Mitä mieltä- the voice of finland/ saara aalto

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Saarassa ei ole tarpeeksi tunnetta, ei kosketa syvältä syrämmestä. Ja kun joku koskettaa, ei siihen täydellisyyttä hipovaa tekniikkaa tarvita. Minulta lopahtaa kiinnostus heti alun jälkeen kun Saara alkaa laulaa.
 
en ole tykkännyt yhtään.. Jokuhan siinä on vikana kun ei ole päässyt julkisuuteen tai siis tähteyteen vaikka ollut talentin kolmas (tai jotain). Tehnyt pari levyä kanssa..

Minusta hän on tehnyt selväksi ettei halua pop artistiksi, vaan joksi ihan muuksi! :O
 
"heh"
Huvittavaa kun täällä palstamammat kilvan haukkuu Saaraa "karisman puutteesta" ja kuinka "joku vaan tökkii" mutta muistavat samalla kovaan ääneen todistella, että mä en sitten siis tosiaankaan ole yhtään kateellinen ja "noloa vetää aina kateuskortti esiin kun joku sanoo ettei tykkää".

Ja nyt kuitenkin esim. Iltalehden gallupissa Saara johtaa yllättäen ylivoimaisesti, ja kommentit hänestä lähes yksinomaa ylistäviä. Kehutaan ulkonäköä ja ääntä jne. Yllätys, yllätys, iso osa vastaajista miehiä.
 
Oisikin kateellinen.... Hän sai kyllä viime lähetyksessä vähiten ääniä! Mikko ois päässy jatkoon jos michael ois antanu pisteet 55 45 eikä 70 30 koska mikko hävisi saaralle vain 20pisteellä!

Niin ja vielä te jotka sanoitte että ollaan kateellisia, niin kertokaa miksi hän ei ole pysynyt pinalla vaikka monissa formaateissa ollut?
Jokuhan siinä on etti pysy tai pääse pinnalle noin lahjakas esiintyjä!
Osaahan hän laulaa, en koskaan väyttänyt muuta. Muttta joku siinä tökkii, toisin kuin idolsin diandra! <3
 
"vieras"
[QUOTE="heh";26095769]Huvittavaa kun täällä palstamammat kilvan haukkuu Saaraa "karisman puutteesta" ja kuinka "joku vaan tökkii" mutta muistavat samalla kovaan ääneen todistella, että mä en sitten siis tosiaankaan ole yhtään kateellinen ja "noloa vetää aina kateuskortti esiin kun joku sanoo ettei tykkää".

Ja nyt kuitenkin esim. Iltalehden gallupissa Saara johtaa yllättäen ylivoimaisesti, ja kommentit hänestä lähes yksinomaa ylistäviä. Kehutaan ulkonäköä ja ääntä jne. Yllätys, yllätys, iso osa vastaajista miehiä.[/QUOTE]

No mun mies on kyllä samaa mieltä mun kanssa ja itseasiassa siskon mies myös. Karisma puuttuu, vaikka ääntä on, eli tuskin tulee menestymään. Ja yleisöäänten perusteellahan olis myös tipahtanut kisasta, ihan sama mitä gallupit nyt sanovat, tosipaikkahan sen ratkaisee. Michael sais viedä saunan taa, kun antoi niin typerästi noi pisteet jakoon..
 
Turkilmas
Mä liityn enemmistön joukkoon. Samaa mieltä: Saaralla on huikean hieno ääni, upea tekniikka, kaunis nainen. Mutta ei vaan kosketa. Itse asiassa vähiten noista kilpailijoista. Jokainen muu vetää tunteella ja eläytyy, karismaa löytyy ja sitä persoonallisuutta. Saara on täydellinen paketti, mutta siltikään ei vaan kosketa.

Levyltä voisin silti kuunnella. En usko että musiikki olisi makuuni, mutta kyllähän kaunista ääntä ja upeaa laulua silti mielellään kuuntelee :).

Muoks: siitä rokkivedosta tykkäsin juurikin siksi, että siinä oli edes vähän persoonallisuutta. Huomasi ettei ollut ominta itseään ja ehkä just siksi esitys oli inhimillisempi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän Saara laulaa virheettömästi, oikein ja sillä on hyvä ääni.

Ehkä se on juuri se "täydellisyys" joka siinä mättää...ja se, etten oikein pysty sijoittamaan sitä mihinkään genreen.
Millaista musaa sen pitäs oikein esittää?

En oikein tykkää vaikka pidänkin Saaraa taitavana.
 
"vieras"
Miksi Saara ei ole menestynyt jos me ollaan vaan kateellisia?

Hyvin voisin myöntää olevani kateellinen vaikkapa Aki Louhelalle, joka on aivan mahtava laulaja. Saaralle en.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";26101593]Miksi Saara ei ole menestynyt jos me ollaan vaan kateellisia?

Hyvin voisin myöntää olevani kateellinen vaikkapa Aki Louhelalle, joka on aivan mahtava laulaja. Saaralle en.[/QUOTE]

Ja mä ihailen Herrasen karismaa, Jessen ilmaisukykyä, Amandan itsevarmuutta, Kimin mieletöntä soundia, sen raskaus-Tarun upeaa ääntä ja vaikka mitä. En voi sanoa kadehtivani, mutta toki olisin iloinen jos itsekin omaisin samanlaisia lahjoja :).
 
jalmir harmaana
saara on saanut mahdollisuuden jo Talentissa ja euroviisukarsinnoissa,eikä silti oo menestynyt.Missä vika?Siitä naisesta puuttuu aitous ja kyky heittäytyä,ei tarvi aina olla niin täydellinen ja esittävä.Siis suurin huolenaihehan sillä on se,et laulaakohan täydellisesti ja näyttääköhän nyt varmasti täydelliseltä.Ja esittää jotain ihmeellistä niillä sydänkäsimerkeillään sun muilla ihme viittomillaan.Paistaa läpi,että on hyvä ja tietää sen varsin-hyvin-itsekkin.Eli oisko pisu kihonnut kuuppaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Zesi
ytyty
Kovin teennäinen. Olemus on kuin piirroshahmolla. Ei kosketa kuin ärsytys tasolla. Laulaa osaa kyllä, mutta ei se riitä. Myös tuo pinnalle pyrkiminen ja itsensä tyrkyttäminen vähän tökkii, vaikka hyvähän se on taistella unelmiensa vuoksi.
Potentiaalia maailman luokan tähteyteen hänellä ei mielestäni ole, ainakaan siis minään pop-ikonina. Klassisen puolen kolkko laulaja jolle sopii jokin kvertettiorkesteri taustalle.
Voisi myös laulaa lasten leffoihin tms.
Hänestä puuttuu aitous ja ihmisläheisyys.
 
J-t harmaana
Taitava laulaja, sitä ei sovi kieltää. Siitä huolimatta jättää kylmäksi...jotenkin etäinen. Vaikka laulu olisi kaunis, ei se mua ainakaan Saaran laulamana kosketa, toisin ku Jessen lauluissa itken joka kerta.
 
yuyuyu
[QUOTE="vieras";26101480]--Ja yleisöäänten perusteellahan olis myös tipahtanut kisasta, ihan sama mitä gallupit nyt sanovat, tosipaikkahan sen ratkaisee. Michael sais viedä saunan taa, kun antoi niin typerästi noi pisteet jakoon..[/QUOTE]

Vissiin ne tiesi, että Saara tipahtaa kisasta ellei Michael pisteytä heitä ihan epätasaisesti. Sovittu juttu varmasti. Typerää, ettei yleisö saa päättää ketä haluavat kuunnella.

Ja noi lehtien gallupitkin on vaan yleisön manipulointia, koitetaan saada kaikki ääneestään Saaraa. En tajua vaan miksi..
 
ok
Eniten tökkii, että on sekaantunut superruoka- ja silverbank-porukkaan. Oli jossain superruoka-ohjelmassakin esittelemässä sitä blessed with loveaan.

Mutta muutenkin tökkii, on aika valjua ja tylsää se esiintyminen. Jotenkin hymyilee kuin robotti - anteeksi Saara jos luet tämän..
 
Surobz
Täällä jo monesti mainitut vertaukset muovinen ja Disney tulevat mullakin ekana mieleen. 12-vuotias tyttöni katsoo paljon Disney Channelilta nuortensarjoja ja Hannah Montanan paras kaveri tulee heti mieleen tuosta Saarasta: Teennäinen, muovinen ja kaikessa käyttäytymisessä menee niin YLI. Tämä Saara on kuin nuortenkomediasta repäistä sydänmerkkeineen ja virnistelyhymyineen (edes nuoret itse eivät ota niitä hahmoja tosissaan). Hänessä ei ole inhimillisyyttä ja aitoutta, eikä sen vuoksi kosketa ihmisiä vaikka on tajuttoman taitava laulaja. Tuolla äänellä olisi jo siellä maailmantähtenä mikäli luonne olisi kohdallaan.
 
Surobz
[QUOTE="heh";26095769]Huvittavaa kun täällä palstamammat kilvan haukkuu Saaraa "karisman puutteesta" ja kuinka "joku vaan tökkii" mutta muistavat samalla kovaan ääneen todistella, että mä en sitten siis tosiaankaan ole yhtään kateellinen ja "noloa vetää aina kateuskortti esiin kun joku sanoo ettei tykkää".

Ja nyt kuitenkin esim. Iltalehden gallupissa Saara johtaa yllättäen ylivoimaisesti, ja kommentit hänestä lähes yksinomaa ylistäviä. Kehutaan ulkonäköä ja ääntä jne. Yllätys, yllätys, iso osa vastaajista miehiä.[/QUOTE]

Tää on sitten erikoista tää kateuskortti. Vaikka mä miten mietin, en ymmärrä miten kateus liittyy asiaan? Miten ihmeessä se olisi minulta pois, että tämä Saara voittaisi kisan ja hänestä tulisi vaikka uusi Madonna maailmalle? Minusta se olisi hienoa! Suomi on niin pieni maa, että olen kyllä ylpeä jokaisesta joka täällä jotain erikoista taitaa tai joka jollain tavoin on luonut nimeä itselleen. Ja näin ovat suurin osa suomalaisista kanssani. Ihan sama kuka on kuuluisa, sitä ollaan rinta rottingilla maailmalla, että se Him on muuten suomalainen ja se Jari Kurri on muuten NHL:n parhaita pelaajia kautta aikojen ja suomalainen. Tai mitä tahansa.... Mutta tästä huolimatta olen sitä mieltä, että Saara on muovinen tyyppi, joka yrittää liikaa. Mitä pahaa on rehellisyydestä ja miten se tekee minusta kateellisen? Jos Saara onnistuu tästä huolimatta maailman (tai Suomen) valloituksessaan, niin se on hienoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala
"vieras"
Tekemällä tehty - aitous puuttuu.
Hemmetin hyvä ääni ja tekniikka... mutta mutta
kun esim. Kim laulaa niin kylmät väreet menee koko kropan läpi...
Tähän ei Saara pysty, esitys jättää kylmäksi. Seuraava artisti lavalle ja likka unohtuu heti - valitettavaa ettei tuolla äänellä varustettu laulaja saa lämpöä ja aitoutta esitykseen. Joku vaan puuttuu eikä sitä jotakin voi opetella.
 
Kaiku_
Harmi kun Saarassa olisi potentiaalia vaikka mihin, mutta lauluista ei välity ollenkaan tunne. Hänestä saa myös teennäisen vaikutelman, joka on pois luontaan työntävää. Ehkä elämä ja vuodet tuovat lisää syvyyttä tulkintaan.
 

Yhteistyössä