Mitä mieltä- the voice of finland/ saara aalto

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Se ongelma ja karisman puute on varmaan jotenkin sitä, että kaikki on niin suuniteltua. Jotenkin yrittää olla täydellinen ja keskittyy kauheana tekniikkaan ja siihen mitä pitäisi nyt tehdä kun oikeasti tarvitsisi vaan relata ja antaa mennä tunteella.
 
rullat päässä
[QUOTE="vieras";26090577]Upea ääni, mutta ei vain iske. Olin järkyttynyt kun Lauri Mikkola tippui.:O[/QUOTE]

Minä myös. Lauri Mikkola on kansainvälisen tason esiintyjä.

Ja itse en voi sietää sitä kaikkien hehkuttamaa Mikko Sippolaa. Hyvin laulaa, mutta on minusta jotenkin vastenmielisen näköinen ja oloinen. Sellainen nilkki. (Anteeksi, tämä on vain minun mielipiteeni).
 
missus
[QUOTE="vieras";26090715]Se ongelma ja karisman puute on varmaan jotenkin sitä, että kaikki on niin suuniteltua. Jotenkin yrittää olla täydellinen ja keskittyy kauheana tekniikkaan ja siihen mitä pitäisi nyt tehdä kun oikeasti tarvitsisi vaan relata ja antaa mennä tunteella.[/QUOTE]

Joo, tunteella, tunteella. Oli jotenkin symppistä kun Herranen tippui lavalta. Saara on liian täydellinen ja hiottu.

Suomessa ei menestytä aina pelkästään taidolla. Esim. Badding tai Juice ei mitään hirveen hyviä laulajia olleet, mutta ovat varmasti eniten soitetuimpia artisteja radiossa yhä tänäkin päivänä.
 
luihu
Saara ok ja luulen että nousee vielä.
Mut onneksi se Herranen tippu, aivan ällö. Ei olisi menny noin pitkälle jos olisi normaalisti näkevä. Huutaja, laulun kanssa ei mitään tekemsitä.
 
Samoin minä tykkään äänestä ihan älyttömästi, mutta mutta, jotenkin on juurikin tunteettoman ja jopa hieman ylimielisen oloinen.
Ilmeisestikkin tekee ihan mitä itse haluaa, ei siinä ole paljon Monroella sanomista, näin ainankin minusta tuntuu puheiden perusteella.

Aitoutta peliin, ja liika minä tiedän ja osaan pois.
 
eips
Saara tuntuu esiintyvän liikää, kaikki on niin YLI, siis tosiaan ne ilmeet ja eleet ja se "ihq" olemus... huoh, en tykkää. Uskon myös et jos ois suuri stara tullakseen niin ois tullu jo, mahdollisuuksia varmaan on ollut hänellä jo riittämiin.
 
Joo, tunteella, tunteella. Oli jotenkin symppistä kun Herranen tippui lavalta. Saara on liian täydellinen ja hiottu.

Suomessa ei menestytä aina pelkästään taidolla. Esim. Badding tai Juice ei mitään hirveen hyviä laulajia olleet, mutta ovat varmasti eniten soitetuimpia artisteja radiossa yhä tänäkin päivänä.
Ai, tippuko se lavalta? ..mulla meni ihan ohi..
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26090764:
Samoin minä tykkään äänestä ihan älyttömästi, mutta mutta, jotenkin on juurikin tunteettoman ja jopa hieman ylimielisen oloinen.
Ilmeisestikkin tekee ihan mitä itse haluaa, ei siinä ole paljon Monroella sanomista, näin ainankin minusta tuntuu puheiden perusteella.

Aitoutta peliin, ja liika minä tiedän ja osaan pois.
ihmettelen myös että miksi valitsi Michelin joukkueen kun on samanlaista paskaa vetänyt samalla tavalla kuin ennen sitä kisaa. ei mitään uutta.
 
  • Tykkää
Reactions: nöppäri
Elastisen syliin viimeisessä esityksessä. Vai hyppäsikö se itse? Minä ainakin oletin, että tipahti kun silleen syöksähti.

Kuinka sokea Herranen on, kun kuitenkin aika kovaa ja tunteella on lavalla juoksennellut joka esityksessä?
Näkee varmaan esim. lavaa reunustavat valot?
Mie luulin, et se hyppäsi.

Muistelen lukeneeni tai kuulleeni jostain, et se näkee ne lavan reunusvalot ja muutenki esim. ihmiset sellaisina hahmoina.
 
Ihme tapa täällä Suomessa vähätellä omia. Nokiaa haukutaan, nyt vähätellään täydellistä huippulaulajaa. Omia pitäisi tukea ja kannustaa ja avittaa kaikin mahdollisin tavoin eteenpäin, eikä suinkaan mitätöidä ja vähätellä. Onko kyse kateudesta vai mikä tämän ilmiön takana on?
Jos kaikki tykkäisivät kaikesta saman verran, ei kilpailuohjelmia tarvittaisi. Vai kannustatkos sä jokaista kanssakilpailijaa yhtä paljon?

Ja jos tää Saara olisi niin mahtava, niin luulisi sitä menestystä jo tulleen. Harvemmin näistä kilpailuohjelmista muutenkaan mihinkään maailmankartalle noustaan.
 
hyyi
Varmaan sen kannattaisi mennä Disneylle töihin mieluummin kuin yrittää menestystä laulajana... :X Yök! Se on vaan niin.... IMELÄ

Herrasen ois pitänyt päästä jatkoon, ihme veto Monroelta antaa voitto tuolle tytsylle...
 
Kaulin
Multa jäi viime jakso katsomatta, joten klikkasin nettitelkkarin auki ja töllötän sitä nyt tässä. SIIS HERRANJESTAS, miksi tuolla Jesse Kaikurannalla on aina naisten meikki?!??!?! Onko muiden mielestä vähän outo valinta?? Katsoin jo toissaviikolla, että nyt on maskeeraajalla mennyt överiksi.
 
werwerwrwrwer
Juu liian söpö ja imelä ja muovinen ... vaikka esitti sen hevimmän biisin tos välissä niin se se vasta olikin surkeeta ja kaikesta paistoi läpi se teennäisyys ... en tykkää Saarasta, se on (anteeksi vain) jotenkin ylimielisen näköinenkin.
 
hyyi
Multa jäi viime jakso katsomatta, joten klikkasin nettitelkkarin auki ja töllötän sitä nyt tässä. SIIS HERRANJESTAS, miksi tuolla Jesse Kaikurannalla on aina naisten meikki?!??!?! Onko muiden mielestä vähän outo valinta?? Katsoin jo toissaviikolla, että nyt on maskeeraajalla mennyt överiksi.
Joo en ymmärrä :O Ihan hyvä laulaja mutta en vaan pääse ylitse noista luomiväreistä. Sama Idolsissa sillä nuorella pienellä rokkipojalla oli luomivärit kuten naisilla, luomien ulkokulmissa :X
 

Yhteistyössä