Keille EI kerrottu palstatapaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiä onko siittä erikseen jollekin kerrottu mutta kyllä tua palstalla on ihan julkisesti ollut siittä juttua... näin ulkopuolinenkin nähnyt että aikovat tavata...

Enpä tiedä, mutta kyllä minä ainakin näin monena päivänä täällä sen palsta tapaaminen-ketjun ja en ole rekisteröitynyt edes. Eli en sitten tiedä onko sinne vielä erikseen kutsuttu joitakin ihmisiä.

Joo, mut mä näin sen vasta eilen...kun palstatapaaminen oli jo ohi. Tuli sellanen tosi epäreilu fiilis, että miksi kukaan palstalainen ei sitten erikseen mulle infonnut, kun huomasi etten ole sinne tulossa? Eikö kellään käynyt mielessä, etten ehkä ole koko ketjua nähnyt?! Vai jättikö kaikki tarkoituksella mut kutsumatta :( ?

[QUOTE="vieras";26168036]On nuo "palstamiitinkiläiset" surkeita tyyppejä, kun täältä pitää kavereita etsiä. Tytsin ymmärrän, kun eihän kukaan halua sen kaveri olla.[/QUOTE]

Eikö tämä ole paikka muitten joukossa?

Mä en mene tapaamisiin siksi, koska siellä saatetaan ottaa kuvia. En halua naamaani palstan tiimarinvihkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168057:
Siis mitä, eikö sulle ilmotettu? :O

Kyllä minä ainaki sain yv:n siitä, ja käsitin niin, että kaikki muutkin mustat ois saaneet.

:rolleyes:
Joo, mäkin sain.

Mutta käsitin, että ihan kenelle tahansa (juu nou vat ai miin...) ei olisi yv:tä asiasta laitettu...:whistle:

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Siis kyllähän minäkin sain kutsun yksärinä ja tekstarina ja vielä naamakirjassakin, eiks te muut tosiaan oo saanu :O

Hei oikeesti, sä jaksoit ap huvittaa hetken kun aloit asiasta valittaa mutta nyt alkaa olla jo aika vanha vitsi. Mikäs olis hyvä seuraava provo?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26168100:
Kääntäkää nyt veistä haavassa.:'(
En ehkä ikinä pääse yli tästä.
Mä oon sinisulan kaa samalla viivalla..nyyh.

Sulle piti kyllä tulla kutsu...se jumankauta hukkui postissa ja katosi bittiavaruuteen! : /

Yhteistyössä