V
"väsynyt"
Vieras
suuttui illalla meidän lapsille (7v ja 9v) ja käyttäytyi väkivaltaisesti lapsia kohtaan, tönäisi maahan ja toisen oven reunaan... mustelmia ja pahaa mieltä... olen ihan shokissa. Tämä ei ollut eka kerta ja hän on käynyt juttelemassa psykologin kanssa asiasta ja jotenkin luulin sen auttaneen, mutta ei. Petyin varmaan rankimmin kuin koskaan, en voi kyllä koskaan luottaa mieheen ja en ymmärrä miten pystyy satuttamaan omia lapsiaan. Olen ollut kahden vaiheilla, että lähdenkö lasten kanssa yöksi pois, mutta meillä ei ole mitään paikkaa, ei sukulaisia lähellä. Mies oli ulkona kävelyllä rauhoittumassa. Lapsiin sattui ja hekin itkivät ja nyt nukun heidän kanssaan samassa huoneessa, lupasin heille selvittää asian huomenna. Me ollaan ulkoisesti tosi onnellinen perhe, aika ironista. Olen jo lähdössä avioliitosta pois, suunnittelen käytännön juttuja. Mies tuli kotiin ja oli heti täyttänyt avioeropaperit... hetken kuluttua kysyi jos haluan jutella, että hän on ehkä ollut liian hätäinen, mutta sanoin etten nyt jaksa, että miettikööt asiaa huomiseen. Me oltiin vaan jotenkin just saatu kaikki kuntoon, kun taas kaikki vaan hajoaa, tosi rankkaa ja surullista. Mutta mulle on tärkeintä lasten hyvinvointi, miten saan itselleni yksinhuoltajuuden? En halua mieheni tapaavan lapsia, kun on tuollainen höyrypää... Sanoi uhkailujuttuja kiukuspäissään. En olisi uskonut!! Olen varmaan ollut naiivi.