"vieras"
Esim ?Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26062076:Olen vm-65 ..... Nyt tuli tosi haikea olo,silloin oli kaikki asiat paremmin
Esim ?Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26062076:Olen vm-65 ..... Nyt tuli tosi haikea olo,silloin oli kaikki asiat paremmin
Ai että Mums Mums, olin ihan unohtanut ne! Mäkin kävin Ärrällä varta vasten niitä hakemassa =)Muistan vieläkin kaikkien puhelinnumero ulkoa Ei ollut pikavalintoja meidän veivattavassa puhelimessa. Väri-tv meillä oli, mutta asuttiin kerrostalossa ilman lämmintä vettä. Vain yleiseen saunaa kellarissa tuli lämmin vesi. Ja R-Kioskeilla myytiin Mums Mumsseja. Muuten nykyiset Jopot olivat silloinkin IN. Minä jouduin pyöräileen Nopsan vastaavalla mallilla (ruskeakin vielä). Vaasa oli silloin hiljainen city... Vaikka usein Centralin edustalta löytyi rahaa, joilloin päästiin Vikingin-ravintolaan nyk.Wasa Galleria syömään ranskalaisia...
muistan ja Anneli Tempakan.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26062565:Muistatteko Jake Nymanin ja Tapani Ripatin?? Uman?
Muistan. Ja muistan, kun rock-radio alkoi 1970-luvun lopussa.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26062565:Muistatteko Jake Nymanin ja Tapani Ripatin?? Uman?
Muistan. Tosin Kasperia pelkäsin hivenen, tai pikemminkin sitä Eulaaliaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26062607:Muistaako joku Arja-tädin taikapeileineen? Tai Niksulan TV:n, Kasperin ja Eulalia Kenkkusen?
Minä pelkäsin molempia Trai-trai-trallallaa....Muistan. Tosin Kasperia pelkäsin hivenen, tai pikemminkin sitä Eulaaliaa.
Kasper I Iso | ElAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26062607:Muistaako joku Arja-tädin taikapeileineen? Tai Niksulan TV:n, Kasperin ja Eulalia Kenkkusen?
Hui! Niin minäkin pelkäsin. Melkein pelkään vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26062623:Minä pelkäsin molempia Trai-trai-trallallaa....
Olisko se niin kauheeta olla yli viiskymppinen? On se sinullakin edessä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26063648:erään bannatun henkilön kiukuspäissään antaman lausunnon mukaan olen reilusti yli 50 vuotias.
no lasusunto on yhtä luotettava kun muutkin henkilön jutut.