[QUOTE="heh";26095769]Huvittavaa kun täällä palstamammat kilvan haukkuu Saaraa "karisman puutteesta" ja kuinka "joku vaan tökkii" mutta muistavat samalla kovaan ääneen todistella, että mä en sitten siis tosiaankaan ole yhtään kateellinen ja "noloa vetää aina kateuskortti esiin kun joku sanoo ettei tykkää".
Ja nyt kuitenkin esim. Iltalehden gallupissa Saara johtaa yllättäen ylivoimaisesti, ja kommentit hänestä lähes yksinomaa ylistäviä. Kehutaan ulkonäköä ja ääntä jne. Yllätys, yllätys, iso osa vastaajista miehiä.[/QUOTE]
Tää on sitten erikoista tää kateuskortti. Vaikka mä miten mietin, en ymmärrä miten kateus liittyy asiaan? Miten ihmeessä se olisi minulta pois, että tämä Saara voittaisi kisan ja hänestä tulisi vaikka uusi Madonna maailmalle? Minusta se olisi hienoa! Suomi on niin pieni maa, että olen kyllä ylpeä jokaisesta joka täällä jotain erikoista taitaa tai joka jollain tavoin on luonut nimeä itselleen. Ja näin ovat suurin osa suomalaisista kanssani. Ihan sama kuka on kuuluisa, sitä ollaan rinta rottingilla maailmalla, että se Him on muuten suomalainen ja se Jari Kurri on muuten NHL:n parhaita pelaajia kautta aikojen ja suomalainen. Tai mitä tahansa.... Mutta tästä huolimatta olen sitä mieltä, että Saara on muovinen tyyppi, joka yrittää liikaa. Mitä pahaa on rehellisyydestä ja miten se tekee minusta kateellisen? Jos Saara onnistuu tästä huolimatta maailman (tai Suomen) valloituksessaan, niin se on hienoa.