Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

Venakko Milanna
Mä en vaan tahdo olla semmonen joka pistää valitsemaan kaverin ja vaimon välillä.. Tai no, "kaverin"... Kun enhän mä tiedä mitä siellä tapahtuu... Mä en voi edes faktana sanoa että se on ihastunut vaikka kaikki merkit siihen viittaa..: /
kiusa sitten takas miestä, käy jonkun toisen miehen kanssa kahville vaikka joka päivää ja muutenkin ole kylmää. Jos hänet oma vaimo ei kiinnosta. Mun mielestä olisi antanut sinulle aika kun toiselle naiselle
 
kiusa sitten takas miestä, käy jonkun toisen miehen kanssa kahville vaikka joka päivää ja muutenkin ole kylmää. Jos hänet oma vaimo ei kiinnosta. Mun mielestä olisi antanut sinulle aika kun toiselle naiselle
No osoittaa se hellyyttä kun panee... Muutoin ei nykyään. Ennen tota kreikkalaista kyllä mikä vielä lisää epäilyksiä... Nyt se on menossa kaikessa rauhassa nukkumaan..
 
"Hello"
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että löytyy "eihän tässä näin pitänyt käydä" -tapauksia. Vaan kävi kumminkin... Mä ymmärrän sen, että johonkin voi ihastua ja jopa rakastua pitkässä(kin) suhteessa, mutta epärehellisyyttä en oikein ymmärrä. Olisi hyvä olla rehellinen tunteistaan itselleen ja toiselle, jotta voitaisiin yhdessä miettiä, miten edetään.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
"Hello"
Vaikka kaiketi toisen pitäisi kyllä ymmärtää sun tunteesi vaikka puheittakin ihan jo siitä, että saa sut itkemään. Haluanko saada itkemään ihmisen jota rakastan...en todellakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="xxx";25946838]No oletko ihastunut tähän kreikkalaisneitoon, ukonrähjä?[/QUOTE]

Kyllä se on, mutta ei kai sitä nyt julkisesti myönnä, koska on vihdoinkin saanut taas tuoretta pimpulaa.
 
"vieras"
kerro miehellesi, että haluat kanssa tavata miehesi kaverin kun tämä on lähdössä kahvittelemaan ja meet mukaan. Siellä paikan päällä kyllä huomaat vaivautuneesta tunnelmasta / iloisesta ja rennosta rupattelusta onko kyseessä molemmin puolinen ihastus vai kaverisuhde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ukonrähjä;25946905:
ensiksi, ikä meni väärin.. en emme siis ole 28v. vaan 30v..
Ai saatanan röllit.
Tein kauheita pohdintoja ja luin oikein ajatuksella ketjua, kunnes se peikko sieltä pomppas. :D 1. kukaan ei mokaa ikää jos alkunumero on vielä täysin eri ja 2. aapee olis puuttunut tuohon ja korjannut virheen tänne heti alkuunsa.

Onneks mää tietäisin hyvinkin mitä tekisin jos olis tuollainen tilanne :D
 
Heridi
Onneks mulla on ihana mies, joka EI tekisi tuollaista.
Ihan sika mies, jumalauta että säälin vaimoa ja lapsia.
naispolisia kavereita saa olla, mutta ei saman paiton alla,niinkuin tässä on jo käynyt eikä idiootti-vaimo sitä tajua!!!
 
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja ukonrähjä;25946808:
mutta kavereita ei ole liikoja ja olen menoni huolehtinut niin että se ei ole pois lapsilta, ei pois puolisolta. muuten tuon ajan istun koneella netissä.
Vaihtoehdot on siis istua koneella kotona tai jutella henkeviä vieraan naisen kanssa ravintolassa? Mikset juo sitä iltateetäsi kotona vaimon kanssa keskustellen vaikka sitten englanniksi? Et keksi vaimo kanssa muuta tekemistä iltaisin kuin istua koneella?
 
Meillä on mun mielestä suhteessa "vapaat kädet", ei siis petämisestä mutta se että saa olla ystäviä ketä vaan kokee itse kivaksi, lomailla voi ilman toista ulkomaillakin, itsenäistä ravintola elämää jne. Ihan normaalia. MUTTA tälläisessä tapauksessa, MINÄ olisin saanut itkupotkuraivarit ihan takuulla ja juteltu oltais aika vakavasti. (olen lukenut nyt vain eka sivun viestejä en tiiä mitä siitä edespäin lukee..

Mut LYHYESTI: Vastaavaan en itse suostuisi vaikka olen kokenut että meillä on vapaata.
 
säpäle harmaana
Miten voi unohtaa ikänsä noin? :LOL: Ja miten tuo miehen sosiaalinen elämä nyt sitten menikään. Eli käykö hän muutenkin kahvilla ja baareissa vai ei? Ja jos niitä kavereita ei liiemmin ole, miten nyt on löytänyt näin helposti hyvän kaverin ja haluaa tutustua, vaikka tämä kaveri lähtee viikon päästä pois. Siis jos tässä nyt oli takana se, että haluaa elämäänsä kavereita, niin miten parin viikon kahvittelut kreikkalaisen tytön kanssa edesauttaa tätä tilannetta, noin niin kuin pidemmällä tähtäimellä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;25947330:
Miten voi unohtaa ikänsä noin? :LOL: Ja miten tuo miehen sosiaalinen elämä nyt sitten menikään. Eli käykö hän muutenkin kahvilla ja baareissa vai ei? Ja jos niitä kavereita ei liiemmin ole, miten nyt on löytänyt näin helposti hyvän kaverin ja haluaa tutustua, vaikka tämä kaveri lähtee viikon päästä pois. Siis jos tässä nyt oli takana se, että haluaa elämäänsä kavereita, niin miten parin viikon kahvittelut kreikkalaisen tytön kanssa edesauttaa tätä tilannetta, noin niin kuin pidemmällä tähtäimellä.
Facebook on keksity, valitettavasti tuo juttu kaverien kanssa lomasta taitaa olla liian läpinäkyvää tämän jälkeen.
 
ääliö mies! kaveri vois käyvä kotona kahvilla, ei tarvis kahvilaan asti mennä, ellei ois mielessä muutaki ku tuliaisista puhumista.. pyh! kohta se anelee anteeks i antoa ku meni suhaseen sitä...

ja ei hyväksyis että sulla ois mies puolinen keveri.. haiskahtaako??
 
turpa kiinni akat!
Parisuhdeoppaasta nousi kohu: "Hakkaa vaimoa kepillä tai vedä korvista"
Sunnuntai 25.3.2012 klo 02.56
Muslimeille suunnattu avioliitto-opas raivostuttaa Kanadassa.



Muslimeille suunnattu avioliitto-opas suututti myös Kanadan maltilliset islamilaiset. (COLOURBOX)A Gift For Muslim Couple (Lahja muslimipareille) -kirjassa neuvotaan muun muassa, että aviomiehet voivat piiskata vaimojaan tai vetää heitä korvista.

Daily Mail -lehden mukaan 160-sivuista kirjaa mainostetaan vastanaineille tai muutaman vuoden aviossa olleille pareille suunnattuna oppaana. Sen takakannessa kerrotaan teoksen käsittelevän avioliittoa, sen sudenkuoppia sekä avioerojen syitä. Takakansitekstissä kirjan mainostetaan myös opastavan, kuinka liitto onnistuu.

Itse kirjan sävy on toinen.

- Aviomiehen tulisi kohdella vaimoaan ystävällisyydellä ja rakkaudella, vaikka hän välillä olisikin typerä ja hidas, sen sivuilla neuvotaan.

Väkivalta sallitaan

Kuitenkin jo avaussivuilla kerrotaan myös, että aviomiehen voi olla tarpeellista rajoittaa vaimoaan väkivalloin tai jopa uhata häntä. Miehen vallassa on muun muassa määrätä, saako vaimo poistua kotoa ilman hänen lupaansa. Miehellä on oppaan mukaan myös lupa kurittaa vaimoa fyysisesti, ja olla antamatta tälle rahaa.

Kirjan mukaan vaimoa saa lyödä kädellä tai kepillä, tai vetää korvista. Teos kuitenkin varoittaa, ettei vaimoja saisi hakata kohtuuttoman paljoa.

Vaimon on oppaan mukaan täytettävä miehen toiveet,. Lisäksi hän ei saa näyttäytyä suttuisena, vaan naisen tulee kaunistautua puolisoaan varten.

Kirjasta nousi kohu, kun se tuli myyntiin kanadalaisessa kirjakaupassa. Teos on myyty sieltä loppuun, mutta sitä on yhä saatavilla islamilaisissa verkkokaupoissa. Monet maltilliset muslimitkin ovat arvostelleet Maulavi Ashraf Ali Thanvin kirjoittamaa opasta. Esimerkiksi kanadalainen muslimipoliitikko Tarek Fatah vaatii, että kirja vedetään kokonaan pois myynnistä.

- En sanoisi, että teos on viharikos, mutta se kannustaa miehiä hakkaamaan naisia, hän kuvailee Toronto Sun -lehdessä.

IL
 
"vieras"
Parisuhdeoppaasta nousi kohu: "Hakkaa vaimoa kepillä tai vedä korvista"
Sunnuntai 25.3.2012 klo 02.56
Muslimeille suunnattu avioliitto-opas raivostuttaa Kanadassa.



Muslimeille suunnattu avioliitto-opas suututti myös Kanadan maltilliset islamilaiset. (COLOURBOX)A Gift For Muslim Couple (Lahja muslimipareille) -kirjassa neuvotaan muun muassa, että aviomiehet voivat piiskata vaimojaan tai vetää heitä korvista.

Daily Mail -lehden mukaan 160-sivuista kirjaa mainostetaan vastanaineille tai muutaman vuoden aviossa olleille pareille suunnattuna oppaana. Sen takakannessa kerrotaan teoksen käsittelevän avioliittoa, sen sudenkuoppia sekä avioerojen syitä. Takakansitekstissä kirjan mainostetaan myös opastavan, kuinka liitto onnistuu.

Itse kirjan sävy on toinen.

- Aviomiehen tulisi kohdella vaimoaan ystävällisyydellä ja rakkaudella, vaikka hän välillä olisikin typerä ja hidas, sen sivuilla neuvotaan.

Väkivalta sallitaan

Kuitenkin jo avaussivuilla kerrotaan myös, että aviomiehen voi olla tarpeellista rajoittaa vaimoaan väkivalloin tai jopa uhata häntä. Miehen vallassa on muun muassa määrätä, saako vaimo poistua kotoa ilman hänen lupaansa. Miehellä on oppaan mukaan myös lupa kurittaa vaimoa fyysisesti, ja olla antamatta tälle rahaa.

Kirjan mukaan vaimoa saa lyödä kädellä tai kepillä, tai vetää korvista. Teos kuitenkin varoittaa, ettei vaimoja saisi hakata kohtuuttoman paljoa.

Vaimon on oppaan mukaan täytettävä miehen toiveet,. Lisäksi hän ei saa näyttäytyä suttuisena, vaan naisen tulee kaunistautua puolisoaan varten.

Kirjasta nousi kohu, kun se tuli myyntiin kanadalaisessa kirjakaupassa. Teos on myyty sieltä loppuun, mutta sitä on yhä saatavilla islamilaisissa verkkokaupoissa. Monet maltilliset muslimitkin ovat arvostelleet Maulavi Ashraf Ali Thanvin kirjoittamaa opasta. Esimerkiksi kanadalainen muslimipoliitikko Tarek Fatah vaatii, että kirja vedetään kokonaan pois myynnistä.

- En sanoisi, että teos on viharikos, mutta se kannustaa miehiä hakkaamaan naisia, hän kuvailee Toronto Sun -lehdessä.

IL
Mitähän tällä on tekemistä tämän jutun kanssa, mistä tässä on keskusteltu monta sivua?
 
turpa kiinni akat!
[QUOTE="vieras";25947507]Mitähän tällä on tekemistä tämän jutun kanssa, mistä tässä on keskusteltu monta sivua?[/QUOTE]

No sitä tekemistä, että mies on aina oikeassa ja nainen väärässä jos on eri mieltä miehen kanssa. Eli turpa kiinni akat tai tulee kepistä!
 
"vieras"
No sitä tekemistä, että mies on aina oikeassa ja nainen väärässä jos on eri mieltä miehen kanssa. Eli turpa kiinni akat tai tulee kepistä!
Kuten varmasti jo keskustelusta ymmärrät, täällä ei ole muita muslimeja keskustelemassa kuin sinä. Suomessa valtauskonto on ev.lut ja uskon että keskustelijoista valtaosa on sen uskontokunnan edustaja, eikä ole pätkääkään kiinnostunut mitä muslimit tekisivät vastaavassa tilanteessa.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";25946319]Taloudellisessa ahdingossa olevat kreikkalaistytsyt etsivät elättäjiä joka puolelta Eurooppaa...[/QUOTE]

Heh, ei muuten mennyt montaa minuuttia kun ilmaantui näkemys, että ulkomaalainen nainen on vain rahasta suomalaisen miehen kanssa... ;)
 
"vieras"
Hyvä Trolli! :) Sä oot selvästi edelläkävijä. Meillä on kans miehen kanssa semmoinen sopimus että asutaan samassa osoitteessa ja maksetaan kaikki puoliksi,mutta tavallaan ollaan sinkkuja kuitenkin :) Ei tarvitse ilmoittaa menoista tai tulemisista,paitsi tietysti sillon jos menee päällekäin ja ei saada lapsenvahtia. Harvoin me ollaan viikonloppuja samassa paikassa,mä olin kuukausi sitten Madeiralla ja mies oli samaan aikaan viikon Norjassa kalareissulla. Mun mielestä toista ei voi sitoa. Molemmille se on omyös ihan ok jos harrastaan seksiä muiden kanssa,se on kuitenkin vain seksiä. Kotiin ei kuitenkaan tuoda,ellei se ole joku yhteinen kaveri joka kiinnostaa molempia ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25947548]Kuten varmasti jo keskustelusta ymmärrät, täällä ei ole muita muslimeja keskustelemassa kuin sinä. Suomessa valtauskonto on ev.lut ja uskon että keskustelijoista valtaosa on sen uskontokunnan edustaja, eikä ole pätkääkään kiinnostunut mitä muslimit tekisivät vastaavassa tilanteessa.[/QUOTE]

Palstalaisista aika moni on muslimin vaimo. Ei kyllä käy kateeksi moinen kohtalo...
 

Yhteistyössä