Heinäkuun viimeisinä päivinä aloitin. Pudotin parissa kuukaudessa 10 kg, sitten pidin "ylläpitoa" muutaman kuukauden, kun ei painonpudotus jaksanut innostaa. Tänä aikana paino putosi 2-3 kiloa. Joulukuussa söin mitä halusin, koska ajattelin että tarvitsen irtaantumisen tästä painopudotusasiassa. Kiloja tuli 2,9 takaisin...nesteitä toki suurin osa, mutta silti.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25929225:onnea, kauanko meni. itsellä urakka vasta alussa. -4,2 oli aamulla lähtenyt kahdessa
viikossa
Elämäntapa muutoksella,eli ruoka-annosten pienennyksellä,liikunnan lisäämisellä ja stressittömällä asenteella painon pudotukseen tuntuis tulevan parhaat ja kestävimmät tulokset..Siitä ruokapuolesta tuohon jo rustasinkin
Noin kuukausi sitten otin lisäksi myös liikunnan. Käyn aerobisella lenkillä tai poljen crosstreinerillä 3-5 kertaa viikossa ja lisäksi käyn salilla 3 kertaa viikossa.
Kahvakuulailuakin kävin kokeilemassa, mutta nyt tuli toinen harrastus siihen päälle, joten sitä en pääsekään aloittamaan. Mutta kotona meinaan kuulan kanssa huhkia
Mä en osaa vastata tähän. Mä kun en tiedä mikä mun vaatekokoni isoimmillaan oli. Sattuneesta syystä käytin vain sellaisia housuja jotka venyi ja paukkui joka suuntaan.Onnea:flower:Kuinka paljon tippui vaatekoko?
kiitos. olen joskus tiputtanut 20 kiloa kolmessa kuukaudessa. nyt ajattelin mennä vähä rauhallisemmin, tai niin, että ei pääsis stressiä syntymään ja sitten kaatus koko laihdutusHeinäkuun viimeisinä päivinä aloitin. Pudotin parissa kuukaudessa 10 kg, sitten pidin "ylläpitoa" muutaman kuukauden, kun ei painonpudotus jaksanut innostaa. Tänä aikana paino putosi 2-3 kiloa. Joulukuussa söin mitä halusin, koska ajattelin että tarvitsen irtaantumisen tästä painopudotusasiassa. Kiloja tuli 2,9 takaisin...nesteitä toki suurin osa, mutta silti.
Tammikuussa aloittelin uudelleen ja tämän vuoden puolella on pudonnut sen 10 kg. Jos olisin pudottanut yhtäjaksoisesti, olisi aikaa kulunut kaiketi 5kk. Mutta olen siis pudotellut välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Nyt meinaan kuitenkin pudottaa kaikki loput pois kerralla
Onnea hyvästä aloituksesta!
Wau! Tämä jos jokin on sitten jo melkosen huima saavutusEikö ole mahtava tunne! Onnea tuhennesti!
Mä oon laihtunut 42kg, tai no 40kg nyt kun kaksi kiloa tuli takaisin. Vielä matkaa lopulliseen tavoitteeseen 15-20kg mutta alan olla jo aikas tyytyväinen olooni.
Mua itseasiassa vähän harmittaa, kun en osaa sanoa muille mitään sellaista, jonka avulla saisin muille tsempin päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25929287:onnea, hienoa!!! :flower: :heart:
oisko sulla lähettää mullekin sitä selkärankaa? :snotty:
Ehkä tuo "vain harva" on kuitenkin vähän liioitteua. Toki moni lihoo takaisin, mutta kyllä mun tuntemistani ihmisistä suurin osa on edelleen siellä painossa mihin ovat itsensä aikoinaan dietanneet.Alkuperäinen kirjoittaja -18 kg täällä;25929325:Kukaan tuskin toivoo Chefille mitään repsahduksia mutta se on tutkittu juttu että vain harva pysyy saavutetussa painossa.
Itse olen kyllä pysynyt jo kaksi vuotta mutta viime kesänä meinasi käydä huonosti kesäherkkujen ja liikkumattomuuden yhdistelmällä. Pääsin kuitenkin takaisin raiteille nopeasti
niinpä..ja luulisi että osaisi itsekin laihduttaa kun on jo. vieläkin pitäisi 10-15kg saada pois mutta kun tuntuu ettei osaa enää. tietää mitä pitäisi tehdä mutta mutta...jonkinsortin väsymys ollut jo monta kk. taisin jossain vaiheessa olla liian tyytyväinen itteeni. nyt kun on tottunut tähän kroppaan niin ei oo enää. : /Mua itseasiassa vähän harmittaa, kun en osaa sanoa muille mitään sellaista, jonka avulla saisin muille tsempin päälle.
Mä olen sen miljoona kertaa pudottanut painoa...tai siis mukapudottanut. Aina olen epäonnistunut. Nyt onnistuin, enkä osaa sanoa että miksi. En tiedä mikä on toisin. Jos tietäisin, kertoisin sen teillekin
Hyvä suunnitelmaAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25929326:kiitos. olen joskus tiputtanut 20 kiloa kolmessa kuukaudessa. nyt ajattelin mennä vähä rauhallisemmin, tai niin, että ei pääsis stressiä syntymään ja sitten kaatus koko laihdutus
Mäkin olen koittanut koko ajan ajatella, että vaikka mä nyt jo näytän melko kivalta, niin en kuitenkaan ole vielä siinä määrin tyytyväinen, että tähän kannattaisi lopettaa. Nyt kannattaa painaa loppuun saakka, jotta saavutan sen ulkonäön minkä haluankin. Sitten voi ottaa rennomminAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;25929391:niinpä..ja luulisi että osaisi itsekin laihduttaa kun on jo. vieläkin pitäisi 10-15kg saada pois mutta kun tuntuu ettei osaa enää. tietää mitä pitäisi tehdä mutta mutta...jonkinsortin väsymys ollut jo monta kk. taisin jossain vaiheessa olla liian tyytyväinen itteeni. nyt kun on tottunut tähän kroppaan niin ei oo enää. : /
tuolloin mä todella laihdutin. nyt tein elämäntaparemontin. ja uskon, että lopussa kiitos seisoo. jos vähä hitaammin, mutta kuitenkinHyvä suunnitelma
20 kg 3 kuukaudessa on melkosen suuri määrä...ellei sitten ole sairaaloisen lihava...siis meinaan näitä jenkkilaihdutussarjoissa olevia ihmisiä.
Kiva kuulla, jos olen saanut jollekulle tsemppiä päälleChef kyllä sinä olet saanut ainakin minulle tsempin päälle jutuillasi. Neljä vuotta myös yrittänyt saada painoa alemmas, onnistumatta siinä. Nyt tammikuussa lähtöpaino 72.2 ja paino tällä hetkellä 65.8 ja pituutta löytyy 163. Olen siis harmaana seurannut tammikuusta asti painonpudotustasi. Minulle on ollut tärkeää lukea juttujasi ja siitä olen saanut tämän tsempin päälle.
Kunpa itsekin kuuluisin niihin, jotka jaksaa tehdä jotakin pitkäjänteisesti. Tai ehkä mä jo nykyään kuulun. Ainakin vähän. Mä olen ollut kohta jo 3 kk dietillä...eikä loppua näy. Melko hyvä saavutus multaAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25929476:tuolloin mä todella laihdutin. nyt tein elämäntaparemontin. ja uskon, että lopussa kiitos seisoo. jos vähä hitaammin, mutta kuitenkin
Mä olen just tuollainen samanlainen alapainoitteinen (160cm ja 85kg).Mä olen läskeineni hyvin alapainotteinen (maha, takapuoli, reidet) joten housukoko oli melkoisen suuri...oiskohan sitten ollut 44-46 :ashamed: