Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

"vieras"
[QUOTE="vieras";25984626]Ootpa kaunis Mummeliisa![/QUOTE]

Pakko vielä lisätä ettei tule väärinkäsityksiä, että siis ihan oikeasti olet mielestäni kaunis :) Olenkin kauan aikaa yrittänyt bongailla blogiasi täältä :)
 
Perusta! Sun mielipiteistä saa joskus hyvät naurut. Ihan silleen lämmöllä sanottuna :D
Hah hah. :D
En mä varmaan mitään sellaisia henkilökohtaisia mielipiteitä joilla ei ole juurikaan vaikutusta mihinkään siellä kirjoittelisi, vaan päivän polttavista puheenaiheista, kasvatuksesta jne jne. Vai tarkoititko että niille naurat? :D
(Siis kun mä olen käsittänyt että mun omat jotkut mielipiteet on naurettavia, jotkut tyyliin ihmissuhteisiin liittyvät, sellaiset "vähäpätöiset"? Vai? :D)
 
Viimeksi muokattu:
Hah hah. :D
En mä varmaan mitään sellaisia henkilökohtaisia mielipiteitä joilla ei ole juurikaan vaikutusta mihinkään siellä kirjoittelisi, vaan päivän polttavista puheenaiheista, kasvatuksesta jne jne. Vai tarkoititko että niille naurat? :D
(Siis kun mä olen käsittänyt että mun omat jotkut mielipiteet on naurettavia, jotkut tyyliin ihmissuhteisiin liittyvät, sellaiset "vähäpätöiset"? Vai? :D)
No nämä arjalaiset kallonpiirteet tuli ekana mieleen :LOL:
 
[QUOTE="vieras";25984640]Sitkeesti vaan luet, niin siitä se selkiintyy, mullakin kesti aika kauan, ennen kuin erotin Minjan ja Mintun, että siis kumpi on Mii. (ilmeisesti Minja=Mii) :)[/QUOTE]

Juuh. Niin on.

Minä olen minä eli Satu. (46 v)
Heikki on mieheni. (30 v)

Ekasta liitosta minulla on 6 (7) lasta.

-Tanja (28), joka on Andreaksen (32) kanssa ja jolla on siitä liitosta kaksi lasta, Lyle (6v) ja Lova. (2 v)
(Lyle kuoli 2007).

- Minja ( 26 v) joka odottaa vauvaa ja jolla on liitostaan Markon (30v) kanssa jo ennestään Riku (4 v). Vauva, "Mopo", syntynee heinäkuussa.

- Minttu, (23 v) jolla on poika, Niko (1 v)

- Oskari (21 v), jolla on kaksi lasta; Jesse ( 6 v.) ja Wäinö (0v) sekä oheishuoltajuus Wilmaan (2v).
Oskari on kihloissa (ihanan) Millan (19v) kanssa.

- Pietari 18 v on kihloissa Antonian (19v) kanssa.

- Tiiti on 14 v.

- Wilma on 6 v.

- Jerermias on 5 v.

Lisäksi perheeseen kuuluu AINAKIN Gina, joka on adoptoitu täti sekä Heikin vanhemmat Arja ja Risto ja paras ystäväni Mika, vaimonsa Anneli sekä lapsensa Tinja, Sami, Karoliina ja Tiitus.
Osan lainalapista lasken myös sydämessäni perheenjäseniksi, mutta huomionooistuksena biovanhemmilleen, en luettele tähän.

Selvensikö?

:)
 
"Vai niin"
[QUOTE="vieras";25984631]Pakko vielä lisätä ettei tule väärinkäsityksiä, että siis ihan oikeasti olet mielestäni kaunis :) Olenkin kauan aikaa yrittänyt bongailla blogiasi täältä :)[/QUOTE]

Hehs. Tämä viestisi kertoi juuri sen, että Mummeliisa ei ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot piristää häntä kertomalla, että hän on kaunis vaikkei sitten olekaan.
 
[QUOTE="Vai niin";25984743]Hehs. Tämä viestisi kertoi juuri sen, että Mummeliisa ei ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot piristää häntä kertomalla, että hän on kaunis vaikkei sitten olekaan.[/QUOTE]

Minä en ole millään mittarilla ulkonäöllisesti kaunis.
(Ellei huoimioida puolisoideni subjektiivista näkökantaa.)

Mutta onko sillä perheen ulkopuolella mitään väliä?
:)
 
Blogi on kyllä niin ihana keksintö, kuka ikinä sen onkaan keksinyt alunperin. Siellä saa avautua ihan täysin ja usein kirjoittaessa ne sekavat tunteet ja fiilikset selviää mukavasti ja lopulta on paljo parempi mieli. Tuntuu kuin avautuisi jollekkin, vaikka käytännössä avautuu kaikille. Siitä vaan tulee hyvä olo. Rauhoittavaa, koska ei siellä mitään liian yksilöllisiä ajatuksia paljasteta, vaan sellaisia, joihin joku muukin voi samaistua. Taino, kuka paljastaa mitäkin, minä omia juttujani. Ehkä välillä siellä saa jonkun kivan kommentinkin ja välillä taas negatiivistä. Tosin niistäkään en välitä, onhan se mukavaa tavallaan, että blogini herättää jonkinlaisia tunteita. Pitäisi vaan jaksaa kuvia lisäillä.
 
[QUOTE="Vai niin";25984743]Hehs. Tämä viestisi kertoi juuri sen, että Mummeliisa ei ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot piristää häntä kertomalla, että hän on kaunis vaikkei sitten olekaan.[/QUOTE]

Minä en ole millään mittarilla ulkonäöllisesti kaunis.
(Ellei huoimioida puolisoideni subjektiivista näkökantaa.)

Mutta onko sillä perheen ulkopuolella mitään väliä?
:)
 
[QUOTE="Vai niin";25984743]Hehs. Tämä viestisi kertoi juuri sen, että Mummeliisa ei ole mielestäsi kaunis, mutta tahdot piristää häntä kertomalla, että hän on kaunis vaikkei sitten olekaan.[/QUOTE]

Minä en ole millään mittarilla ulkonäöllisesti kaunis.
(Ellei huoimioida puolisoideni subjektiivista näkökantaa.)

Mutta onko sillä perheen ulkopuolella mitään väliä?
:)
 
Minä en ole millään mittarilla ulkonäöllisesti kaunis.
(Ellei huoimioida puolisoideni subjektiivista näkökantaa.)

Mutta onko sillä perheen ulkopuolella mitään väliä?
:)
On sulla ainakin kauniit silmät, ja sun joillakin (en muista nimiä) lapsillasi on myös samanlaiset, surumieliset "koiransilmät". :)
Subjektiivisia juttujahan nää tosiaan on, mä olen aina ollut tuollaisten alaspäin menevien silmien suuri fanittaja, mutta joku toinen taas ei tykkää jne.
Suhteellisen turha aihe siis. :D
 
"harmailen"
Mä kirjotan lähes kokonaan yhdestä osasta elämääni, siitä huonosta osasta. luultavasti lukijoille masentavaa luettavaa, mutta mulle purkautumisväline.

http://millimaailma.vuodatus.net/
 
Jalaja
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Laittakaa muitakin juttuja kuin omia tekemiä, tarkoitan että esim. siekin voisit laittaa vaikka jutunpätkiä jyväskylästä. Tai jotain sellaista.Kaupungilta jokunen kiva kuva esim.
Bootylla näytti olevan Puolasta juttuja jos siis tässä sellaisia tarkoitat.
 
"vieras"
En taida blogissa olla kokeillut, mutta muuten kirjoittaessa kyllä. Enkä osaa päättää, kumpi häiritsee enemmän, epätasaiset rivinloput vai epämääräisen kokoiset sanavälit :D. Pitää testailla.
Siinä on tosiaan puolensa:) Riippuu fontistakin aika paljon miltä se näyttää. Ja ne kappaleiden välit, olisi kiva, että ne ovat tasaiset eikä ole tyhjää häntää tekstin lopussa.
 
"Minä"
mustikkametsän tarinoita


Seuraan itse Riepun, Chefin ja As ifin blogeja. Kaikista tykkään omalla tavalla. Riepun kirjoitustyylistä tykkään. Yleensä pidän enemmän ns. kuvablogeista, mutta Riepun kirjoitustyyli ja aiheet on mukavan keveitä. Jaksan lukea loppuun ihan ilman ongelmia :). As ifillä on mukavan kotoisa blogi ja Chefin inspiroiva.

Mummeliisan blogia en saa seurantaan ja sen takia sen lukeminen jää aina vähemmälle. Kuvat on siinä blogissa ihan parhautta.
Innokas ja energinen. Välillä väsähtää pelkästä lukemisesta.
 

Yhteistyössä