Onko täällä muita yhtä wanhoja kuin mä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"isoäiti mölykylästä"
olen syntynyt vuonna 1962. eli ole pari vuotta sinua vanhempi. ja mulla ihan samat kokemukset. paitsi, että olin jo 8 vuoitas, kun meille tuli vasta sähköt.
 
"heh"
Meillä ei ollut videoita.

Lankapuhelin oli, mutta ei puhelinvastaajaa. Eli puhelimen ääressä oli kökötettävä, jos odotti puhelua.

Kahvinkeitintä ei ollut, kahvi keitettiin pannussa.

Olen syntynyt 87. :D
 
"heh"
Ja popparit tehtiin aina kattilassa hellalla.

Mutta mun mielestä mikään näistä ei ole outoa. Popparithan on parhaita hellalla, videot on turhia (kaverit tuijotteli videioita tuntitolkulla, ei mitään järkeä) ja pannukahvi on suodatinkahvia parempaa. :)
 
[QUOTE="jeps";26065030]Jopot tuli 70-luvulla, kaikilla oli. [/QUOTE]

ei ihan kaikilla, ei ainakaan mulla tai velipojalla

veljellä oli esim. sellanen 24" pyörillä oleva malli jossa oli pitkä, ihan taakse yltävä satula sissybarilla eikä tarakkaa ollenkaan, olisko ollut merkkiä Strada
 
Viimeksi muokattu:
"nuuh"
Vm-74 ja oli telkkari jonka päällä pitsiliina ja jonka päällä "kultakehyksissä" vanhempien hääkuva ja liinan alla televisiolupa:D. Puhelin saatiin vasta joskus kahdekasnkytluvulla ja sitä ennen käytiin soittamassa lennättimessä.
Kauppoja ja kioskeja oli kilsan sisään kolme, säästöpankki, postipankki, kirjasto, kukkakauppa, kampaamo. Tänä päivänä ei näistä enää mitään.
Hyppynarut, tvistit, ruutuhyppelyt, kirkkis, rosvoo ja pollaa, tuikkis ja kippurasarviset polkupyörät.
Teininä in oli benettonin paidat, permanentti ja anytimen huulipuna numero 137!
 
tuhlaajatytär
Nämä on hauskoja. Rymdistä tuli mieleen kesäsiirtolat, jonne vanhemmat lähetti postissa herkkulaatikon.Rymdiä syötiin sellaisenaan.
Pukeutumisesta oli eri tyylit:Hileet, joilla oli kirkkaat satiinitennarit ja helmiä hiuksissa.Sitten oli rasvaletti teddy-pojat. Ja ruutukuosiset BCR fanit.Itselläni oli sammarit, jonka ylipitkät lahkeensuut käännettiin isoksi taitoksi. Kotiin tullessa oli lahkeissa aina kilo hiekkaa.
 
Mietinkin tänään, mikä oli Teddyjen vastatyyli ja tosiaan, hileethän se oli!

Muistatteko sen villityksen kun Yves Rocherilla oli sellainen 3 eri pastelliväriä sisältävä luomiväri-trio ja niitä kaikkia värejä sitten vedeltiin luomeen pystysuunnassa? Ihan karseeta. Ja ne huulikiillot, jotka oli lasiputkessa. Putken päässä oli kuula samaan tapaan kuin dödössä. Se tahma, se kiilto ja osa aina laukussa korkin vuodettua! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;26065204:
Nämä on hauskoja. Rymdistä tuli mieleen kesäsiirtolat, jonne vanhemmat lähetti postissa herkkulaatikon.Rymdiä syötiin sellaisenaan.
Pukeutumisesta oli eri tyylit:Hileet, joilla oli kirkkaat satiinitennarit ja helmiä hiuksissa.Sitten oli rasvaletti teddy-pojat. Ja ruutukuosiset BCR fanit.Itselläni oli sammarit, jonka ylipitkät lahkeensuut käännettiin isoksi taitoksi. Kotiin tullessa oli lahkeissa aina kilo hiekkaa.
Joo,mä sain kanssa Rymdiä kesäsiirtolaan ja siellä sitä syötiin.
 
"vieras"
Mietinkin tänään, mikä oli Teddyjen vastatyyli ja tosiaan, hileethän se oli!

Muistatteko sen villityksen kun Yves Rocherilla oli sellainen 3 eri pastelliväriä sisältävä luomiväri-trio ja niitä kaikkia värejä sitten vedeltiin luomeen pystysuunnassa? Ihan karseeta. Ja ne huulikiillot, jotka oli lasiputkessa. Putken päässä oli kuula samaan tapaan kuin dödössä. Se tahma, se kiilto ja osa aina laukussa korkin vuodettua! :LOL:
En saanut sellaista huulikiiltoa, vaikka kuinka äidiltä kinusin :D Eiks niissä ollut jotain makujakin.
"yhä katkerana muistelee, vaikka ryppyvoiteita jo tätänykyä tuubista puristelee"
 
Keittiönoita
Mietinkin tänään, mikä oli Teddyjen vastatyyli ja tosiaan, hileethän se oli!

Muistatteko sen villityksen kun Yves Rocherilla oli sellainen 3 eri pastelliväriä sisältävä luomiväri-trio ja niitä kaikkia värejä sitten vedeltiin luomeen pystysuunnassa? Ihan karseeta. Ja ne huulikiillot, jotka oli lasiputkessa. Putken päässä oli kuula samaan tapaan kuin dödössä. Se tahma, se kiilto ja osa aina laukussa korkin vuodettua! :LOL:
Max Factorin Lip Potion :heart: Pojat "tykkäs" pussata, kun tytön huulissa oli hirvee limakiillekerros :D
 

Yhteistyössä