Oletko sä mode vai mistä muka näet ip-osoitteet? Ei täällä kukaan käyttäjä niitä pääse katsomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26038875:Katos mulla on keinoni.
En kerro mistä näen.Oletko sä mode vai mistä muka näet ip-osoitteet? Ei täällä kukaan käyttäjä niitä pääse katsomaan.
pitäisköhän asiantuntijan vaihtaa alaaOletko sä mode vai mistä muka näet ip-osoitteet? Ei täällä kukaan käyttäjä niitä pääse katsomaan.
Miehet luokitellaan yleensä sanalla komea. Siksi kai.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
loukkaushan se olis jos kauniiks sanottais. en oo kyllä komeekaanAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26058954:Miehet luokitellaan yleensä sanalla komea. Siksi kai.
En laittanut sitä sen vuoksi. Vaan siksi, että palstalla kaunis tarkoittaa suurimman osan mielestä parikymppistä pakkeloitua muovisen näköistä tyttöä. Nuo on mun mielestäni lähinnä nättejä, ei kauniita. Kauneus on jotain enemmän ja siihen vaaditaan muutakin kuin nätti, puunattu naama. Useimmilta puuttuu persoonallisuus, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Kai se on sitä karismaa. Keittiksellä sitä on. Myös näin virtuaalisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Et hämännyt minua;26047671:Tuo "Siis ihan tosissaan" vesitti kaiken sen jälkeen kirjoittamasi... Tarkoitat oikeasti, ettei hän ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot sanoa hänen olevan
Minä taas painotan sitä, että pitää nähdä livenä. Nykyään on niin helppo muokata kuvia jne, todellisuus ei vastaa vaikkapa sitä valokuvaa minkä on laittanut lärväkirjaan tai johonkin deitti-ilmoitukseen.En nähnyt tässä ketjussa kuvia äänestyksen yhteydessä, joten en osaa äänestää:O
No tämä palsta ei ole mikään deitti-ilmoitus, jossa pitäisi nähdä ihmiset livenä.Minä taas painotan sitä, että pitää nähdä livenä. Nykyään on niin helppo muokata kuvia jne, todellisuus ei vastaa vaikkapa sitä valokuvaa minkä on laittanut lärväkirjaan tai johonkin deitti-ilmoitukseen.