"vieras"
Näin tänään erittäin eroottissävytteisen unen Björnistä, joten Björn on tänään mun sydäntä lähellä.
On kiva kuulla, että on voinut olla avuksiKeittiönoita on ollut mulle tällanen "palsta-täti", kun muutin omilleni tuossa viitisen vuotta sitten. Olen täältä palstalta paljon neuvoja ja vinkkejä erilaisiin arkisiin asioihin saanut, erityisesti häneltä. Voi kuulostaa hassulta, mutta näin on, vaikka Keittiönoita itse ei minua voikaan tunnistaa, kun kirjoittelen aina harmaana.
:vampire: Hörhökerho on ihan oma lukunsa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26014950:Nää on ihania mutta ihan mahottomia aloituksia =) Ei mitenkään pysty nimeämään joka mussukkaa vuosien varrelta. Ne muutamat tietää kyllä ihan sanomattakii :heart:
Istafra on muuten kans mahtavaa baariseuraa. Tosin silloin mulla on seuraavana aamuna aina pää kipiäFreiya on mahtavaa baariseuraa
Niin oot sinäkiFreiya on mahtavaa baariseuraa
Siitä ei kyllä seuraa MITÄÄN hyvää, jos seuraviin pirskeisiin kutsutaan Freiyaki.Freiya on mahtavaa baariseuraa
Joo ei. Ja säkö oot "nukkumassa"? :OSiitä ei kyllä seuraa MITÄÄN hyvää, jos seuraviin pirskeisiin kutsutaan Freiyaki.
Niin siis aiheeseen: Kehun edellämainittua Freiyaa. Niistä "linnuista". :saint:
Siitä ei kyllä seuraa MITÄÄN hyvää, jos seuraviin pirskeisiin kutsutaan Freiyaki.
Niin siis aiheeseen: Kehun edellämainittua Freiyaa. Niistä "linnuista". :saint:
En edes alota siitä unesta jonka näinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26014968::vampire: Hörhökerho on ihan oma lukunsa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26015875:En edes alota siitä unesta jonka näin