvitse ostaa omaa tramppaa, uima-allasta, tms kun voi marssia naapuriin nauttimaan niistä!

Mun mielestä on itsestään selvää, että toisten omakotitalo- tai rivaripihoille ei mennä ilman lupaa.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten

Teitähän ei luonnollisesti haittaa teidän trampoliinin ja muiden pihalelujen käyttö ilman lupaan, ette ole moksiskaan jos meidän grillimakkarat eksyvät teidän grilliin, anoppi lievittää reimaansa teidän pihapaljussa, jos unohdamme lapsemme teidän tontille niin te varmasti huolehditte myös heistä, hyvää hyvyyttään varmasti syötätte ja juotatte ne lapsukaiset siinä ohella, teidän wc on myös meidän wc ja sopiihan teille jos teidän upouusi robotti- ruohonleikkuri asuu kesän meidän pihalla. Siis ihan naapurisovun nimissä tietysti.

Hei, osoitetta kehiin. Mekin muutetaan naapuriin. Ps. Onhan teillä iiiiisooooo autotalli? Meinaan, haluaa noi teinit korjailla aina mopojaan...

Kenenkään pihalle ei mennä kutsumatta leikkimään. Piste. Aivan sama tälle uka naapurisovuille. Oma piha on oma piha. Sen vuoksi me haluttiin oma piha, että se on meidän, eikä kaikkien yhteinen.

Siis tuo on ihan perus käyttäytymissääntöjä, ihan yleistä järjenkäyttöä ja todellista naapurisopua. Pitää kunnioittaa toisen omaa. Tulkaapa tänne hyppimään, niin saatan suomentaa asoita.

Yhteistyössä