Pitkästä aikaa: KEHU PALSTALAISTA - ketju!

• Viestiketjun aloittaja "Nice"
  • Ensimmäinen viesti
Mulle ei oo täällä ketään sydänystäviä kehkeytynyt, mut enköhän siitä selviydy. Muutamia mukavia mitä erityisesti jääny mieleen on Lunatic, Anatolia, Keittiönoita, Mummeliisa, Moona.... Ja onhan noita paljon muitakin... Ei muistu nyt nikit mieleen. Suurin osa mukavaa sakkia. :) Sit tietty aina löytyy muutamia täysin tärähtäneitä. Hyvällä tavalla tärähtäneet on mahtavia, muut taas voi jättää noteeraamatta.

vierasvain
Keittiönoita on ollut mulle tällanen "palsta-täti", kun muutin omilleni tuossa viitisen vuotta sitten. Olen täältä palstalta paljon neuvoja ja vinkkejä erilaisiin arkisiin asioihin saanut, erityisesti häneltä. Voi kuulostaa hassulta, mutta näin on, vaikka Keittiönoita itse ei minua voikaan tunnistaa, kun kirjoittelen aina harmaana. :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Jaa, täällä on monta ihanaa palstalaista, en varmaan muista kehua kaikkia.
Lunaticin ketjuja on joskus hauska lukea :D
Blue kuulostaa mukavalta, ihanalta ihmiseltä, Mummeliisasta ja Keittiönoidasta yleensä
tykkään ja PinkLily on hyvä tyyppi. :)

Jotenkin Äkäisen Hra Majurin jotkut ketjut ovat hauskoja.
On mukava lukea monen muukin aloittamia keskusteluita.

Keittiönoita
Keittiönoita on ollut mulle tällanen "palsta-täti", kun muutin omilleni tuossa viitisen vuotta sitten. Olen täältä palstalta paljon neuvoja ja vinkkejä erilaisiin arkisiin asioihin saanut, erityisesti häneltä. Voi kuulostaa hassulta, mutta näin on, vaikka Keittiönoita itse ei minua voikaan tunnistaa, kun kirjoittelen aina harmaana. :)
On kiva kuulla, että on voinut olla avuksi :)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26014950:
Nää on ihania mutta ihan mahottomia aloituksia =) Ei mitenkään pysty nimeämään joka mussukkaa vuosien varrelta. Ne muutamat tietää kyllä ihan sanomattakii :heart:
:vampire: Hörhökerho on ihan oma lukunsa :heart:

"vieras"
[QUOTE="vieras";26014505]Lisään vielä Aamuäreen, sillä on kans hyvä huumorintaju ja on muutenkin symppis. Keittiönoita on kiva ja sillä on (nykyään valitettavan harvinaista) tervettä maalaisjärkeä.[/QUOTE]

Lainaan nyt itseäni ja korjaan, kun kirjotin vähän hölmösti. Tarkoitin, että Keittiksellä on tietämystä monesta asiasta ja usein hyödyllisiä neuvoja, ja sellaista tervettä maalaisjärkeä, mitä nykypäivänä valitettavan harvalla on. (oli pakko korjata ku jäi vaivaamaan)

Tykkään myös Milannasta ja Anatoliasta :)

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26015336]Lainaan nyt itseäni ja korjaan, kun kirjotin vähän hölmösti. Tarkoitin, että Keittiksellä on tietämystä monesta asiasta ja usein hyödyllisiä neuvoja, ja sellaista tervettä maalaisjärkeä, mitä nykypäivänä valitettavan harvalla on. (oli pakko korjata ku jäi vaivaamaan)

Tykkään myös Milannasta ja Anatoliasta :)[/QUOTE]
Kiitos :)

Lunatic on uskomaton!
Ton "mun mies"-kuvaketjun takia, mun on pakko sano, että Lunatic on uskomattoman hauska!!! Ei mitään mielipiteitä ihmeemmin ollut kenestäkään, mutta nyt kyllä löyty yks palstan paras hauskuuttaja!!!

En tiedä miksi,mutta Kerpeleestä pidän kovasti!=) ( kuten monesta muustakin kyllä )
Booty loihtii upeita vaatteita.
Mummeliisa ja Keittiönoita loihtivat upeita ruokia.
Mummeliisa vaikuttaa lämpimältä ihmiseltä,joka on kokenut elämässään paljon.
Turkilmaksella on kaunis koti ja kaunis on nainenkin!

Olisi paljon vielä hyvää sanottavaa monestakin...

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä