"vieras"
En kysynyt sultaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26059903:Aamuäree ja Tytsi
En kysynyt sultaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26059903:Aamuäree ja Tytsi
Jaa...itse en ole harrastanut kuvan muokkausta, mutta toki otin aikanaan lärväkirjaan ja deitti-ilmoituksiin mielestäni parhaiten onnistuneen otoksen. Joka siis tyyni, tyytyväinen ja rauhallinen Eikä mitään silmänpyöritys tai käkätyskuvia:O Mutta näitä ehdolla olevia mammoja ei kai ole tarkoituskaan asettaa mihinkään live-kauneusfinaaliin....Minä taas painotan sitä, että pitää nähdä livenä. Nykyään on niin helppo muokata kuvia jne, todellisuus ei vastaa vaikkapa sitä valokuvaa minkä on laittanut lärväkirjaan tai johonkin deitti-ilmoitukseen.
Sentakia en ole suostunut äänestämään. Tiedän naisia jotka eivät vastaa ollenkaan lärväkirjan valokuvaa, ei sinne päinkään. Kaikistahan saadaan kauniita nykyään kun otetaan kauniita valokuvia tai muokataan niitä.Jaa...itse en ole harrastanut kuvan muokkausta, mutta toki otin aikanaan lärväkirjaan ja deitti-ilmoituksiin mielestäni parhaiten onnistuneen otoksen. Joka siis tyyni, tyytyväinen ja rauhallinen Eikä mitään silmänpyöritys tai käkätyskuvia:O Mutta näitä ehdolla olevia mammoja ei kai ole tarkoituskaan asettaa mihinkään live-kauneusfinaaliin....
Mitä sä oikein höpiset?Sentakia en ole suostunut äänestämään. Tiedän naisia jotka eivät vastaa ollenkaan lärväkirjan valokuvaa, ei sinne päinkään. Kaikistahan saadaan kauniita nykyään kun otetaan kauniita valokuvia tai muokataan niitä.
Jos minä järjestän kaksplussan viralliset missikisat. Kuka lähtee mukaan ? Voisi pistää jotain rahapalkintoa, ei kai siinä mitään. 2000 euroa voittajalle, toinen saa 1000, kolmas 500. Mitenkäs olisi.
No pistä ketju lukkoon? Ei kai se niin ylivoimaista ole?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26060131:
Makuasioistahan ei voi muuta kuin väitellä hamaan loppuun asti. Joku kilahtaa ja jotkut pysyy ihan tyynenäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26060131:
En voi äänestää, kun en ole nähnyt ehdokkien kuvia!!!!:OAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26060131:
Minä manasin sen poisKuka poisti mun viestin, onko Björn moderaattori?
Oisko vaikka Aamuäree, joka juuri saapui ketjuun?Kuka poisti mun viestin, onko Björn moderaattori?
Täällä alkaa olla kohta sellainen meininki, että ei tosikaan.:OKuka poisti mun viestin, onko Björn moderaattori?
Kuka poisti mun viestin, onko Björn moderaattori?
Ei.Saiko se modeoikeutensa takaisin?
Libresseltä on vissiin tullut nyt hiljattain jotain uusia, imukykyisempiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26060246:Minä käyn ostamassa sidetarpeita
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26060151:No pistä ketju lukkoon? Ei kai se niin ylivoimaista ole?