Kuviinkaan ei voi luottaa koska niitä voi parannellaEn ole nähnyt heitä kaikkia? Saisko uuden äänestyksen heidän kuvillaan?
Tänään minuun sovellettiin termiä "rice fever" ja oon hieman kauhuissani. Olen vain joku friikki, josta sekopäät kiinnostuvat omien outojen preferenssiensä tähden. Näkemättä kandidaatteja äänestän kaikkein elovenamaisinta heistä.
Mie en ainakaan osaa. Ainoa kuvankäsittelyohjelma, jonka omistan, on Paint.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kuviinkaan ei voi luottaa koska niitä voi parannella
Vain liikkuvaa ihmistä voi ylipäänsä arvioida, sillä ihminen ei ole lättänä kuva.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kuviinkaan ei voi luottaa koska niitä voi parannella
Äänestin suavoi että mikä aloitus taas
Ootsä joku rekkalesbo, kun olet koko ajan Milannan kimpussa? Relaa nyt vähän, saat katsos muuten ryppyjä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26038857:Jollain on ollut vähän tylsää ja äänestänyt 200 kertaa venakkoa. Tai ainakin nuo äänet on tulleet samasta ip-osoitteesta, en sitten tiedä jos venakolla on 200 fania jotka kaikki sattumoisin käyttävät samaa konetta? Onhan sekin teoriassa mahdollista.
Et ilmeisesti ymmärrä sarkasmia?Mitä helvettiä mä teen tällaisessa äänestyksessä :O
Takatuuppari se on!majuri pitäis olla listassa...se on niiiiiin kaunis mies
hmm...niin,miksiköhän ei....?tytsi89
ei ollut jostain syystä listalla..