Miksi naisten on niin vaikeaa uskoa, että joku ylipainoinen nainen on todellakin miesten mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Voisiko joku nainen vastata aiempaan kysymykseen MIKSI nainen voi pitää mahakkaasta isosta nallekarhumiehestä rintakarvoineen päivineen, mutta miesten otaksutaan pitävän vain solakoista ja karvattomista naisista (muottiin runnotuista)?

Minä olen mies ja tykkää, että nainen on kauniina luonnollisena, naama punaisena saunan jälkeen. Painoa saa olla vaikka 90 kg 170cm pitkällä ja karvat saa olla alapäässä ja jopa kainalossa omalla paikallaan. Onko kummallista tykätä noin luonnollisesti naisesta?
 
kökköliini
ite olen aina ollut vähintään 30kg ylipainoinen. nykyään olen 50kg ylipainoinen. ja silti olisi miehiä aina ollut tarjolla. harmi vain että itse en kiinostunut kenestäkään siinä mielessä ennen kuin tapasin aviomieheni. tosin kukaan ystäväni ei ikinä ihmetellyt miehien innostusta, itse kylläkin ja paljon. varsinkin kun moni nuorempi mies oli ehdottelemassa.
 
kökköliini
[QUOTE="Vieras";25923877]Voisiko joku nainen vastata aiempaan kysymykseen MIKSI nainen voi pitää mahakkaasta isosta nallekarhumiehestä rintakarvoineen päivineen, mutta miesten otaksutaan pitävän vain solakoista ja karvattomista naisista (muottiin runnotuista)?

Minä olen mies ja tykkää, että nainen on kauniina luonnollisena, naama punaisena saunan jälkeen. Painoa saa olla vaikka 90 kg 170cm pitkällä ja karvat saa olla alapäässä ja jopa kainalossa omalla paikallaan. Onko kummallista tykätä noin luonnollisesti naisesta?[/QUOTE]eipä tuo ukko ole ikinä valittanut vaikka karvat rehottaa niin alapäässä kuin kainaloissakin... ihan itsenäni olen todellakin kelvannut
 
Mä en usko,että sillä ylipainolla on kumppanin "valinnassa" niinkään väliä..
Mutta kukaan ei halua itsestään epävarmaa liika lihavaa,kuten ei myöskään itsestään epävarmaa liika laihaa...
Jos nainen on sinut itsensä ja niiden ehkä olemassaolevien liika kilojensa kanssa,se näkyy. :)

Makuja on yhtä monia,kuin meitä ihmisiäkin..

Itse en usko,että juuri MINÄ kiihottaisin ketään tai olisin kenenkään mieleen liika lihavana..Koska olen ollut siinä tilanteessa,olen kokenut sen.
 
Viimeksi muokattu:
Rähinä-Reetta
[QUOTE="Vieras";25923877]Voisiko joku nainen vastata aiempaan kysymykseen MIKSI nainen voi pitää mahakkaasta isosta nallekarhumiehestä rintakarvoineen päivineen, mutta miesten otaksutaan pitävän vain solakoista ja karvattomista naisista (muottiin runnotuista)?

Minä olen mies ja tykkää, että nainen on kauniina luonnollisena, naama punaisena saunan jälkeen. Painoa saa olla vaikka 90 kg 170cm pitkällä ja karvat saa olla alapäässä ja jopa kainalossa omalla paikallaan. Onko kummallista tykätä noin luonnollisesti naisesta?[/QUOTE]

Naiset on itse luoneet kulttuurinsa paineet itselleen, luulen ma. Ollaan aina kovia arvostelemaan sekä itseämme että toisia naisia.
 
"niin"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25923933:
Naiset on itse luoneet kulttuurinsa paineet itselleen, luulen ma. Ollaan aina kovia arvostelemaan sekä itseämme että toisia naisia.
Mä uskon myös näin. Ja turhan usein se kovin ja julmin ruoska heiluu siellä oman pään sisällä itseään kohtaan. Ja jos nyt joku uskaltaa olla itseään ruoskimatta ja hyväksyy itsensä, niin kyllä muut naiset pitävät huolta että tää valioyksilö kivitetään ;)
 
kökköliini
[QUOTE="niin";25923963]Mä uskon myös näin. Ja turhan usein se kovin ja julmin ruoska heiluu siellä oman pään sisällä itseään kohtaan. Ja jos nyt joku uskaltaa olla itseään ruoskimatta ja hyväksyy itsensä, niin kyllä muut naiset pitävät huolta että tää valioyksilö kivitetään ;)[/QUOTE]niinpä, kukaan kun ei voi ymmärtää että kun olan YLIPAINOINEN niin voin silti hyvin, olen onnellinen ja nautin elämästä
 
miettikääpä
No eikös se muka ole hyvä, että on olemassa lihavia. Jos he kerran ovat niin kuvottavia ja vastenmielisiä kuin palstalla sanotaan, niin normipainoisille jää enempi valinnanvaraa kumppaneista, kun läskit ei ole kilpailemassa niistä. Jos läskit olisivat normaalipainoisia (jotkut niistä voisivat olla jopa kauniita, hui!), niin kilpailu parisuhdemarkkinoilla kovenisi entisestään. Ja jos läskejä ei olisi, niin keihin te sitten purkisitte kaikki patoutumanne ja turhautumanne.
 
kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja miettikääpä;25923997:
No eikös se muka ole hyvä, että on olemassa lihavia. Jos he kerran ovat niin kuvottavia ja vastenmielisiä kuin palstalla sanotaan, niin normipainoisille jää enempi valinnanvaraa kumppaneista, kun läskit ei ole kilpailemassa niistä. Jos läskit olisivat normaalipainoisia (jotkut niistä voisivat olla jopa kauniita, hui!), niin kilpailu parisuhdemarkkinoilla kovenisi entisestään. Ja jos läskejä ei olisi, niin keihin te sitten purkisitte kaikki patoutumanne ja turhautumanne.
:kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25923973:
niinpä, kukaan kun ei voi ymmärtää että kun olan YLIPAINOINEN niin voin silti hyvin, olen onnellinen ja nautin elämästä
Hyvä jos sä voit hyvin,olet onnellinen ja nautit elämästäsi vaikka onkin ylipainoa..
Muistathan,ettei kaikki ylipainoiset ole sinut itsensä kanssa,voi hyvin ja ole onnellisia...
Eikä heiltä sitä tarvitse odottaakkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25923905:
ite olen aina ollut vähintään 30kg ylipainoinen. nykyään olen 50kg ylipainoinen. ja silti olisi miehiä aina ollut tarjolla. harmi vain että itse en kiinostunut kenestäkään siinä mielessä ennen kuin tapasin aviomieheni. tosin kukaan ystäväni ei ikinä ihmetellyt miehien innostusta, itse kylläkin ja paljon. varsinkin kun moni nuorempi mies oli ehdottelemassa.
Täällä toinen :wave:
 
kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25924045:
Hyvä jos sä voit hyvin,olet onnellinen ja nautit elämästäsi vaikka onkin ylipainoa..
Muistathan,ettei kaikki ylipainoiset ole sinut itsensä kanssa,voi hyvin ja ole onnellisia...
Eikä heiltä sitä tarvitse odottaakkaan...
eipä, mutta puhuinkin itsestäni.
 
Hoikka
Tiedän kyllä, että on monia miehiä jotka pitävät pyöreämmistä naisista. Olen hoikka mutta kuitenkin muodokas, silti jotkut ovat sanoneet minua liian laihaksi (koska esim. solisluuni näkyvät selvästi). Mutta moni mies on myös suoraan sanonut, että esim. baarissa on kannattavampaa lähestyä vähemmän viehättävää naista, kuten hieman pyöreää, sillä silloin käy kuulemma flaksi paremmin. Heidän mielestään olisi ajanhukkaa yrittää liian hyvännäköistä ja hyväkroppaista. En sano vieläkään, että aina olisi näin, mutta onhan se tosiasia että suurinta osaa miellyttää hoikemmat naiset.
 
kökköliini
Tiedän kyllä, että on monia miehiä jotka pitävät pyöreämmistä naisista. Olen hoikka mutta kuitenkin muodokas, silti jotkut ovat sanoneet minua liian laihaksi (koska esim. solisluuni näkyvät selvästi). Mutta moni mies on myös suoraan sanonut, että esim. baarissa on kannattavampaa lähestyä vähemmän viehättävää naista, kuten hieman pyöreää, sillä silloin käy kuulemma flaksi paremmin. Heidän mielestään olisi ajanhukkaa yrittää liian hyvännäköistä ja hyväkroppaista. En sano vieläkään, että aina olisi näin, mutta onhan se tosiasia että suurinta osaa miellyttää hoikemmat naiset.
omalla kohdallani tämä ei pätenyt, koska kukaan yrittäjä ei saanut yrityksestään huolimatta, mieheni on ainokaiseni.:D
 
Jeesus
Jatkan ajatusta senverran, että kuinkahan moni ottaisi sen spurgun jos vaihtoehtona olisi saada joku missi. Veikkaanpa että ei kukaan. Sama homma ylipainoisten kanssa, koska ei oikein muilta irtoa niin vongataan niiltä sitten, tokihan maistuisi 99 prosentille normipainoinen.
 
Jeesus
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25924193:
:headwall:
Jos vaikkapa tälläinen olisi tarjolla ja häneen olisi mahkuja, niin eiköhän kaikki miehet ottaisi ihan innoissaan jos vain saisivat. Ja se ylipainoinen nainen jäisi rannalle ruikuttamaan.

 
Itse olen 173cm ja 85kg, eli ylipainoa on, mutta se on jakautunut. :) Rinnat ovat olemassa ja myös vyötärö. Olen aina harrastanut paljon liikuntaa ja vatsa tai perse ei roiku. pukeudun vaatteisiin jotka korostavat parhaita puoliani, laitan hiukset ja meikkaan kevyesti, pitän huolta itsestäni. Olen sosiaalinen ihminen ja hymyilen paljon. Saan paljon miehiltä katseita ja olenkin ehkä kova flirttailemaan. Sama oli kun olin hoikempi. Ihan yhtä paljon olisi ottajia nyt kuin silloin kun olin 15kg hoikempi. Että ei paino vaikuta vaan se miten sen kantaa ja millainen ihminen sieltä kuoren alta löytyy. :)
 
"Paola"
Mulla on ylipainoa n. 30kg (siis normaalipainon ylärajan päälle tuon verran) ja kyllä mulla on miesseuraa riittänyt. Viimeisin tapailemani mies on aika hyväkuntoinen ja aika hoikka liikkuvan työnsä takia. Yksi seurustelukumppani oli jopa vähän laihanpuoleinen. Lapseni eli exä on normaalivartaloinen ja hyväkuntoinen.

Ketään en ole pakottanut olemaan kanssani vaan ihan omasta vapaasta tahdostaan miehet ovat kanssani tapailleet ja seurustelleet. Jotkut miehet olen kelpuuttanut vain yhdenillanjutuiksi vaikka mielenkiintoa olisi miehillä ollut muuhunkin. Joidenkin kanssa taas on ollut alusta asti selvää, että kyse on pelkästä seksistä ja voidaan sen merkeissä tavata uudestaankin.

Nyt on painonpudotus meneillään ja tavoitteena on pudottaa ainakin tuo 30kg jos ei vähän enemmänkin. Samalla on tarkoitus myös kohottaa kuntoa ja toki ruokavalio pitää muuttaa terveellisempään suuntaan.
 

Yhteistyössä