Ruokahaaste vol. 25

• Viestiketjun aloittaja Sateenkaaren väärässä päässä
  • Ensimmäinen viesti
Sateenkaaren väärässä päässä
Kerro Keittiönoita pojalle, että ole hyvä vaan! Meilläkin jumittui italialainen vaihde silmään, tänään pasta bolognesea ja huomenna suppisrisottoa. Sitten päästäänkin suomalaiseen ruokaan, kun anoppi ihan tavallista suomalaista ruokaa kuitenkin toivoo.

"Olen tatuoitu jätkä!"
Alkosta saa valita alle 7 eskon nuita rapoja.

Kävin yhdessä naapurikunnan kaupas ja siä lihatiskillä sanottiin, että potka menee enää lähinnä teollisuuteen, että sitä myydä kaupas. Eli ostin sitte kilon palan porsaan uunilihaa joka makso vain 3,20€. Eli mun ruoka on muunneltu alkuperääsestä ohjeesta, mutta ei voi mitään.

Sitte kävin kotipaikkakunnalla S-Marketis toteamas, ettei oo alkoholitonta valkoviiniä eikä sitä ollu alkoskaan. Että ei tämä yhtää vaikiaa oo. :LOL: Pitää huomenna viä käydä K-Kaupas jos siä olis. Jos ei oo niin, sitte ei laiteta. En mä rupia ostamaan vähillä rahoollani valkoviiniä alkosta yhden ruuan takia.

Muuten kyllä löytyi kaupasta mitä piti, ettei ollu paprikat, varsisellerit, porkkanat yms. loppu. :D
Olen tatuoitu jätkä!

Pizzaa olis sitten tarjolla:

pohja:

1,5dl vettä
20g hiiivaa
1/2 tl suolaa
2rkl öljyä
3 1/2-4dl jauhoja.

Anna kohota noin 30min. Valmistele sillä aikaa täytteet.

Mulla tuossa pizzassa on valkosipulitomaattimurskaa, paistettua ja maustettua jauhelihaa, kinkkua ja valkosipuli&yrtti -maustettuja fetajuuston paloja. Sekä juustoraastetta.

Paistetaan 250astetta ja noin 15 min.

Scarlett harmaana
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25937436]Voisithan sitten valita vähän paremmin lompakolle sopivan reseptin?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Oo ny vain hiljaa ja anna muiden tehdä mitä haluaa!!! Tuosta ruuasta on netis monta eri versiota eikä kaikis oo valkoviiniä vaan on valkoviinietikkaa ja sitä mä ostin.

Ny keskity siihen omaan sapuskaas.

Scarlett harmaana
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25937583]sitten oon ymmärtänyt sun viestit väärin : /
Hyvää päivän jatkoa vaan sullekkin =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Niin mä kyllä kirjootin heti, että teen ruuan ilman valkkaria jos sitä alkoholitonta ei löydy... Että mikä se ongelma on tuos kohtaa?

[QUOTE="vieras";25942347]eikö kukaan muu oo huomannu että vasta haravan osallistuttua ketjuun on tämä menny jankkaamiseksi ja huonoksi koko ketju[/QUOTE]
Tämä huvitti mua jo silloon ku oli se nakki ollu haasteena. Meni muka heti ketju pilalle. Hassua vain kun se ei kuitenkaa ollu eka kerta ku olin mukana. :whistle: Onko tuo jatkuva mun kimppuun hyökkiminen jotenkin asiallista?

Minni harmaana
Täähän onkin mukava ketju!
Olen aina ohittanut nää aloitukset, mutta nyt ajan kulukseni avasin. Itse en nääs osaa tehdä mitään erikoisempia ruokia, mutta peruspöperöt onnistuu mielestäni hyvinkin :)

Ainoo, mikä tän ketjun mun mielestä on pilannut, on harmaana päätään aukovat ja (muiden puolesta? vai ovatko itse harmaina haukkumassa toisiaan?) riitaa haastavat? Edelleen, parhaiten asian sais ratkaistua sillä, että tähän osallistuis vaan rekisteröityneet käyttäjät.

• Tykkää
Reactions: päätön
"Olen tatuoitu jätkä"
jättää nuo muut vaan omaan arvoonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25942424:
Ainoo, mikä tän ketjun mun mielestä on pilannut, on harmaana päätään aukovat ja (muiden puolesta? vai ovatko itse harmaina haukkumassa toisiaan?) riitaa haastavat? Edelleen, parhaiten asian sais ratkaistua sillä, että tähän osallistuis vaan rekisteröityneet käyttäjät.
Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä