Keille EI kerrottu palstatapaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sinisulka ehkä kantsis kattoo peiliin ja miettiä mitä sieltä näppikseltä on tullut suollettua ulos ja miettiä sen jälkeen uudestaan miksi "ei ole" päässyt piiriin mukaan... Niin metsä vastaa kuin sinne hudetaan ja niin makaa kuin petaa.

[QUOTE="KääKKä";26168159]No sinisulka ehkä kantsis kattoo peiliin ja miettiä mitä sieltä näppikseltä on tullut suollettua ulos ja miettiä sen jälkeen uudestaan miksi "ei ole" päässyt piiriin mukaan... Niin metsä vastaa kuin sinne hudetaan ja niin makaa kuin petaa.[/QUOTE]

Mitähän mä olen sellasta sanonut? Sitä paitsi mua harmittaa niin **** koska mun exällä olisi ollut siellä suunnalla viikonloppuna menoa ja olisin päässyt ilmaseks kyydeissä...kai mun pitää sitten vain omaa miittiä ruveta järkkään ja tiedän kyl tasan ketkä ei ole sinne kutsuttuja :(

Jänskää, et vaik oon tusina harmaa niin silti tuli kutsu tapaamiseen ihan postitse. Se on jotenkin niin liikuttavaa näinä aikoina kun saa käsinkirjoitetun kutsun... Sori, etten päässy. Oli kyl tosi kilttiä tarjota sitä helikopteri kyytiä...

[QUOTE="VIERAS";26168196]Jänskää, et vaik oon tusina harmaa niin silti tuli kutsu tapaamiseen ihan postitse. Se on jotenkin niin liikuttavaa näinä aikoina kun saa käsinkirjoitetun kutsun... Sori, etten päässy. Oli kyl tosi kilttiä tarjota sitä helikopteri kyytiä...[/QUOTE]
Minulle olisi maksettu hotelli ja päivärahaakin, mutten sittenkään mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26168044:
Mä en mene tapaamisiin siksi, koska siellä saatetaan ottaa kuvia. En halua naamaani palstan tiimarinvihkoihin.

Heh, ja kieltäytyminenhän on mahdotonta jos joku alkaisi niitä kuvia räpsiä kesken tapaamisen? Aika heikko perustelu.

[QUOTE="vieras";26168226]Heh, ja kieltäytyminenhän on mahdotonta jos joku alkaisi niitä kuvia räpsiä kesken tapaamisen? Aika heikko perustelu.[/QUOTE]

En mä haluaisi erikseen skarpata ja vahtia että kuka milloinkin on kaivamassa kameraa esiin.. Siinä menisi rennon hauskanpidon idea lähes suoraan kaivoon.

[QUOTE="vieras";26168244]hiemankos ilkeätä meininkiä täällä. Varsinkin anatolia ja lucifer (sopiva nimi).[/QUOTE]
:vampire:
grilli on ajankohtainen asia nyt kun moni avaa grillikauden vappuna. lucifer= grillimerkki

Palstatapaaminen-kirjoitus oli kaikkien luettavissa tällä palstalla. Minäkin luin sen vaikken sinne päässyt menemään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä