"vieras"
[QUOTE="vieras";26065611]"yhä katkerana muistelee, vaikka ryppyvoiteita jo tätänykyä tuubista puristelee"[/QUOTE]
Ja nämä ja vuokrattavat videotkin olivat kalliita.Ne vuokravideolaitteet mustissa lantolaukuissaan! Movie boxit (?)
Minä samaa vuosikertaa ja minä jopa kävin ESIKOULUN. Oli 4 pv/viikossa ja sitä kyläkoululla kävin.:wave: vm -69. Ja taisin olla ekoja vuosikertoja, kun pääsi alusta saakka opiskelemaan PERUSkoulussa!
Alkuperäinen kirjoittaja myös 1969;26065822:Minä samaa vuosikertaa ja minä jopa kävin ESIKOULUN. Oli 4 pv/viikossa ja sitä kyläkoululla kävin.
Tämä on jäänyt ikuisesti mieleen=)Muistatteko Neil Hardwickin Hello, hello, hello? Kielikurssi/sarja telkkarissa. Siinä oli 2 poliisia ja pelkäsin niitä ihan hurjana. Hello, hello, hello, where's the cat? Cat's in the moon :O
Niin oli, ja paljon pitempään kuin busseissa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26065740:Rahastajia oli myös raitiovaunussa.
Ennen pussimaitoja piti olla oma maitopänikkä, johon haettiin maitoa kaupan "tankista". Me aina kilpailtiin siskon kanssa, kuka saa painaa nappia. Meillä oli punainen ja keltainen muovipänikkä, mihin se maito haettiinMuistan kanssa pussimaidot ja sen kaatimen(oranssi).meillä oli kanssa niitä virakttuja mattoja.
Tämän olin unohtanut. 90-luvulla mulla oli tällaset.View Masterit!
Kuinkahan moni osaa edes kayttaa laskutikkua enaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26067585:Matikan tunnilla ennen laskukoneita:
Just mietin samaa. Ei taitaisi onnistua enää minulta.Kuinkahan moni osaa edes kayttaa laskutikkua enaa?
Algoma omaa taidon viela.
Kylla se varmaan tulis mieleen , kun vain alat kokeileen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26067671:Just mietin samaa. Ei taitaisi onnistua enää minulta.
Roope Ankan kolikotAlkuperäinen kirjoittaja yksi seiskakolmonen lisää..;26067463:Muistaako kukaan niitä kitaran mallisia jäätelöitä, missä tuli mukana semmoista poksahtelevaa jauhoa, johon sitä sitten kastettiin? karkkipäivänä sain yleensä veljen kanssa roope ankan kolikoita pussin puoliksi ja saunailtana lauantaina sai pullollisen siestaa voi niitä aikoja