Miksi naisten on niin vaikeaa uskoa, että joku ylipainoinen nainen on todellakin miesten mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
"Paola"
Jatkan ajatusta senverran, että kuinkahan moni ottaisi sen spurgun jos vaihtoehtona olisi saada joku missi. Veikkaanpa että ei kukaan. Sama homma ylipainoisten kanssa, koska ei oikein muilta irtoa niin vongataan niiltä sitten, tokihan maistuisi 99 prosentille normipainoinen.
Jotkut ihmiset eivät ole niin pinnallisia, että valitsisivat puolison pelkän ulkonäön perusteella. Kun toiseen oikein ihastuu ja rakastuu, niin se paino on sivuseikka.

Eikä kaikki miehet halua mahdollisimman hoikkaa naista vaan heidän naisellaan pitää olla muotoja enemmän. En siis tarkoita mitään järjetöntä ylipainoa ja sitä, että puoliso syötetään järjettömän kokoiseksi. Ja jotkut eivät tosiaan välitä siitä painosta vaan valitsevat puolison muilla perusteilla.
 
Meni vähän sivuraiteille kskustelut. :/ Ei todellakaan meinaa sitä, että ylipainoinen ihminen ei pidä huolta itsestään. Tiedän monta n.10kg ylipainoista naista, jotka ovat hyvännäköisiä, pitävät huolta ulkonäöstään, liikkuvat paljon. Itse en halua paljon edes tiputtaa. Enintään sen 10kg, silloin olen 173/75 ja sen alle en halua. Tykkään kun on rinnat ja perse. :) Painoin ennen lapsia alimmillaan 48kg(sairastin bulimiaa) ja kun katson jotain vanhoja kuvia, niin voin kertoa että olen nyt paljon kauniimpi ja onnellisempi ja itsetuntoni on hyvä, toisin kuin silloin.
 
Jeesus
Yleisin harhaluulo on vielä sekin, että kauniit naiset ovat kusipäitä, tyhmiä tai muuten vain luonnevikaisia. Ihan yhtä paljon näitä löytyy normipainoisista, lihavista.

Suurin osa ottaa kauniin normipainoisen naisen ja vieläpä sellaisen jolla luonne on mahtava. Tämä on totuus, yrittäkää kestää.
 
kökköliini
Yleisin harhaluulo on vielä sekin, että kauniit naiset ovat kusipäitä, tyhmiä tai muuten vain luonnevikaisia. Ihan yhtä paljon näitä löytyy normipainoisista, lihavista.

Suurin osa ottaa kauniin normipainoisen naisen ja vieläpä sellaisen jolla luonne on mahtava. Tämä on totuus, yrittäkää kestää.
mutta joukossa on pieni osa kuitenkin joka huolii läskinkin:popcorn:
 
"Paola"
Yleisin harhaluulo on vielä sekin, että kauniit naiset ovat kusipäitä, tyhmiä tai muuten vain luonnevikaisia. Ihan yhtä paljon näitä löytyy normipainoisista, lihavista.

Suurin osa ottaa kauniin normipainoisen naisen ja vieläpä sellaisen jolla luonne on mahtava. Tämä on totuus, yrittäkää kestää.
Yritä sä kestää se, että myös ylipainoinen voi olla jonkun silmissä maailman kaunein ja luonne on mahtava. :)

Ei me ylipainoiset niitä miehiä meidän kanssa pakoteta olemaan vaikka jotkut tuntuu niin luulevankin.
 
[QUOTE="Vieras";25924335]Jaa. Mitään mahkuja tarvita. Ottaisin tuollaisen koska vaan JOS NIIN HALUAISIN. ;)

Mutta ottaisin ennemmin tällaisen :


Onko vaikea ymmärtää ja uskoa?

T. Mies ~30v[/QUOTE]
Oksensin just vähän suuhuni.
 
"poikia3"
Jos vaikkapa tälläinen olisi tarjolla ja häneen olisi mahkuja, niin eiköhän kaikki miehet ottaisi ihan innoissaan jos vain saisivat. Ja se ylipainoinen nainen jäisi rannalle ruikuttamaan.

Joo yhden yön seksiseuraksi kelpaisi varmasti, vakipanoksikin. Mutta oma mieheni kyllä aika pian lemppaisi tapauksen, jos tämä olisi bimbo korvien välistä. Siis pelkkä ulkonäkö ei riitä.

Mies on kertonut minulleen, että on jättänyt muutaman naisen sen vuoksi, ettei heitä voinut esitellä vanhemmilleen, sisaruksilleen tai kavereilleen, sen vuoksi, että hän häpesi sitä mitä ko. henkilöt puhuivat - älynpuute ja sivistymättömyys paistoivat kauas.
 
Jeesus
Huolii ja huolii läskinkin kun ei ole paljon vaihtoehtoja, kun ei saa kauniita, normipainoisia, hyvämuotoisia ja luonteisia naisia.

Sitten tietenkin selitellään ummet ja lammet kuinka oma muija on mukamas maailman kaunein. Mutta mikäpä siinä.
 
kökköliini
Huolii ja huolii läskinkin kun ei ole paljon vaihtoehtoja, kun ei saa kauniita, normipainoisia, hyvämuotoisia ja luonteisia naisia.

Sitten tietenkin selitellään ummet ja lammet kuinka oma muija on mukamas maailman kaunein. Mutta mikäpä siinä.
miksi sitten esim mieheni vaihtoi minuun vaikka sillä oli naisena just tollanen pikkupylly, isotissinen ja vielä blondi? oli jopa nuorempi kuin minä. sain tämän naisen vihat niskaani ja kiukuttelee minulle edelleen jos törmätään.
 
[QUOTE="poikia3";25924442]Sulla menee kyllä tosi huonosti, jos oksentelet toisien naisten valokuvista!

Mitä hemmettiä sinua kiinnostaa, miltä joku toinen nainen näyttää alasti?
Kuulostat kyllä tosi omituiselta, ja jopa kieroontuneelta.[/QUOTE]
Läski alasti ei ole ihan sellainen asia, jota haluaa nähdä lounaan jälkeen, jos haluaisin, menisin äitini kanssa saunaan. Miksi laitella kuvia, jos ei halua mielipiteitä.
 
Jeesus
[QUOTE="poikia3";25924401]Joo yhden yön seksiseuraksi kelpaisi varmasti, vakipanoksikin. Mutta oma mieheni kyllä aika pian lemppaisi tapauksen, jos tämä olisi bimbo korvien välistä. Siis pelkkä ulkonäkö ei riitä.

Mies on kertonut minulleen, että on jättänyt muutaman naisen sen vuoksi, ettei heitä voinut esitellä vanhemmilleen, sisaruksilleen tai kavereilleen, sen vuoksi, että hän häpesi sitä mitä ko. henkilöt puhuivat - älynpuute ja sivistymättömyys paistoivat kauas.[/QUOTE]

Yleisin harhaluulo on juuri tämä, että kaunis nainen on tyhmä, luonnehäiriöinen kusipää. Tällä yritetään epätoivoisesti nostaa omaa arvoa, yhtä paljon näitä kusipäitä ja idiootteja löytyy kauniista, rumista, ylipainoisista, normipainoisista jne.

Sehän vasta monia naisia harmittaa kun tälläinen kaunis nainen ei olekkaan kusipää tai tyhmä.
 
kökköliini
Yleisin harhaluulo on juuri tämä, että kaunis nainen on tyhmä, luonnehäiriöinen kusipää. Tällä yritetään epätoivoisesti nostaa omaa arvoa, yhtä paljon näitä kusipäitä ja idiootteja löytyy kauniista, rumista, ylipainoisista, normipainoisista jne.

Sehän vasta monia naisia harmittaa kun tälläinen kaunis nainen ei olekkaan kusipää tai tyhmä.
:LOL:
 
Jeesus
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25924443:
miksi sitten esim mieheni vaihtoi minuun vaikka sillä oli naisena just tollanen pikkupylly, isotissinen ja vielä blondi? oli jopa nuorempi kuin minä. sain tämän naisen vihat niskaani ja kiukuttelee minulle edelleen jos törmätään.
En tunne kyseistä naista tai sinua joten vaikea lähteä spekuloimaan. Turha kuitenkaan selitellä, että miesten enemmistö fantasioi jostain ylipainoista naisista.
 
Läski alasti ei ole ihan sellainen asia, jota haluaa nähdä lounaan jälkeen, jos haluaisin, menisin äitini kanssa saunaan. Miksi laitella kuvia, jos ei halua mielipiteitä.
Ihan uteliaisuuttani.. kutsutko äitiäisi kasvokkain läskiksi? Itse kun olen aina mieltänyt tuon haukkumasanaksi. Lihava, iso, ylipainoinen jne menee, mutta läski on ruma sana.
 
kökköliini
En tunne kyseistä naista tai sinua joten vaikea lähteä spekuloimaan. Turha kuitenkaan selitellä, että miesten enemmistö fantasioi jostain ylipainoista naisista.
en minä ainakaan ole väittänyt että suurin osa vaan mainitsin että yllättävän moni... vissi ero. mutta itselleni riittää se että miehelleni kelpaan tälläisenä läskinä kuin olen:D
 
En tunne kyseistä naista tai sinua joten vaikea lähteä spekuloimaan. Turha kuitenkaan selitellä, että miesten enemmistö fantasioi jostain ylipainoista naisista.
Ei kai kukaan ole koskaan sellaista väittänytkään. Mielipide asioista on vaan niin turha tapella.. Joku tykkää laihasta, joku hoikasta, joku isommasta, joku brunetesta joku blondista. Varmasti useimman miehen mieleen on hoikka kaunis nainen, samoin kuin naisille hoikka/lihaksikas, komea mies. Silti makuja on monia ja puoliso valintaan vaikuttaa niin paljon muukin kuin ulkonäkö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25924488:
Ihan uteliaisuuttani.. kutsutko äitiäisi kasvokkain läskiksi? Itse kun olen aina mieltänyt tuon haukkumasanaksi. Lihava, iso, ylipainoinen jne menee, mutta läski on ruma sana.
Itseasiassa nuorempana olen useaankin otteeseen kutsunut äitiäni läskiksi. Tosin en silloin tiennyt sen johtuvan sairaudesta ja nykyään äitini pyrkii pudottamaan painoaan. Läski on realistinen sana. Valas voisi olla jo jossain määrin loukkaava, sille eläimelle.
 

Yhteistyössä