Kuka on mielestäsi palstan kaunein?

Kuka on palstan kaunein?

• NannaIhana

Ääniä: 1 2,9%
  • Jassåå

Ääniä: 9 26,5%
  • PinkLily

Ääniä: 2 5,9%
  • Björn

Ääniä: 3 8,8%
  • Fortunate

Ääniä: 6 17,6%
  • Rieputarallaa

Ääniä: 1 2,9%
  • Turkilmas

Ääniä: 9 26,5%
  • Venakko Milanna

Ääniä: 10 29,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    34
Status
Viestiketju on suljettu.
Minä taas painotan sitä, että pitää nähdä livenä. Nykyään on niin helppo muokata kuvia jne, todellisuus ei vastaa vaikkapa sitä valokuvaa minkä on laittanut lärväkirjaan tai johonkin deitti-ilmoitukseen.
Jaa...itse en ole harrastanut kuvan muokkausta, mutta toki otin aikanaan lärväkirjaan ja deitti-ilmoituksiin mielestäni parhaiten onnistuneen otoksen. Joka siis tyyni, tyytyväinen ja rauhallinen:D Eikä mitään silmänpyöritys tai käkätyskuvia:O Mutta näitä ehdolla olevia mammoja ei kai ole tarkoituskaan asettaa mihinkään live-kauneusfinaaliin....

Tukkajumala
Jaa...itse en ole harrastanut kuvan muokkausta, mutta toki otin aikanaan lärväkirjaan ja deitti-ilmoituksiin mielestäni parhaiten onnistuneen otoksen. Joka siis tyyni, tyytyväinen ja rauhallinen:D Eikä mitään silmänpyöritys tai käkätyskuvia:O Mutta näitä ehdolla olevia mammoja ei kai ole tarkoituskaan asettaa mihinkään live-kauneusfinaaliin....
Sentakia en ole suostunut äänestämään. Tiedän naisia jotka eivät vastaa ollenkaan lärväkirjan valokuvaa, ei sinne päinkään. Kaikistahan saadaan kauniita nykyään kun otetaan kauniita valokuvia tai muokataan niitä.

Jos minä järjestän kaksplussan viralliset missikisat. Kuka lähtee mukaan ? Voisi pistää jotain rahapalkintoa, ei kai siinä mitään. 2000 euroa voittajalle, toinen saa 1000, kolmas 500. Mitenkäs olisi.

"vieras"
Sentakia en ole suostunut äänestämään. Tiedän naisia jotka eivät vastaa ollenkaan lärväkirjan valokuvaa, ei sinne päinkään. Kaikistahan saadaan kauniita nykyään kun otetaan kauniita valokuvia tai muokataan niitä.

Jos minä järjestän kaksplussan viralliset missikisat. Kuka lähtee mukaan ? Voisi pistää jotain rahapalkintoa, ei kai siinä mitään. 2000 euroa voittajalle, toinen saa 1000, kolmas 500. Mitenkäs olisi.
Mitä sä oikein höpiset?

Jo nyt on kohta kumma jonsen mä kilahda.

Äänestäkää älkääkä kinatko ja vängätkö ja tilittäkö! Kun kerta tämmöinen on pitänyt tänne pukata pystyyn..... vaikka tämä on arkkitehtonisesti yhtä taitavasti perustettu kuin pisan kalteva torni....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26060131:

Äänestäkää älkääkä kinatko ja vängätkö ja tilittäkö! Kun kerta tämmöinen on pitänyt tänne pukata pystyyn..... vaikka tämä on arkkitehtonisesti yhtä taitavasti perustettu kuin pisan kalteva torni....
No pistä ketju lukkoon? Ei kai se niin ylivoimaista ole?

Tukkajumala

Makuasioistahan ei voi muuta kuin väitellä hamaan loppuun asti. Joku kilahtaa ja jotkut pysyy ihan tyynenä :)

En voi äänestää, kun en ole nähnyt ehdokkien kuvia!!!!:O

Lunatic
[QUOTE="vieras";26060192]Oisko vaikka Aamuäree, joka juuri saapui ketjuun?[/QUOTE]

Voi jummijammi, viestissäni ei ollu mitään asiatonta. Kommentoin vaan björnille, että vois samalla kertoa meille montako samaa ip-osotetta häntä on äänestänyt, kun tuntuu olevan joku kaiken näkevä ip-ylijumala.
Vaikea uskoa että on saanut ääniä 294:ltä eri henkilöltä, eihän täällä ole porukkaakaan niin paljon, haloo.

:popcorn:

No haloo, tämä on äänestysketju ja se nillitys ip osoitteista ei kuulu tähän :saint:
Mä koetan kerrankin toimia siten kuin otsikko sanoo mutta eipähän siitä mitään tule.
Mutta leikkikää tenavat keskenänne. Minä käyn ostamassa sidetarpeita, niitähän tarvitaan kun te kahjot mätkitte toisianne ämpäreillä ja lapioilla...... ja kivilläkin heitätte, että toinen saa mustan silmän eikä voi osallistua palstan missityskisoihin!!! Niin kerta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26060151:
No pistä ketju lukkoon? Ei kai se niin ylivoimaista ole?

Tämä karkaa kohta lapasesta.

Jos mä pistän ketjun lukkoon, niin tapahtunee seuravaa:

Palstalainen A aloittaa ketjun *miksi toi äänestysketju lukittiin?*
Siinä spekuloidaan kuka on mode ja kuka on salaliittomode ja mitäköhän se ketju sisälsi?
Kommentoidaan sananvapauteen ja totuuteen ja rehellisyyteen puuttumista. koska mehän ei olla Venäjällä missä kukaan ei uskalla mitään sanoa, vaan herrajjesta Suomessa!

Palstalaiset B-K kirjoittavat ketjuun ne viestinsä jotka olivat tulossa tähän äänestysketjuun ja /tai kommentoivat nyt sitten tähän ketjuun kun se edellinen lukittiin.
Sota ip osoitteiden näkemisestä ja kilpakumppanien mollaamisesta jatkuu sisustukseen ja ruuanlaittotaitoon asti.

Koska uusi ketju sivuaa ruuanlaittoa (ks edellinen kappale) niin Chef rientää kyselemään pullanpaistosta ja mitä tehdä ilman kananmunia kun ei ole vehnäjauhoja mutta on pellavansiemenrouhetta?

Tämä ketju poistetaan koska moderointipäätöksistä valittaminen ja kyseleminen on kielletty palstan säännöissä.

Koska tämä ketju ( *miksi toi äänestysketju lukittiin?*) poistetaan, alkaa palstalla kunnon sota, ja palstalaiset H-R aloittavat kilvan modea ärsyttääkseen ketjuja ketjujen poistosta ja alkuperäisen ja toisperäisen äänestysketjun moderoinneista.

Björn päättää aloittaa uuden äänestysketjun ja jättää venakon ehdokkaista pois.
Myöskään Aamuäree tai Tytsi eivät ole ehdokkaina.
Majuri suuttuu tästä hyvästä ja syytää Björnille ala-arvoisia kommentteja.
Palstalaiset 3-9 vetävät herneet nenään koska Venakkoa ei ole ehdokaslistalla, syynä lienee kateus ja ulkomaalaisviha.

Palstan moderaattorit availevat kotikoneidensa ääressä kilvan beetasalpaajapurkkejaan.
Jätkä avaa Pandan juhlakonvehtirasian ja nappailee niitä kuin poppareita :popcorn: hihitellen itsekseen että jopas se Ärtsy sai kapinan aikaiseksi.

Palstalla kerätään kuvaketjuja jonoon vuodesta 2000 alkaen, koska pitäähän tähän joku selvyys saada.
Herrytään muistelemaan mikä sen palstalaisen nikki oli, jolla oli sellainen kukertavan vihertävä pitkähkö tukka ja pitkät ripset- hän nimittäin ansaitsisi palkinnon.
Muistellaan kellä oli paksuimmat pohkeet.
Haukutaan äänestykseen listatut palstalaiset.

Modemamman sähköposti tukkeutuu IAV -viesteistä ja kone tollahtaa ilmiliekkeihin.

Spekuloidaan jälleen kuka on äänestänyt ketäkin ja kuinka monta kertaa.

Ympyrä sulkeutuu.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä