miten sais lopetettua baarissa juoksemisen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nalle puh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nalle puh"

Vieras
tai ainakin vähennettyä? tänään taas kaunis päivä meni ihan hukkaan kun nukunnut väsymystä ja krapulaa.Kävin kyllä iltasella tunnin kävelyllä et sain happea mutta tuntuu kurjalta kun olis voinut tehdä muutakin mutta eipä voinut kun oli niin väsynyt baari illan takia.

Mä käyn ihan liikaa baareissa nykyisin ja juon ihan liikaa vaik vähän mä kai juon mut mun mittapulla se on mulle liikaa!

Ei mulla ole ees kavereita niin et voisin viikonloppusin hengailla illat niiden kans niin ei tulis lähettyä viihteelle mutta kun yksin istun lauantai ilatana kotona niin sit tulee lähettyä et olis ees jotain seuraa ja siitä ei sit seuraa mitään hyvää.

Nii on mulla siis pari kaveria tekstistä sai kuvan ettei yhtäkään ole mut ne on viikonloput tiukasti kotona,mun on turha kutsuu niitä tän un eivät tule ja eikä muakaan kutsuta koskaan niille,päiväsaikaan kyllä nähdään mutta ei juuri iltasin ja ne illat varsinkin se lauantai ilta on just se pahin.

Monimuotokoulutus, jonka opiskelujaksot ajoittuu viikonloppuun?
Harrastus?

Tahdonvarainen elämänmuutos: perjantai-illat varustat lapsia ja itseäsi jollekin luonto- tai museoretkellä ja lauantaina toteutat sen ja sunnuntaina vielä uusi retki? Siis järjestät sijaistoimintaa, joka estää baarit. Tällä menetelmällä ja sen tutoroinnilla olen auttanut kaksi kaveriani pois pakkobaareilusta.

[QUOTE="vieras";26079628]Mitä sä sieltä haet? Mua ainaki masentais istua yksinäni jossain baarissa, niin oon tehnyt joskus ennen.[/QUOTE]

No ihmisiä ympärilleni,enkä mä koskaan istu yksinäni jossain nurkassa.Nytkin riitti juttuseuraa jos jonkinmoista ja tanssilattialla tuli oltua kun oli hyvä live bändi. En mä juuri koskaan yksin joudu siellä istuskeleen.

Se lähtee itsestä..tiedän mistä puhun.Enkä tosiaankaan ole ylpeä niistä ajoista.

Eron jälkeen 4 kk putkeen,ei selvää päivää,ei selvää iltaa..ja sitten tyhmänä miettii ja tiuski kun raha ei riittäny..
Eräänä päivänä tyttäreni kysyi "äiti oletko huomannut kuinka paljon" - se oli mulle wakeup call..Päätin lopettaa juomisen,kokonaan..en edes saunakaljaa ottanut.En ottanu juhlissa,en illanistujaisissa..

Nyt on ote päässyt lipsumaan itselläkin,olut on alkanut taas maistua - mutta nyt minä hallitsen sen,eikä päinvastoin.

Päätä:se on nyt loppu!Ei enää sitä elämää.Alku on vaikeeta,takaan.Mutta elämä voittaa!

[QUOTE="Piika-äiti";26079647]Monimuotokoulutus, jonka opiskelujaksot ajoittuu viikonloppuun?
Harrastus?

Tahdonvarainen elämänmuutos: perjantai-illat varustat lapsia ja itseäsi jollekin luonto- tai museoretkellä ja lauantaina toteutat sen ja sunnuntaina vielä uusi retki? Siis järjestät sijaistoimintaa, joka estää baarit. Tällä menetelmällä ja sen tutoroinnilla olen auttanut kaksi kaveriani pois pakkobaareilusta.[/QUOTE]

ei oo lapsia eikä miestä joten en voi järjestää mitään tollasia.Ja siis en ole parisuhteessa koskaan juossut baareissa näin paljon mutta nyt kun elelen yksin niin siitä on tullut liian helppoa.

Sun tarttee keksiä vaihtoehtoista tekemistä. Alkaa käymään vaikka punttiksella, aina siihen aikaan kun muuten aloittelisit pohjien ottoa tmv.

Eipä sitä sun puolesta voi kukaan tehdä, tahdonvoimaa kysyy ;)

[QUOTE="nalle puh";26079685]ei oo lapsia eikä miestä joten en voi järjestää mitään tollasia.Ja siis en ole parisuhteessa koskaan juossut baareissa näin paljon mutta nyt kun elelen yksin niin siitä on tullut liian helppoa.[/QUOTE]

Aivan hyvin voit järjestää itsesi vaikka minkälaiselle retkelle. Ja kohteet ja eväätkin voit valita ihan itse. Olisi luksusta sellainen...

[QUOTE="Piika-äiti";26079754]Aivan hyvin voit järjestää itsesi vaikka minkälaiselle retkelle. Ja kohteet ja eväätkin voit valita ihan itse. Olisi luksusta sellainen...[/QUOTE]

miten sä piika osaatkin AINA olla niin uskomattoman yksisilmäinen. sun vastauksista paistaa aina se, että et kykene ollenkaan tajuamaan, että joku elää eri lailla kuin sinä. miten osaatkin olla niin tynnyrissä kasvanut? herää: ihmisten elämä voi poiketa totutustasi paljonkin.

Yhteistyössä