Pitkästä aikaa: KEHU PALSTALAISTA - ketju!

• Viestiketjun aloittaja "Nice"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Saako antaa pointsit puhtaasti tunnepohjalta? Jos saa, niin Lunatic jakaa kanssani suden sielun :heart:. On jakanut niin kauan, kuin muistan meidän yhtä aikaa palstailleen. Ja asioista ollaan Luniksen kanssa yleensä ihan eri mieltä, mutta tuo susijuttu yhdistää meidät nyt ja aina :)

alkuper.
Minä en kyllä jaa tuota Lunaticin fanitusta teidän kanssa, vaikka ei ole pahaakaan sanottavaa hänestä. Minskii, olet ihan tuntematon minulle mutta sovitaan että olet ihana :D

Minä voisin kehua Anatoliaa siitä, että jaksaa olla järkevä.

noalkuun
Lunatic on sanavalmis ja magee tyyppi.
Keittiönoita on fiksu ja empaattinen, symppis.
Tytsi on mukava ja jalat maassa.
Bootypeppi on ystävällinen.
Ultramariini on myöskin ystävällinen, älykäs, hyvä keskustelemaan.
Beep on fiksu ja symppis.
Venakko on perusmukava ja jaksaa paskaa kritiikkiä suhteellisen hyvin.
Rieuputarallaa perusmukava, perusfiksu, hänkin jaksaa paskaa kritiikkiä suht hyvin.

freefall harmaana
Mun täytyy osallistua ( vaikka yleensä pyrin välttämään näitä kivitä / kehu-ketjuja) kanssa..oon huomannut et Big Bang Theory on mun kanssa samalla aaltopituudella. Ja sehän tarkoittaa sitä, että hän ei voi paha ihminen olla :D

Keittiönoita
Täällä on niin monta jota vois kehuu. Useimmassa jotain hyvää :)
Samaa mieltä. Enemmän täällä mukavia tyyppejä on kuin ikäviä. Jos olisi toisinpäin, tuskin palstalla olisin näin kauan viihtynytkään.

Mutta lisäänpä vielä toisen mulle erityisen palstalaisen. En tiedä, palstaileeko tämä vieras enää. Kirjoittanut aina harmaana, mutta ihan kaikista hauskoimmat palstahetkeni olen viettänyt yön hiljaisina tunteina hänen kanssaan. Kuten esimerkiksi analogisen television hautajaiset.

Silja.S
Olen sen verran tuore palstalainen, etten muista monenkaan nimeä, mutta fanitan sitten teitä kaikkia. Myös niitä, joiden kanssa olen välillä ollut napit vastakkain. Minusta kiistelykin on ihan mukavaa, kunhan ei ruveta toisiamme haukkumaan ja vyön alle lyömään. Joidenkin kanssa yhteisymmärrys on löytynyt helpommin kuin toisten, mutta aina ei tarvitse samaa mieltä olla. Vähän lisää huumoria ja huumorintajua niin hyvin menee!

"vieras"
Olen sen verran tuore palstalainen, etten muista monenkaan nimeä, mutta fanitan sitten teitä kaikkia. Myös niitä, joiden kanssa olen välillä ollut napit vastakkain. Minusta kiistelykin on ihan mukavaa, kunhan ei ruveta toisiamme haukkumaan ja vyön alle lyömään. Joidenkin kanssa yhteisymmärrys on löytynyt helpommin kuin toisten, mutta aina ei tarvitse samaa mieltä olla. Vähän lisää huumoria ja huumorintajua niin hyvin menee!
Ootko minun purka rakastaja? ;).

Täällä on ihan valtaisasti ihania palstailijoita jotka tuovat mielipiteitä ja väriä keskusteluihin. Mitäpä tämä palsta olisi ilman monimuotoista sakkiaan :)

Täytyy kyllä silti erityisesti kehaista Anatoliaa ja Mummeliisaa ihan siitä syystä, että minun silmääni ei heidän näppikseltään ole osunut henkilökohtaisuuksiin meneviä asiattomia kommentteja vaan järkevää argumentointia ja todella pitkää pinnaa ratakiskon väännön kanssa, vaikka saavat molemmat todella paljon haukkuja ja vastustajia tuntuu riittävän.

Blue
Mä oon Anatolian fani.

Kais kuulostaa sielunsiskolta.

Mie on kiva, Hyytis on kiva. Booty on suloinen. Chef on hauska.

Keittistä kunnioitan.

Kepsis on muru.

Tepadj on hyvä tyyppi. Lunis on hyvä tyyppi.

Narikka on minun läheinen ystävä, yhtä hölmöläinen ko mieki. Tykkään. Eiku rakastan.
Monet semmoset joista oikeasti oon tykänny tuskin ennää palstailee ees... Mut esim Jonsered on semmonen jonka jutut jotenki aina hymyilyttää (paitti vakavat tietenki), keittis on melkein ko koko palstan äiti, tosin se ois voinu pysyä moden hommissa, kuri se pittää näillä kakaroilla olla...

Mie kehun kuitenki kaikkia jotka mieltää ittensä mukaviksi, menkää huoletta peilin etteen ja todetkaa että hyytin mielestä ootte kivoja, mie suon sen teille :D
Ja tämä siksi että minun nikkimuisti on yhtä lyhyt ko mikätahansamuisti tällä hetkellä minun päässä. Ja keskittymiskyky nolla...

Yhteistyössä