Perusta! Sun mielipiteistä saa joskus hyvät naurut. Ihan silleen lämmöllä sanottunaVoisin perustaa ihan anonyyminä blogin jossa kirjoittelen niitä syvällisempiä ja rehellisiä mielipiteitä vaikeistakin asioista. Jos saisi aikaiseksi.
Perusta! Sun mielipiteistä saa joskus hyvät naurut. Ihan silleen lämmöllä sanottunaVoisin perustaa ihan anonyyminä blogin jossa kirjoittelen niitä syvällisempiä ja rehellisiä mielipiteitä vaikeistakin asioista. Jos saisi aikaiseksi.
Sitkeesti vaan luet, niin siitä se selkiintyy, mullakin kesti aika kauan, ennen kuin erotin Minjan ja Mintun, että siis kumpi on Mii. (ilmeisesti Minja=Mii)Mutta ku en mä silti pysy mukana kun niitä on niin monta että ehdin aina unohtaa kuka oli kuka
Hah hah.Perusta! Sun mielipiteistä saa joskus hyvät naurut. Ihan silleen lämmöllä sanottuna
No nämä arjalaiset kallonpiirteet tuli ekana mieleenHah hah.
En mä varmaan mitään sellaisia henkilökohtaisia mielipiteitä joilla ei ole juurikaan vaikutusta mihinkään siellä kirjoittelisi, vaan päivän polttavista puheenaiheista, kasvatuksesta jne jne. Vai tarkoititko että niille naurat?
(Siis kun mä olen käsittänyt että mun omat jotkut mielipiteet on naurettavia, jotkut tyyliin ihmissuhteisiin liittyvät, sellaiset "vähäpätöiset"? Vai? )
Aaaa joo, niin mä ajattelinkin! Älä ota niin tosissaan niitä letkautuksia, mun tyyli on joskus hieman provosoiva. :xmas:No nämä arjalaiset kallonpiirteet tuli ekana mieleen
Oisin varmaan juossut jo karkuun jos ottasin ne kaikki tosissaanAaaa joo, niin mä ajattelinkin! Älä ota niin tosissaan niitä letkautuksia, mun tyyli on joskus hieman provosoiva. :xmas:
Laittakaa muitakin juttuja kuin omia tekemiä, tarkoitan että esim. siekin voisit laittaa vaikka jutunpätkiä jyväskylästä. Tai jotain sellaista.Kaupungilta jokunen kiva kuva esim.Samaa sanon kuin Booty: kiva, että olet ottanut lisää aiheita. Mä kaipaisin edelleen lisää jonkinlaista syvyyttä, en kyllä osaa sanoa, että mitä ja miksi.
Selvensi, kiitos. Jos vielä muistaisi nuo huomennakinSelvensikö?
On sulla ainakin kauniit silmät, ja sun joillakin (en muista nimiä) lapsillasi on myös samanlaiset, surumieliset "koiransilmät".Minä en ole millään mittarilla ulkonäöllisesti kaunis.
(Ellei huoimioida puolisoideni subjektiivista näkökantaa.)
Mutta onko sillä perheen ulkopuolella mitään väliä?
Bootylla näytti olevan Puolasta juttuja jos siis tässä sellaisia tarkoitat.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Laittakaa muitakin juttuja kuin omia tekemiä, tarkoitan että esim. siekin voisit laittaa vaikka jutunpätkiä jyväskylästä. Tai jotain sellaista.Kaupungilta jokunen kiva kuva esim.
Kuvat piristäisivät ilmettä kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja mamma helsingistä;25984855:Löysin tämän sattumalta. Mielenkiintoinen mutta rouva ei kestä minkäälaista kritiikkiä kun ei viitsinyt julkaista kommenttiani
Salaisuuksia sydänpurkissa
Oletko muuten kokeillut sitä, että tasaisit tekstissä rivit? Minusta se näyttää siistimmältä, mutta ymmärrän, jollei kaikki tykkää siitä tavasta.Voin minä toki joku kerta Jykylästäkin kirjoittaa .
Siinä on tosiaan puolensa Riippuu fontistakin aika paljon miltä se näyttää. Ja ne kappaleiden välit, olisi kiva, että ne ovat tasaiset eikä ole tyhjää häntää tekstin lopussa.En taida blogissa olla kokeillut, mutta muuten kirjoittaessa kyllä. Enkä osaa päättää, kumpi häiritsee enemmän, epätasaiset rivinloput vai epämääräisen kokoiset sanavälit . Pitää testailla.
Innokas ja energinen. Välillä väsähtää pelkästä lukemisesta.mustikkametsän tarinoita
Seuraan itse Riepun, Chefin ja As ifin blogeja. Kaikista tykkään omalla tavalla. Riepun kirjoitustyylistä tykkään. Yleensä pidän enemmän ns. kuvablogeista, mutta Riepun kirjoitustyyli ja aiheet on mukavan keveitä. Jaksan lukea loppuun ihan ilman ongelmia . As ifillä on mukavan kotoisa blogi ja Chefin inspiroiva.
Mummeliisan blogia en saa seurantaan ja sen takia sen lukeminen jää aina vähemmälle. Kuvat on siinä blogissa ihan parhautta.