No se on ihan ymmärrettävää ja kuuluu asiaan Onnittelut isoille siskoillekin!mustasukkaisuus on nyt päällä näkyy selvästi
No se on ihan ymmärrettävää ja kuuluu asiaan Onnittelut isoille siskoillekin!mustasukkaisuus on nyt päällä näkyy selvästi
mä oon -75 ja juurikin pyöräytin vauvelin enkä missään nimessä koe itseäni vanhaksi :snotty: tosin,vauva ei meille enää tule :xmas:Noin vanhoilla päivillä? Mä 78 ja ei tulisi enää mieleenkään!
Noo nyt vaan mahdollisimman paljon tytöille huomiota,kun vauvalta ehtii ja tyttöjä mukaan vauvan hoitoon sen verran,kuin tahtovat..mustasukkaisuus on nyt päällä näkyy selvästi
Helppohan se puhua ja ihastella vauvoja kun itse ei niitä hoida (kuten ei miehesikön joka ei ole koskaan kotona)Ei muuta kun tekemään taas. Mun miehellä on taas vauvakuume, kysyi jo, milloin tehdään seuraava ainakin kokoajan vaan vauvoista puhuu
Helppohan se puhua ja ihastella vauvoja kun itse ei niitä hoida (kuten ei miehesikään joka ei ole koskaan kotona)Ei muuta kun tekemään taas. Mun miehellä on taas vauvakuume, kysyi jo, milloin tehdään seuraava ainakin kokoajan vaan vauvoista puhuu
Voi että kun on aivan IHANA! Taitaa pojulle tulla samanlainen tukka kuin äidillään ja sisarillaan.niin ja kerron taas synnytys mittoja
4510g
55cm
38cm pipo
ja 10 pistettä sai
Bret Bentley Lee
Aijaa.com - 9836806
En mä ihan tosissani ollut. Ikä on vain numeroita. Musta vaan tullut niin mukavuudenhaluinen että kolme riittää mulle. =)mä oon -75 ja juurikin pyöräytin vauvelin enkä missään nimessä koe itseäni vanhaksi :snotty: tosin,vauva ei meille enää tule :xmas:
Venakkokin näyttää hyvältä, jos itse on ollut ala-asteella ja siitäkin ylöspäin luokan rumin tyttö.Voi, kun on ihana vauveli :heart:
On todella, olen aivan samaa mieltä!Jotkut ihmiset on niin sairaita Henkisesti imbesillejä.
AP:lle onnea suloisesta vauvasta!