Kuka on mielestäsi palstan kaunein?

Kuka on palstan kaunein?

• NannaIhana

Ääniä: 1 2,9%
  • Jassåå

Ääniä: 9 26,5%
  • PinkLily

Ääniä: 2 5,9%
  • Björn

Ääniä: 3 8,8%
  • Fortunate

Ääniä: 6 17,6%
  • Rieputarallaa

Ääniä: 1 2,9%
  • Turkilmas

Ääniä: 9 26,5%
  • Venakko Milanna

Ääniä: 10 29,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    34
Status
Viestiketju on suljettu.
Turkilmas
Vai että tämmöinen :). Voi voi, tämä sairaanpieru ja siipi maassa oleva jopa piristyi tästä :D. Vaikka siis ihan oikeastihan tällainen arvottaminen on ihan typerää, varsinkin kun ehdokkaat eivät ole itse asettuneet arvotettavaksi.

Kaikissa näen kauneutta, mutta Björn on suorastaan pysäyttävän kaunis. Niinpä äänestän häntä ja samalla pääsen katsomaan äänijaon :).

Muoks: ai sen tuloksen näki vaikka ei olisi äänestänytkään. No, ääni meni joka tapauksessa Björnille :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Björn
En ole nähnyt heitä kaikkia? Saisko uuden äänestyksen heidän kuvillaan?

Tänään minuun sovellettiin termiä "rice fever" ja oon hieman kauhuissani. Olen vain joku friikki, josta sekopäät kiinnostuvat omien outojen preferenssiensä tähden. Näkemättä kandidaatteja äänestän kaikkein elovenamaisinta heistä. :D

minä,
En ole nähnyt heitä kaikkia? Saisko uuden äänestyksen heidän kuvillaan?

Tänään minuun sovellettiin termiä "rice fever" ja oon hieman kauhuissani. Olen vain joku friikki, josta sekopäät kiinnostuvat omien outojen preferenssiensä tähden. Näkemättä kandidaatteja äänestän kaikkein elovenamaisinta heistä. :D
Kuviinkaan ei voi luottaa koska niitä voi parannella :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26038857:
Jollain on ollut vähän tylsää ja äänestänyt 200 kertaa venakkoa. Tai ainakin nuo äänet on tulleet samasta ip-osoitteesta, en sitten tiedä jos venakolla on 200 fania jotka kaikki sattumoisin käyttävät samaa konetta? Onhan sekin teoriassa mahdollista.
Ootsä joku rekkalesbo, kun olet koko ajan Milannan kimpussa? Relaa nyt vähän, saat katsos muuten ryppyjä. =)

hohoooo
tää on taas tätä...riepu on sitä mieltä että hänen ei pitäis olla listalla ja kun hälle sanoo ettei pitäiskään kaunein-äänestyksessä mukana olla niin johan alkaa kitinä ja kiukku!
"sait nyt varmaa hyvän mielen plaa plaa"-turhaan siis haet säälikehuja!

[QUOTE="vieras";26040339]Et ilmeisesti ymmärrä sarkasmia?[/QUOTE]

Ymmärrän. Mutta mukana on kuitenkin myös mm. Fortunate ja Turkilmas, jotka ovat oikeasti kauniita, niin silloin ei äänestyksen tekijä ole oikein pysynyt tyylilajissa. Jos kaikki "ehdokkaat" olisivat tasoa kauhugalleria, ymmärtäisin asian paremmin. Nyt olen lähinnä loukkaantunut muiden puolesta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä