E
eijaksa
Vieras
Oon normipainoinen ja sopusuhtainen kaikkialta muualta kuin vatsasta.
Aina ollut vähän pömppömaha mutta nyt raskauden jälkeen...plääh.
Tuntuu että vatsalihasten tekemisestä ei ole apua, tais sit en osaa/oo tehny vielä tarpeeksi, eipä tunnu kiinteytyvän sitten niin yhtään...vaikka niin ne kovasti väittää että kyllä se maha saadaan kiinteytymään kun tarpeeksi treenaa.
Entä onko jostain napeista/voiteista vatsalle apua??
Ajattelin ostaa CLA-rasvanpolttajaa ja jotain vatsaa kiinteyttävää kunnon möhnää.
Aina myös kun syön tai juon niin hirvee paisuminen, kaasua muodostavan hyvin paljon...
Tuntuu et ihan sama mitä syö niin sama vaiva.
Apteekissahan on jotain tuotteita turvotukseen, osaatteko suositella jotain??
Mutta itse ihmettelen että mihin toi "ylimääräisen nahan" muka sillä sais katoamaan, ei kai sitä saa pois kuin kirurgin veitsellä???
Vai onko joku saanut treenaamalla lörppämahan kiinteäksi??
Aina ollut vähän pömppömaha mutta nyt raskauden jälkeen...plääh.
Tuntuu että vatsalihasten tekemisestä ei ole apua, tais sit en osaa/oo tehny vielä tarpeeksi, eipä tunnu kiinteytyvän sitten niin yhtään...vaikka niin ne kovasti väittää että kyllä se maha saadaan kiinteytymään kun tarpeeksi treenaa.
Entä onko jostain napeista/voiteista vatsalle apua??
Ajattelin ostaa CLA-rasvanpolttajaa ja jotain vatsaa kiinteyttävää kunnon möhnää.
Aina myös kun syön tai juon niin hirvee paisuminen, kaasua muodostavan hyvin paljon...
Apteekissahan on jotain tuotteita turvotukseen, osaatteko suositella jotain??
Mutta itse ihmettelen että mihin toi "ylimääräisen nahan" muka sillä sais katoamaan, ei kai sitä saa pois kuin kirurgin veitsellä???
Vai onko joku saanut treenaamalla lörppämahan kiinteäksi??