Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
So? Tytsiä ennemminkin ihmettelen. Saahan mielipiteitä ihmisellä olla, eikä kaikkien tarvii tykätä niistä.muka sinisulka kehdannu mennä palstatapaamiseen juttujes jälkeen![]()
Joo, mäkin sain.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168057:Siis mitä, eikö sulle ilmotettu? :O
Kyllä minä ainaki sain yv:n siitä, ja käsitin niin, että kaikki muutkin mustat ois saaneet.
![]()
Joo, mäkin sain.
Mutta käsitin, että ihan kenelle tahansa (juu nou vat ai miin...) ei olisi yv:tä asiasta laitettu...![]()
Jep...se palstalla ollut ketjuhan oli hämäystä. OIKEA paikka ja aika kerrottiin vain harvoille & valituille :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168082:Niin no joo, ehkä sinne ei ihan ketä tahansa haluttu. :vampire:
Joo, mäkin sain.
Mutta käsitin, että ihan kenelle tahansa (juu nou vat ai miin...) ei olisi yv:tä asiasta laitettu...![]()
Jep...se palstalla ollut ketjuhan oli hämäystä. OIKEA paikka ja aika kerrottiin vain harvoille & valituille :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26168100:Kääntäkää nyt veistä haavassa.:'(
En ehkä ikinä pääse yli tästä.
Mä oon sinisulan kaa samalla viivalla..nyyh.
Miksi sä olet tästä niin katkera?
Mitennii pilaa? Tottahan se on.Onko tämä muka teidän mielestä hauskaa pilaa? Käyttäytyä lapsellisemmin kuin omat kakarat?