Mulla on "the menneisyys" piilossa.
Olen nyt 40v. yliopistokoulutettu nainen. Yksi lapsi ja ekonomimies. Rivitalonpätkä ja kiva auto. Tykkään laittaa puutarhaa, kotia ja sisustaa. Ulkoisesti olen klassisen kaunis, hoidettu ja tyylikäs. Liikun ja urheilen. En juuri juo ikinä, tupakkia en polta.
"The menneisyys" sitten. Siitä ei tiedä edes mieheni. Minulla on elämän cv:ssä 5 vuoden aukko. Tämä aukko täyttyi viinasta, liimasta, hasiksesta ja pään sekoittavista pillereistä. Muu aika meni pikkurikoksissa, poliisilaitoksella ja käräjäoikeudessa. Rikosreksiteri on monisivuinen. Rahaa hankiin pikkurikoksilla ja kadulla seksipalveluja myymällä. Ulkonäkö oli yksinkertaisesti järkyttävä. Tähän meni elämästäni aika 13v-18v.
Sitten jotain tapahtui. En ole ikinä tajunnut mitä. Kyllästyin vain kaikkeen. Nousin pohjalta. Nykyisen elämän saavuttaminen on vaatinut järjettömän työn. Mutkia oli niin monta. Mutta onnistuin. Nykyisin vaan mietin, että kuinka pelottavan lähellä olin totaalista itsetuhoa. En tullut uskoon tms. Jotenkin vieläkin on epätodellinen olo.