Kävin kirpparilla

Romurolle
Metallipurkit on kyllä kivoja. Mulla on heikkoutena metallitarjottimet. Mutta kun niitä ei tarvitse loputtomia määriä, vaikka niissä olisi kuinka hauskoja 60-luvun tupakkamainoksia!

Jos kirpparilta menee oikein etsimällä etsimään jotain tai on muuten vaan sellainen olo että haluaa ostaa jotain kivaa niin ei taatusti löydä mitään.
Mutta jos menee jo valmiiksi vähän pessimistinä niin tekee ihan parhaita löytöjä :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Meillä on kaikilla lapsilla vaatteet pääsääntösesti kirpparilta, samoin mulla. Laadukkaita, hyviä vaatteita.
Vauvoille löytyy joitakin ihan kivojakin, mutta isommille - varsinkin pojille - tarjolla on pääasiassa niin kuluneita ja virttyneitä rytkyjä, että sellaisia en suostu lapselleni pukemaan. Joskus onneksi eteen tulee jotakin ostamisen arvoista, niin kuin nyt tuo huppari.

Vauvoille löytyy joitakin ihan kivojakin, mutta isommille - varsinkin pojille - tarjolla on pääasiassa niin kuluneita ja virttyneitä rytkyjä, että sellaisia en suostu lapselleni pukemaan. Joskus onneksi eteen tulee jotakin ostamisen arvoista, niin kuin nyt tuo huppari.
Jepjep, leikki-ikäisille pojille tarjonta on kyllä aika minimaalista. Mutta kun tuota rymyämistä katsoo niin ihan ymmärrettävää, eipä noista kuteista paljoa jää kierrätettävää :D
130 cm ylöspäin taas alkaakin löytyä hyvää ja ehjää hupparia ja farkkua (jos vaan sit enää kirppisvaate kelpaa...)

"mama"
Mäkin kävin tänään ja tein taas kivoja löytöjä :) mm. 2 barbapapa dvd:tä, hinta 2,50/kpl :) Oon niitä metsästänyt huutiksesta, mutta siellä hinta on noussut lähemmäs 20 euroa per levy, niin en ole raaskinut ostaa.

"Tanjuska"
Mä olin kans niiiin iloinen viimeksi keskiviikkona kun kävin Minipoppoossa ja löysin pojalle uudet tähti Jonathanin välikausihanskat 3 eurolla ja Lassie supratech ja tähti Jonathanin keväthousut uusina 5 euroa/kpl, laputkin oli kiinni. Ja toi uutta vastaavat hupparin ja t-paidan. Tosi harvoin tuolle 3v:lle löytää nykyään siistiä/nukatonta/tahratonta vaatetta.

"essi"
Saanko kysyä mitä hupparisa maksoit? Mulla on tässä hinnoittelut meneillään, ja olen laittanut siistien vetoketjullisten huppareiden hinnaksi 3-5 euroa, vähän kuosista / iästä riippuen.

[QUOTE="essi";25939722]Saanko kysyä mitä hupparisa maksoit? Mulla on tässä hinnoittelut meneillään, ja olen laittanut siistien vetoketjullisten huppareiden hinnaksi 3-5 euroa, vähän kuosista / iästä riippuen.[/QUOTE]

2 euroa.

Mä en oikein löydä projektiini kivoja kahvikuppeja - halvalla. Tai no jotain valkoisia löysin ja ostinkin (50sent-1.5ekpl), mutta kivoja kukkakuppeja on toosi vaikea löytää. Enkä edes tähän projektiin etsi vanhaa Arabiaa. Muutama kierros kirpparilla on taas saanut mun kauhistelemaan hintatasoa ja sitä roskaa mitä kirpparille raahataan. Toki joku saattaa niitäkin hakea, mutta jotenkin tuntuivat että noi roinat on tuolla kerrasta toiseen. Kahvikupit (ainakin osa) olivat kai tuolla useamman kuukauden (mutta taisi sentään hintakin laskea...).

Mutta täytyy hehkuttaa 10euron akvaariota. Se oli hyvä löytö.

yök kirppikille
Mä en ikinä voisi käyttää kenenkään vanhaa vaatetta tai että laittaisin lapselleni kenenkään toisen vanhoja vaattetia. Jokaisella on oikeus omiin vaatteisiinsa. ja miten voitte säilyttää jotain tavaroita jossain vanhoissa purkeissa. Ikinä ei tiedä mitä niisssä on ollu, yöööökkkk
Kirppisvaatteetkin haisee jo niiin pahalta( ystävä esitteli joskus kirppis "löytöjään),et en voisi koko kt mennä sisälle.
En siis ole ikinä käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja yök kirppikille;25940580:
Mä en ikinä voisi käyttää kenenkään vanhaa vaatetta tai että laittaisin lapselleni kenenkään toisen vanhoja vaattetia. Jokaisella on oikeus omiin vaatteisiinsa. ja miten voitte säilyttää jotain tavaroita jossain vanhoissa purkeissa. Ikinä ei tiedä mitä niisssä on ollu, yöööökkkk
Kirppisvaatteetkin haisee jo niiin pahalta( ystävä esitteli joskus kirppis "löytöjään),et en voisi koko kt mennä sisälle.
No, meillä on pesukone jolla vaatteet voi pestä - ja kyllä ne purkitkin puhtaaksi saa, usko tai älä :D.

tota
Saanko kysyä mihin sää laitat lastesi pienet vaatteet?

Miten sä voit syödä kaverilla tai ravintolassa? Nekin astiat ovat käytettyjä? Ethän asu vuokralla asunnossa, jossa joku muu on käyttänyt aikaisemmin vessanpönttöä.

Mutta joo - kirpparilla voi olla oikeasti oksettavaa tavaraa ja siellä minustakin haisee usein pahalle. Se kuitenkaan ei poista sitä faktaa, että välillä sieltä tekee löytöjä...

Yhteistyössä