Kävin kirpparilla

yök kirppikille
Miten sä voit syödä kaverilla tai ravintolassa? Nekin astiat ovat käytettyjä? Ethän asu vuokralla asunnossa, jossa joku muu on käyttänyt aikaisemmin vessanpönttöä.

Mutta joo - kirpparilla voi olla oikeasti oksettavaa tavaraa ja siellä minustakin haisee usein pahalle. Se kuitenkaan ei poista sitä faktaa, että välillä sieltä tekee löytöjä...
Ravintoloissa en syö ollenkaan ja kaverilla kähvilla käynti on ihan eri asia. Heilläkään ei menaan ole kirppisastioita.
Mut enenmmän mua häiritsee ja kuvottaa ne vaatteet

Alkuperäinen kirjoittaja yök kirppikille;25940749:
Ravintoloissa en syö ollenkaan ja kaverilla kähvilla käynti on ihan eri asia. Heilläkään ei menaan ole kirppisastioita.
Kirppisastia on jonkin toisen käyttämä - miten se eroaa siitä, että kaverisi on käyttänyt niitä asioita? Käytetty mikä käytetty.

"virtahepo"
Alkuperäinen kirjoittaja yök kirppikille;25940749:
Eli muuttuvatko sinun UFFille viemäsi vaatteet kuvottaviksi ja haiseviksi?

armiina
Alkuperäinen kirjoittaja yök kirppikille;25940580:
Jokaisella on oikeus omiin vaatteisiinsa.
Päivän paras :LOL:

Ihan ikiomia vaatteita nuo kirppislöydöt minulle on. :D
Olen ne maksanut ja näin omakseni saanut. Ja on minulla kaupankin vaatteita (joita niitäkin sovittelee muut ihmiset), ihan ikiomia nekin. Ja siskolta ja kavereilta lainaan vaatteita, jos tulee tarve. Ne ei ole omia.

Viimeksi löysin itse miehelle satapros kashmiria olevan käyttämättömän harmaan v-kaula-aukkoisen neulepaidan 18 eurolla, laputkin vielä kiinni. Näytti alkuperäinen hinta olleen yli viisi kymppiä, mielelläni maksoin tuosta.

Yleensä en noita hintoja maksa, kirppiksissä on ihanaa se, että saa persoonallisia, omanäköisiä vaatteita ja halvalla. Sulo Vilen kuittaa.

yök kirppikille
[QUOTE="virtahepo";25940804]Eli muuttuvatko sinun UFFille viemäsi vaatteet kuvottaviksi ja haiseviksi?[/QUOTE]

Kyllä. Mieti hieman kun ne on siellä kontissa ties kuinka akuan niin alkaa haisee ja ovat tunkkaisia. Et voi kyllä väittää vastaan. Johan maalaisjärki sanoo tuolalisen :)
Ja kyse oli siitä,että minä en voisi käyttää niitä,mutta se ei estä minua antamasta vaateita niille ketkä niitä halajaa

yök
Päivän paras :LOL:

Ihan ikiomia vaatteita nuo kirppislöydöt minulle on. :D
Olen ne maksanut ja näin omakseni saanut. Ja on minulla kaupankin vaatteita (joita niitäkin sovittelee muut ihmiset), ihan ikiomia nekin. Ja siskolta ja kavereilta lainaan vaatteita, jos tulee tarve. Ne ei ole omia.

Viimeksi löysin itse miehelle satapros kashmiria olevan käyttämättömän harmaan v-kaula-aukkoisen neulepaidan 18 eurolla, laputkin vielä kiinni. Näytti alkuperäinen hinta olleen yli viisi kymppiä, mielelläni maksoin tuosta.

Yleensä en noita hintoja maksa, kirppiksissä on ihanaa se, että saa persoonallisia, omanäköisiä vaatteita ja halvalla. Sulo Vilen kuittaa.
No ei kirppisvaatteita voi verrata mitenkään kaupasta ostettuihin uusiin vaatteisiin. Ne on käytettyjä ja ne on ollut jonkun muun vaatteita eli ei ole ns ikiomia vaan toiselta "perittyjä"
Ihan sama kuin syöttäisit toisen lapsen ruuan jämät toiselle lapselle ku ei ole kaikkia ruokia jaksanut syödä. Teet varmaa näin. Olet oksettava

armiina
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25941034:
No ei kirppisvaatteita voi verrata mitenkään kaupasta ostettuihin uusiin vaatteisiin. Ne on käytettyjä ja ne on ollut jonkun muun vaatteita eli ei ole ns ikiomia vaan toiselta "perittyjä"
Ihan sama kuin syöttäisit toisen lapsen ruuan jämät toiselle lapselle ku ei ole kaikkia ruokia jaksanut syödä. Teet varmaa näin. Olet oksettava
:LOL:

Iholleni sopii paremmin useampaan kertaan pestyt, pehmeiksi kuluneet vaatteet, kuin kaupan tönköksi käsitellyt kemialliset pommit, jotka on uudenkarheita vielä pitkään pesujen jälkeenkin. Varaa kun ei ole ostaa mittatilaustyönä tehtyjä vaatteita aidoista luonnonmateriaaleista.

Minusta on ihanaa, kun vaatteilla on tarina ja menneisyys, samoin tavaroilla. (Alusvaatteet ja uimapuvut ostan uusina, muissa kelpaa käytettykin.)

Voi mikä nautinto on katsoa tuotakin pikkuista punaista valurautapataa, jossa säilytän reseptikortteja ja miettiä, kuka sitäkin on pyöritellyt käsissään, tehnyt sillä ruokaa, kenelle ja milloin. <3

Alkuperäinen kirjoittaja yök kirppikille;25940580:
Mä en ikinä voisi käyttää kenenkään vanhaa vaatetta tai että laittaisin lapselleni kenenkään toisen vanhoja vaattetia. Jokaisella on oikeus omiin vaatteisiinsa. ja miten voitte säilyttää jotain tavaroita jossain vanhoissa purkeissa. Ikinä ei tiedä mitä niisssä on ollu, yöööökkkk
Kirppisvaatteetkin haisee jo niiin pahalta( ystävä esitteli joskus kirppis "löytöjään),et en voisi koko kt mennä sisälle.
En siis ole ikinä käynyt.
Et kai ikinä vain muuta KÄYTETTYYN asuntoon?? Mikä ihmeen hienohelmapissis oikein olet:O Tosi sääli jos lapsiisi tuon ajattelutavan istutat.

Yhteistyössä