Kuka on mielestäsi palstan kaunein?

Kuka on palstan kaunein?

• NannaIhana

Ääniä: 1 2,9%
  • Jassåå

Ääniä: 9 26,5%
  • PinkLily

Ääniä: 2 5,9%
  • Björn

Ääniä: 3 8,8%
  • Fortunate

Ääniä: 6 17,6%
  • Rieputarallaa

Ääniä: 1 2,9%
  • Turkilmas

Ääniä: 9 26,5%
  • Venakko Milanna

Ääniä: 10 29,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    34
Status
Viestiketju on suljettu.
Et hämännyt minua
[QUOTE="vieras";26035935]Mä vastaan listan ulkopuolelta. Mun mielestäni kaunein on Keittis :). Ja siis ihan tosissaan. Mä näin hänen kuvansa eka kertaa ja se oli upea. Luonnollinen, persoonallisen kaunis ja siihen vielä yhdistetään kiva luonne ja kirjoitukset - niin kyllä hän kaikki nuo listalla mainitut voittaa. Listalta on jääneet mieleen Milanna ja Turkilmas. Molemmista on ollut mukavan luonnollisia kuvia. Ei liian muovisia, tällättyjä ja shopattuja.

Täytyy kyllä myös sanoa, että kaikkia listalta mä en muista nähneeni. Nuo tuli kuitenkin mieleen kauniina.[/QUOTE]

Tuo "Siis ihan tosissaan" vesitti kaiken sen jälkeen kirjoittamasi... Tarkoitat oikeasti, ettei hän ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot sanoa hänen olevan

minä,
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26058942:
Sitten se ip nillitys loppuu nyt alkuunsa.

Keskittykää siihen äänestämiseen, kun sitä tämä hemmetin ketju koskee |O
Äidillä särkee päätä......
Voisko modet vaikka lukita aina äänestysaloitukset, ettei voi kommentoida. Sehän ei estä vissiin äänestämistä

Tukkajumala
Jokainen voi muuten näissä äänestyksissä äänestää vaikka itseään tuhat kertaa :) Kenet haluatte ykköseksi ? Jos innostuisi äänestämään.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Et hämännyt minua;26047671:
Tuo "Siis ihan tosissaan" vesitti kaiken sen jälkeen kirjoittamasi... Tarkoitat oikeasti, ettei hän ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot sanoa hänen olevan
En laittanut sitä sen vuoksi. Vaan siksi, että palstalla kaunis tarkoittaa suurimman osan mielestä parikymppistä pakkeloitua muovisen näköistä tyttöä. Nuo on mun mielestäni lähinnä nättejä, ei kauniita. Kauneus on jotain enemmän ja siihen vaaditaan muutakin kuin nätti, puunattu naama. Useimmilta puuttuu persoonallisuus, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Kai se on sitä karismaa. Keittiksellä sitä on. Myös näin virtuaalisesti. :)

Keittis oli uskomattoman kaunis siinä lintukuvassa. Jotenkin niin elävä, persoonallisen näköinen ja se kuva istui hyvin hänen kirjoittamiinsa teksteihin. Mitä mä olen lukenut hänen kirjoituksiaan, niin kaunis ihminen myös sisäisesti. Erottui kovasti siinä ketjussa edukseen. Ihan oikea noita - kaunis ja hyvä noita :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26059051]Miten kukaan jaksaa perustaa itselleen nimimerkin vain sitä varten, että hän voi tehdä tällaisen äänestyksen.? :D :D[/QUOTE]
No niinpä onkin. Sekopäistä sakkia tällä palstalla näyttää riittävän. Joillekin tää on vissiin oikeeta elämää suurempi juttu :O

Mä käyn täällä kyllä melkein päivittäin, mutta ihan vaan lukemassa, jotain kirjoittelemassa ja huvittamassa itseäni. Aina anonyyminä. En ota vakavasti, en ilkeile, enkä saa traumoja. Tää on vaan nettipalsta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä