KAtoin kans samaaSöpö vauva <3 Nyt ihan pakko vähän vinoilla, mutta ei tainut vielä tuossa kuvassa olla niitä minimekkoja, joita täällä kerroit tilaavasi noin viikko ennen synnytystä
Mulla on nuorin lapsi 3v niin ei hänkään nyt kauhean vanha ole. Toisaalta mulla on nuori kumppani jolla olisi haluja pienoisen suhteenNoin vanhoilla päivillä? Mä 78 ja ei tulisi enää mieleenkään!
Ei muuta kun tekemään taas. Mun miehellä on taas vauvakuume, kysyi jo, milloin tehdään seuraava ainakin kokoajan vaan vauvoista puhuuMulla on nuorin lapsi 3v niin ei hänkään nyt kauhean vanha ole. Toisaalta mulla on nuori kumppani jolla olisi haluja pienoisen suhteen
Ok. Me taas odotetaan kuin kuuta nousevaa että kymmenisen vuotta menisi. Sitten ollaan velattomia ja kolme lasta aikuisia, otetaan virkavapaata ja lähdetään vuodeksi vaikka Afrikkaan paijaamaan norsuja.Mulla on nuorin lapsi 3v niin ei hänkään nyt kauhean vanha ole. Toisaalta mulla on nuori kumppani jolla olisi haluja pienoisen suhteen
jos olisit varpoja vielä nähnyt hirveän pitkiäAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25933237:Suloinen!
On pojalla pitkät sormet...tulisikohan pianisti.
Ja valtavasti hiuksia..mutta eikös sitä sanota,että mitä enemmän närästää odotusaikana,sitä enemmän on hiuksiakin vauvalla?
mustasukkaisuus on nyt päällä näkyy selvästiVoi ihanuus :heart:
Mitä tytöt tykkää pikku-veikasta?