Miks'ei mulle halia? Ei muakaan sinne haluttu.
No voihan Algoma, :hug: :hug:
Tosin sinun ei varmaan ajateltu iskevän kaikkia könsikkäitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks'ei mulle halia? Ei muakaan sinne haluttu.
Kiitos Lilii.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26168294:No voihan Algoma, :hug: :hug:
Tosin sinun ei varmaan ajateltu iskevän kaikkia könsikkäitä.![]()
On Sinussa nakojaan muutakin kaunista kuin hanta,Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168301:Anteeksi Algoma. Se oli mun vika, kirje eksyi kai matkalla sinne. Ensi kerralla varmistan vielä, että taatusti saat kutsun. Paan vaikka yv:tä.
Kiitos Lilii.
Emmaa olis iskeny ketaan. Ja voisitko viela suukotella nuo kyyneleet mun poskilta?!
On Sinussa nakojaan muutakin kaunista kuin hanta,
Eikä mua, olisin ollut ajomatkan päässä tapaamisesta!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26168068:Voi nyyh!!!!!!!!
Kukaan ei muakaan erikseen kutsunut..:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26170066:Ei muakaan kutsuttu, mutta olen jo tottunut siihen että mua dissataan palstalla koko ajan. Ukko oli kuulemma ollut samassa ravintolassa näiden kutsutuiden kanssa ja siellä ämmät oli puhuneet pahaa ainakin musta, algomasta ja sinisulasta. Illan edetessä rupesivat kuulemma kähmimään hullun kiilto silmissä ukon persettä, jolloin katsoi parhaakseen liueta kotiin päin.
Mun on hirveen vaikea uskoa, että kukaan teistä jotka tähän ketjuun kirjottaa,on äitejä :O Kamalan lapsellisia juttuja.. Tai sitten kotona ollaan liian täydellisiä mammoja ja illan tullen pitää tänne tulla purkamaan pahaa oloa?
Joo, näin pääsi käymään :ashamed:Mun kaveri oli kanssa ollut samassa baarissa, ja sanoi että ämmät nuolivat pöydässä toistensa nännejä.
Mun on hirveen vaikea uskoa, että kukaan teistä jotka tähän ketjuun kirjottaa,on äitejä :O Kamalan lapsellisia juttuja.. Tai sitten kotona ollaan liian täydellisiä mammoja ja illan tullen pitää tänne tulla purkamaan pahaa oloa?
Eikö aikuista saa välillä lapsettaa?
Ei, eikä provoon saa vastata provoillen.