Ruokakuvaketju

"kokki"
[QUOTE="vieras";26105462]ja sitä mummen perinteistä kokkaremuusia näköjään[/QUOTE]

Makuja on monenlaisia. Itse tykkään punaseen maitoon tehdystä muusista jossa sopivasti suolaa ja voita.
Vatkaimella tehty todella pehmeäksi,kokkareita ei saa olla.

Olin kylässä jossa muusi tehtiin keitin veteen ja hiukan ruokakermaa. kyllä jäi harmaa muusi syämättä.
En voi sietää sitä keitin vettä.

[QUOTE="kokki";26106087]Makuja on monenlaisia. Itse tykkään punaseen maitoon tehdystä muusista jossa sopivasti suolaa ja voita.
Vatkaimella tehty todella pehmeäksi,kokkareita ei saa olla.

Olin kylässä jossa muusi tehtiin keitin veteen ja hiukan ruokakermaa. kyllä jäi harmaa muusi syämättä.
En voi sietää sitä keitin vettä.[/QUOTE]

Juuh. Makuja on todellakin monenlaisia.
Ja meillä vielä rajoituksena ettei mitään maitotuotetta voi käyttää.

Parhaillaan uunissa muhii tacolasagne.
Saa nähdä millaista on. En itse ole oikein tacojen ystävä.

:)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä";26120983]Olen tatuoitu jätkä[/QUOTE]

Tais olla.
En ole varma kun en itse moisia syö.
Halusin kuitenkin kuvan mukaan ketjuun muistutukseksi siitä, että nekin, jotka nauttivat kokkaamisesta, voivat välillä einestellä ilman että maailma siihen kaatuu.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26126189:
Mitä tohon tacolasagneen tuli, kuulostaa tosi kivalle?
Tacoja, jauhelihaa, sipulia, jalopenoa, paprikaa, tomaattisosetta yms oman maun mukaan.
Eli ensin ppaistetaan jauheliha tykötarpeineen.
Sitten asetellaan tajoen kanssa vuokaan kuin tacot olisivat lasagnettea tms.
Päälle juustokastike ja uuniin.

• Tykkää
Reactions: nöppönen
[QUOTE="Mia";26130217]Mummeliisa: Olisko reseptiä capunti alla puttanescaan? Herkullisen näköistä :)[/QUOTE]

Capuntipastaa.
Yrttejä ja mausteita: kuivattua tomaattia, valkosipulia, paprikajauhetta, basilikaa, sipulirouhetta, persiljaa, kaprista. Yritit laitetaan kattilaan, jonka pohjalla pari ruokalusikallista oliiviöljyä. Lämmitetään vähän ja annetaan imetyä.

Seos sotketaan pastaan kun tämä on valmiiksi keitetty.
Annetaan imetyä hetki.

Tarjoillaan tulisen jauhelihakstikkeen ja pasrmesaaniraasteen kanssa.

Yhteistyössä