Sulle piti kyllä tulla kutsu...se jumankauta hukkui postissa ja katosi bittiavaruuteen! : /
Ja miksi ei mulle? Mikä se syy muka oli, ettei ihan kaikkia kutsuttu? Pelkäättekö että vien teiltä miehet vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulle piti kyllä tulla kutsu...se jumankauta hukkui postissa ja katosi bittiavaruuteen! : /
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26168100:Kääntäkää nyt veistä haavassa.:'(
En ehkä ikinä pääse yli tästä.
Mä oon sinisulan kaa samalla viivalla..nyyh.
Ja miksi ei mulle? Mikä se syy muka oli, ettei ihan kaikkia kutsuttu? Pelkäättekö että vien teiltä miehet vai mitä?
Just..
Just..
toivottavasti kuulun niihin joita ei kutsutaMä alan kyl järkkää ihan omaa miittiä ja voin kyl sanoa, et muutama nimimerkki jotka saattaa esiintyä tässäkin ketjussa niin eivät ole tervetulleita vaan voivat ihan omia miittejä järkätä keskenänsä!
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26168044:Mä en mene tapaamisiin siksi, koska siellä saatetaan ottaa kuvia. En halua naamaani palstan tiimarinvihkoihin.
Miks'ei mulle halia? Ei muakaan sinne haluttu.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26168276:Sinisulka, ne vaan pelkäs, että sä olisit vienyt kaikki ihqqqut vonkaajat. Siks sua ei kutsuttu. Älä vällää hei. :hug: