Mies uhkaa erolla jos lähden opiskelemaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkäaikaistyötön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitkäaikaistyötön

Vieras
Opiskelu kestäisi 1v ja olisi monimuoto-opiskelua josta 2-3 päivää koulussa muutaman sadan kilometrin päässä.Olisin silloin tietenkin ne päivät asuntolassa ja mies joutuisi muutaman yön olemaan lapsen kanssa kaksin,ei sovi hänelle. Koulutusta ei ole lähempänä.

Huhhuh, täytyy olla avuton mies, jos ei kykene lapsiaan paria päivää hoitamaan. Miehenhän kuuluisi tukea sinua tälläisissä asioissa...eihän vuosi ole edes pitkä aika.

Itse hakisin sitä opiskelupaikkaa, siinäpähän sitten lähtis lätkimään.

Kysehän ei varmaan ole siitä eikö miehesi pärjäisi ilman sinua, ja vielä lapsenne kanssa ihan yksin! Vaan ihan siitä ettei halua että lähdet opiskelemaan parin sadan kilometrin päähän. En minäkään haluaisi että mieheni lähtisi samalla tavalla. Ihan tosi.

Eikä mun mielestä tuossa ole siitäkään kyse etti sulla sais olla omaa elämää. Miksi et voi valita jotain muuta alaa lähempää? Mun mielestä tuo olisi ainakin aika hankala tapa elää yhdessä kun vielä lapset ovat kotona. Ehkä sitten kun lapset eivät ole enää kotona..

Mikä siinä on pahaa jos miehesi haluaa elää sun kanssa sitä arkea yhdessä lasten kanssa? Vai haluatko etäisyyttä suhteeseenne?:)

Minäkin sanoisin että eroa, jos mies ei suostu siihen että kehität itseäsi. Olet ansainnut paljon parempaa! Jos nyt olet lapsesi ainut aikuinen niin miten tilanne muuttuu jos eroatte?

Kysehän ei varmaan ole siitä eikö miehesi pärjäisi ilman sinua, ja vielä lapsenne kanssa ihan yksin! Vaan ihan siitä ettei halua että lähdet opiskelemaan parin sadan kilometrin päähän. En minäkään haluaisi että mieheni lähtisi samalla tavalla. Ihan tosi.

Eikä mun mielestä tuossa ole siitäkään kyse etti sulla sais olla omaa elämää. Miksi et voi valita jotain muuta alaa lähempää? Mun mielestä tuo olisi ainakin aika hankala tapa elää yhdessä kun vielä lapset ovat kotona. Ehkä sitten kun lapset eivät ole enää kotona..

Mikä siinä on pahaa jos miehesi haluaa elää sun kanssa sitä arkea yhdessä lasten kanssa? Vai haluatko etäisyyttä suhteeseenne?:)

Mieheni on jo 2v opiskellut monimuotona eli on ollut lukisia viikkoja poissa kotoa. Miksi hän ei soisi minulle samaa?

Yhteistyössä