Keille EI kerrottu palstatapaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh, kurjia vastauksia vaikka aloitus oli kai provo, olihan?
Ei kai sinne ketään sen kummemmin kutsuttu, täällä palstallahan se kutsu oli.
Mulle ei tullu mieleen edes avata kutsua, en olis päässy kuitenkaan.
Ja ei siis tullut yksärinä kutsua tai helokopterikyytitarjousta tännekään :).

Tosin kyllähän aloituksessa on vähän perääkin. Tuskinpa kukaan esim. meikäläistä sinne odottaisi/haluaisi, kyllähän se on se palstan sisäpiiri joka keskenään kokoontuu, ja tuntuisi vähän tökeröltä tunkeutua mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171433:
Tosin kyllähän aloituksessa on vähän perääkin. Tuskinpa kukaan esim. meikäläistä sinne odottaisi/haluaisi, kyllähän se on se palstan sisäpiiri joka keskenään kokoontuu, ja tuntuisi vähän tökeröltä tunkeutua mukaan.

Älä välitä, IS:kin kirjoittelut vaihtavat muotoaan, kait liian paljon sisäpiiriä. Harmi.

En mä ainakaan mitään sisäpiiriä ole, kukaan täällä ei edes tiedä mua mutta silti kehtasin tunkeutua mukaan ja ei tuntunu yhtään tökeröltä :D

No jaa..mä en ainakaan kuulu mihinkään "sisäpiiriin" ja silti tunkeuduin mukaan jo toista kertaa eikä tuntunut tökeröltä/ulkopuoliselta.

260517269_4ac6500a09.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171489:
No mielestäni kuulut aika samaan kastiin tiirun ja kumppaneiden kanssa.

Niin no tiirun mä tunnen, mutta yli puolet tuolla tapaamisessa olleista oli uusia naamoja joiden kanssa en ole palstallakaan pahemmin porissut.
Mikä sitten tekee "sisäpiiriläiseksi"? Se kun änkee itsensä kuvaketjuun? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171481:
Kyllä minäkin sinuna kehtaisin tunkeutua mukaan, kenellekään ei ole muodostunut sinulle ennestään mitään mielikuvaa, ei hyvässä eikä pahassakaan.

Aika pitkään palstailleena harmaana katsoisin sinutkin "sisäpiiriläiseksi", eli näkyväksi palstalaiseksi, joka on jäänyt mieleen.

En mäkään mihinkään piireihin kuulu, enhän mä edes käy täällä nykyään juuri koskaan. Mut mun mielestä oli hauska mennä vetämään napa täyteen safkaa ja heittämään läppää ihmisille.

Niin no tiirun mä tunnen, mutta yli puolet tuolla tapaamisessa olleista oli uusia naamoja joiden kanssa en ole palstallakaan pahemmin porissut.
Mikä sitten tekee "sisäpiiriläiseksi"? Se kun änkee itsensä kuvaketjuun? :D

Niin siis minähän en tiedä, ketä kaikkia siellä oli. Suuriko osa siellä sitten oli palstalaisia jotka ovat alituiseen top vihatut -listalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171489:
No mielestäni kuulut aika samaan kastiin tiirun ja kumppaneiden kanssa.

Mistä ihmeestä sä olet närkästynyt? Siitä etten viitsi tulla tapaamiseen, kun olet itse aiheuttanut joitain mielikuvia ihmisille?
Mitä ne sitten onkaan...
Kaikki oli tervetulleita kuten ketjussa sanottiin, oma ongelmansa jos ei mene.

Alkuperäinen kirjoittaja voisentään;26171525:
Mistä ihmeestä sä olet närkästynyt? Siitä etten viitsi tulla tapaamiseen, kun olet itse aiheuttanut joitain mielikuvia ihmisille?
Mitä ne sitten onkaan...
Kaikki oli tervetulleita kuten ketjussa sanottiin, oma ongelmansa jos ei mene.

Siis piti kirjoittaa ettet eikä etten.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171481:
Kyllä minäkin sinuna kehtaisin tunkeutua mukaan, kenellekään ei ole muodostunut sinulle ennestään mitään mielikuvaa, ei hyvässä eikä pahassakaan.

Eiköhän se kuva mikä muodostuu ole ihan jokaisen omaa ansiota ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171524:
Niin siis minähän en tiedä, ketä kaikkia siellä oli. Suuriko osa siellä sitten oli palstalaisia jotka ovat alituiseen top vihatut -listalla?

Eli pointti ei olekaan sisäpiiriläisyys vaan se, että et halua tulla tapaamiseen, koska jotkut ovat saaneet sinusta epämielyttävän kuvan?

Mä en todellakaan lähtis TÄÄLTÄ, kun tiettyjen kera syömään / kahville ym.

Ja ne olisivat kyllä: Rieputarallaa &
Mummeliisa

Muita fiksuja ei nyt heti mieleen tule! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171548:
No nimenomaan näinhän se on. Eikä minua harmita, etten ole pidetty persoona. Kommentoin vain, että sinisulan aloituksessa on osa totuuttakin, että vaikka kyseiseen tapaamiseen onkin näennäisesti avoimet ovet, niin emmehän me kukaan odota, että tietyt ihmiset sinne eksyvät.

En mä ainakaan olis yhtään ihmetellyt jos olisit sinne tullut.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89

Yhteistyössä