Oon jo pitkään ihmetelly että miksi ihmeessä joku laittaa lapsestaan kuvia FB:hen, niitä voi tallennella koneelle ja jakaa eteenpäin. Luottaako joku oikeesti kaikkiin kavereihinsa niin paljon että uskaltaa laittaa lapsistaan kuvia sinne? Minä en ainakaan. Joku voi sanoa minua liian varovaiseksi, mutta minä en halua että minun lapsesta otettuja kuvia levitellään ympäri maailmaa tai tallennellaan omalle koneelle. Ja vauvani on liian pieni antamaan lupaa laittaa kuvia sinne, ai että on sit mukava kun vauveli on 10 v ja netti on pullollaan kuvia, saattaa kiittää 
Minua myös ärsyttää ihan mielettömästi jos joku linkittää kuvan jossa vauvani näkyy, silloinhan kaverini kaverit näkevät kuvia lapsestani......
Onko joku samaa mieltä kanssani?? En nyt puhu alastonkuvista yms, mutta ihan yleisesti, tää maailma on niin täynnä kaikenmaailman peräreikiä, jotka saa kiksejä katsellessaan pikkulasten kuvia.....
Minua myös ärsyttää ihan mielettömästi jos joku linkittää kuvan jossa vauvani näkyy, silloinhan kaverini kaverit näkevät kuvia lapsestani......
Onko joku samaa mieltä kanssani?? En nyt puhu alastonkuvista yms, mutta ihan yleisesti, tää maailma on niin täynnä kaikenmaailman peräreikiä, jotka saa kiksejä katsellessaan pikkulasten kuvia.....