Ruokakuvaketju

"sama"
[QUOTE="vieras";26046112]Voisitko mennä pois pilaamasta kivaa ketjua. ;) Kiitos.[/QUOTE]

Voisin. Koska ei ole tapana valehdella. Jatkossakin tulen kyllä sanomaan suoraan jos jotkut ruoat / kuvat ei silmää miellytä.

Ei ole minun vika jos porukka ei osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta. Jos ette ole huomanneet niin elämä ei ole aina iik iik ihanaa happy happy joy joy! :D

[QUOTE="sama";26046144]Voisin. Koska ei ole tapana valehdella. Jatkossakin tulen kyllä sanomaan suoraan jos jotkut ruoat / kuvat ei silmää miellytä.

Ei ole minun vika jos porukka ei osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta. Jos ette ole huomanneet niin elämä ei ole aina iik iik ihanaa happy happy joy joy! :D[/QUOTE]

Sunkin kannattaisi oppia missä ja miten sitä kritiikkiä esittää. Ei joka ketjussa tarvi olla naama norsunvitulla. Joskus on kivaa olla vaan happy-happy, joy-joy.

"Huoh"
[QUOTE="sama";26046144]Voisin. Koska ei ole tapana valehdella. Jatkossakin tulen kyllä sanomaan suoraan jos jotkut ruoat / kuvat ei silmää miellytä.

Ei ole minun vika jos porukka ei osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta. Jos ette ole huomanneet niin elämä ei ole aina iik iik ihanaa happy happy joy joy! :D[/QUOTE]

Elämä on juurikin tuota happy happya jos vain niin tahtoo. Jos sinun elämäsi ei ole niin miksi ihmeessä pitää yrittää toisen elämää jotenkin kaataa sillä? Kun ei kaadu ja omaa energiaasi tuhlaat vain siinä. Voisit sinäkin keskittyä vain tekemään omasta elämästäsi iik iik ihanaa happy happy joy joy-elämää.

"sama"
[QUOTE="Huoh";26046175]Elämä on juurikin tuota happy happya jos vain niin tahtoo. Jos sinun elämäsi ei ole niin miksi ihmeessä pitää yrittää toisen elämää jotenkin kaataa sillä? Kun ei kaadu ja omaa energiaasi tuhlaat vain siinä. Voisit sinäkin keskittyä vain tekemään omasta elämästäsi iik iik ihanaa happy happy joy joy-elämää.[/QUOTE]

Jos joku kakku näyttää paskapökäleelle niin pitäs olla että "iik oi ihana annatko ohjeen oi oi!"

"vieras"
[QUOTE="sama";26046223]Jos joku kakku näyttää paskapökäleelle niin pitäs olla että "iik oi ihana annatko ohjeen oi oi!"[/QUOTE]

Sä taisit olla se uus 12-v palstalainen? :D Hei mee nyt sinne Gosuun.

"vieras"

Tämä ketju ei ole tarkoitettu kritiikin antamiselle. Se ei ole tämän ketjun tarkoitus. Joten häivy jo.

"vieras"
Mummeliisa! Eikö sua huoleta miten tuo järkyttävä sokerimäärä vaikuttaa teidän perheenjäseniin,siis kaikki tuo sokeri minkä JUOTTE?? Ihan sairas määrä teillä menee sokerisia mehuja ja limsoja. Tosi fiksua tarjota lapsille joka päivä tuollaista sontaa juotavaksi.

Yhteistyössä